Jump to content

AUDI A4 2.5 TDI или 1.8 T 1.9 TDI


Recommended Posts

Здравейте , значи спрял сьм се на тези три двигателя 2.5 ТДИ 1.9 и 1.8Т .Интересуваме на 2.5 двигателя каква е подрьжката спрямо 1.9 ,смисьл консумативи и турбината . И дали е риск да се вземе 1.8 Т защото гледам ,че са на много по ниска цена от другите двигатели .Колко горе долу излиза смяна на турбо , ремаци и предница на трите ,ако може да направите едно сравнение !?

За А4 Б5

Редактирано от Bero
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пиши за коя година г/д става в-с и за кои двигатели, че 1.9тди има доста :hilezh:
1.9 TDI 110 коня 97-99г
На тема, с такова заглавие се чудя за 2-ри или 3-ти път попадам тази седмица? :bia:
Ами нали за това е форума ,да си помагаме . Не разбирам много от аудита ! Виж за БМВ мога да ти кажа всичко ,но все още нямам вьзможност да си взема БМВ ,за тов аизбрах АУДИ за те зи пари мисля ,че са добри
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 TDI 110 коня 97-99г

Колега според мен се спри на 1.9tdi или 1.8Т с газов инжекцион.Ако си вземеш запазена кола ще се радваш на икономичен дизел съчетан с приятен вървеж(1.9) или спортен по нрав автомобил (1.8Т),а ако му сложиш газ и евтино предвижващ се:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 TDI 110 коня 97-99гАми нали за това е форума ,да си помагаме . Не разбирам много от аудита ! Виж за БМВ мога да ти кажа всичко ,но все още нямам вьзможност да си взема БМВ ,за тов аизбрах АУДИ за те зи пари мисля ,че са добри

Викаш БМВ е въз по-добро, но и Ауди става за тез пари :) По темата, зависи на какъв автомобил ще попаднеш. Все пак той не е само мотор.... Инак съм твърдо ЗА и за 1.9тди, и за 1.8т с газ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тема, с такова заглавие се чудя за 2-ри или 3-ти път попадам тази седмица? :)

Значи никой , не е сменял предница , ремаци , ролки , за да каже колко пари излизат !? Аз това питам кои е по евтин за подрьжка и дали на 2.5тди смяната на ремака е 1000 лв май толкова сьм чувал ,че е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако на 2.5 тди се сменяха само ролките и ремъка всеки 2-ри с А4 щеше да го кара.... ПРоблемът е, че мотора има много лоша слава и едва ли ще се разминеш само с стандартното облслужване.... тръгват помпи, електроники, валове..... не се вкарвай в тоз филм.... Но пък може и да имаш късмет и нищо да не тръгне... Божа работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега важно е да избереш читава кола.иначе и трите мотора които си изброил са хубави ако не са на много километри.Аз имах 1.8Т куатро и бях доволен.Сега карам и 2.5 и пак сам си доволен,абе божа работа си е това.На 2.5 мотора наистина му се носи лоша слава ама това е защото колеги взимат А6 ци на над 500 000 км и то е нормално да има проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Вземи си бензиново А4 и не се вкарвай във дизелови филми с А4 на тея години...

Приятекси съвет!

2.5 отпада като варянт ,разубедихте ме, а и верно му се носи май лоша слава . За сега 1.9 или 1.8Т ,ама май бензинката с газов инж е по добрия варянт ,единствено турбото ме притеснява за колко пари може да се смени ?

Редактирано от Bero
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от цената на колата, но ако намериш коли в сходно добро състояние, едната бенз, другата дизел става следната случка: бенза иска газ. индж. (евентуално), който струва пари, дизела вярно има скъпа помпа и турбо, ама ква е вероятността да се скапят? А и да се скапе едното пак ще си назад с по-малко пари от колкото си дал за ГИ при бенза.... Тъй че хубаво ги премисли нещата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега вземи си 1.6 там турбо няма а виждам че те притеснява.около 1200лв струва ново турбо.

Поздрави

Притеснява ме ,повече факта ,че е 101 кс . За 1.6 на тов акупе и дума да не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме ,повече факта ,че е 101 кс . За 1.6 на тов акупе и дума да не става

вземи си тогава чисто 1,8. газифицира се по ефтино, харчи като 1,8 т, върви по малко от 1,9 тди, но пък спиш спокойно и не сънуваш скъпи, изгърмели турбота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи си тогава чисто 1,8. газифицира се по ефтино, харчи като 1,8 т, върви по малко от 1,9 тди, но пък спиш спокойно и не сънуваш скъпи, изгърмели турбота.

По каталог го дават, че харчи повече :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...