Jump to content

Въпрос За Б3


van4o_recer

Recommended Posts

Та значи, докато ми е в ремонт голямото, пак си карам 80-то, и ся като е жега аз съм с малкия радиатор и перка, дали има някъв вариант да го смена с големия, че имам чувството че почти карам само на перка, през 2 мин се включва тая перка, даже тия дни ще и сменям лагерите че мн вие, та се надявам да ме посъветвате нещо :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за радиатора на двигателя мисля че можеш

да го смениш с по-голям.Само виж на гредата където седи

радиатора да ли имаш още отвори за болтове от лявата страна на гредата.

Аудито ти ако е с електрически вентилатор тои няма разглобяване

върви комплект с перката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за радиатора на двигателя мисля че можеш

да го смениш с по-голям.Само виж на гредата където седи

радиатора да ли имаш още отвори за болтове от лявата страна на гредата.

Аудито ти ако е с електрически вентилатор тои няма разглобяване

върви комплект с перката.

Мисля че имам дупки за по големия радиатор, за перката не го знаех тва че върви цялата, но интересно ми е дали ще има ефект от тая процедура евентуално :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че няма логика да ти загрява колата така.

Имам колега със същия мотор като твоя ( много добро моторче нищо че е 75 кончета) и не съм чул да се оплаква.

Сигурен ли си че всичко по охладителната система е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя съвет е да откачиш радиатора и да го измиеш хубаво на пароструйка отпред.Ще паднея яко гняз и ще се подобри много охлаждането :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ми по охладителната система сичко е 6+ тая зима термостата си сменях даже и датчика на радиатора, а радиатора ми е на 1г миналата зима го купувах че моя течеше, и затова се чуда кво да правя, иначе на дълго когато не съм в града стрелката си седи на 90градуса постоянно, само в града често ми включва :hilezh:

Редактирано от van4o_recer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко ти е на 6.Карай и не се втелясвай за глупости.И мен майсторите ми смениха половината предница,а проблема се оказа олабен шарнир.Щом не ти загрява колата всичко е в норми :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................................................................И мен майсторите ми смениха половината предница,а проблема се оказа олабен шарнир...........................................................

:flipoff: де ходиш да не ходя там да сменят наред ей така за спорта

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
всичко ти е на 6.Карай и не се втелясвай за глупости.И мен майсторите ми смениха половината предница,а проблема се оказа олабен шарнир.Щом не ти загрява колата всичко е в норми :)

Абе и аз така си мисля, щото включва си на 98гр охлажда пада на 90, и след тва пак така, ама явно се отразява и жегата и голямото движение из Плд, иначе извънградско и преди зимата, загряваше ми за 5-10мин и си държеше постоянна температура.

Редактирано от van4o_recer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моито Ауди е така, вдига над 90гр. вклучва се перката на радиотора и охлажда до 90гр.

Горе долу в тези задръствания в София се вклячва през пет минути иначе на дълъг път

държи 90гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем. Аз съм с двигател NE и малкия радиатор. Спра ли някъде и перката се включва. Светофар, задръстване или просто паркирам, няма значение перката веднага се включва. Ако по-дълго време седя на едно място, перката охлажда и след 1-2 мин. пак се включва. Иначе съм сменил всичко по охладителната система, работи в градусите които трябва, не прегрява, на дълъг път не се включва.

Да не вземе да се окаже нормално толкова често да включва. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем. Аз съм с двигател NE и малкия радиатор. Спра ли някъде и перката се включва. Светофар, задръстване или просто паркирам, няма значение перката веднага се включва. Ако по-дълго време седя на едно място, перката охлажда и след 1-2 мин. пак се включва. Иначе съм сменил всичко по охладителната система, работи в градусите които трябва, не прегрява, на дълъг път не се включва.

Да не вземе да се окаже нормално толкова често да включва. :rolleyes:

Като гледам май си е нормално май за наще каручки, и да не се притеснявам, щом толкова колеги са на същия принцип явно с малките радиатори по често включва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откакто сложих ниска скорост на вентилатора, това не ме впечатлява :rolleyes:

пак се включва/изключва, но вече не звуча като хеликоптер по кръстовищата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това си е съвсем нормално по добра не я пипаи

и моето е Б3 и в градско включва перка често извън града не я включва защото охлаждането е по толямо от вятъра това е съвсем нормално :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с същия мотор като на Ванко и съм питал също доста хора просто мотора така е направен не е проблем въпроса беше дали си заслужава да са сложи голям радиатор с голямата перка за да охлажда по добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откакто сложих ниска скорост на вентилатора, това не ме впечатлява :hilezh:

пак се включва/изключва, но вече не звуча като хеликоптер по кръстовищата

Това е ключът от палатката, как става точно процедурата, сменя се датчика на радиатора от с два изхода на такъв с три, друго какво се преработва, аз съм с две перки и във всяка отиват само два кабела, та обмислям и аз тази интервенция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтажа на по-големия радиатор за охлаждане не е толкова лесно занимание.Първо той е с по-голямо разстояние между ушите за закрепване и не пасва на отворите в предната греда,после е и по-висок от нормалния с 3, 4 см.,което означава,че за да се монтира е нужно да се свали от колата-донор и неговата греда за закрепване,трябва да се направи промяна и по ел.инсталацията на колата,защото при него датчика,който включва вентилаторите се пада отляво по посоката на движение,за разлика от нормалния от дясно,отделно не пасва и кожуха на вентилаторите,налага се и там преправяне.Иначе с него определено температурния режим на мотора е много по-балансиран.А това е темата,в която съм разяснил как става опроводяването на първата скорост на вентилатора на радиатора,ако имате такава на колата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58846&st=20 :hilezh:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia: де ходиш да не ходя там да сменят наред ей така за спорта

Само Ники001 каза,че и нема нищо на колата кат я гледа и Сашко(Алексзандер ми каза),че всичко е бетон само може би тампоните на амортесйорите.Другия сервиз е дет съм си правил колите досега и тоя вика половината предница ;) Тампните ми даже и не са нацепени толкова е чук колето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

колегата jordanik не е прав отидах да го видя и питах 2ма 3ма майстори който им се е налагало да слагат по големия радиатор Ако е от Б4 тогава може би ще има разлика в височината, но иначе от Б3 90 коня нагоре радиатора е само по дълъг но не и по висок. а дупки на гредата имам доста :hilezh:

Редактирано от BenX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си вярвай на майсторите,аз пък ще ти кажа,че вярвам само на себе си и знам за какво става въпрос,защото съм го правил на колата си.Големият радиатор за Ауди80 с климатик,не пасва на стандартно Ауди80 без клима.Може да се сложи,но трябва да се подмени предната греда на колата и да се приспособи кожуха на вентилаторите,защото големия е по-висок.Ето ти и две снимки на моята кола при монтажа на климатика,за да се увериш post-1505-1243954589_thumb.jpg Това бялото е оригиналната греда за кола с по-големия радиатор.За какво мислиш,че ще я правят немците,ако нещата ставаха и със старата греда? :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая греда не е ли от Б4 що то на Б3 е друга.

Иначе за по-голям радиатор мисля че един от 2.0 16V мотор с две перки ще е наи сполучлив.

Редактирано от plamen7905
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно за това става дума.Тази греда не беше от моята кола,моята си беше стандартната,като на всички Ауди80.Само че,за да набуташ големия радиатор за кола с климатик е нужно да я монтираш,иначе не става.По принцип на Ауди80,в зависимост от модификациите,се слагат радиатори с дължина:430,480,590,600 и 620мм.Та точно тези големите размери се монтират с въпросната греда. :lol:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...