van4o_recer Публикувано 14 Май 2009 Доклад Share Публикувано 14 Май 2009 Та значи, докато ми е в ремонт голямото, пак си карам 80-то, и ся като е жега аз съм с малкия радиатор и перка, дали има някъв вариант да го смена с големия, че имам чувството че почти карам само на перка, през 2 мин се включва тая перка, даже тия дни ще и сменям лагерите че мн вие, та се надявам да ме посъветвате нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 14 Май 2009 Доклад Share Публикувано 14 Май 2009 Ако питаш за радиатора на двигателя мисля че можешда го смениш с по-голям.Само виж на гредата където седирадиатора да ли имаш още отвори за болтове от лявата страна на гредата. Аудито ти ако е с електрически вентилатор тои няма разглобяваневърви комплект с перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van4o_recer Публикувано 14 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2009 Ако питаш за радиатора на двигателя мисля че можешда го смениш с по-голям.Само виж на гредата където седирадиатора да ли имаш още отвори за болтове от лявата страна на гредата. Аудито ти ако е с електрически вентилатор тои няма разглобяваневърви комплект с перката.Мисля че имам дупки за по големия радиатор, за перката не го знаех тва че върви цялата, но интересно ми е дали ще има ефект от тая процедура евентуално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 14 Май 2009 Доклад Share Публикувано 14 Май 2009 Мисля че няма логика да ти загрява колата така. Имам колега със същия мотор като твоя ( много добро моторче нищо че е 75 кончета) и не съм чул да се оплаква.Сигурен ли си че всичко по охладителната система е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 14 Май 2009 Доклад Share Публикувано 14 Май 2009 моя съвет е да откачиш радиатора и да го измиеш хубаво на пароструйка отпред.Ще паднея яко гняз и ще се подобри много охлаждането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van4o_recer Публикувано 14 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2009 (Редактирано) Ми по охладителната система сичко е 6+ тая зима термостата си сменях даже и датчика на радиатора, а радиатора ми е на 1г миналата зима го купувах че моя течеше, и затова се чуда кво да правя, иначе на дълго когато не съм в града стрелката си седи на 90градуса постоянно, само в града често ми включва Редактирано 14 Май 2009 от van4o_recer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 14 Май 2009 Доклад Share Публикувано 14 Май 2009 всичко ти е на 6.Карай и не се втелясвай за глупости.И мен майсторите ми смениха половината предница,а проблема се оказа олабен шарнир.Щом не ти загрява колата всичко е в норми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 14 Май 2009 Доклад Share Публикувано 14 Май 2009 Да не би датчика за включване на вентилатора нещо да не бива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 (Редактирано) ................................................................И мен майсторите ми смениха половината предница,а проблема се оказа олабен шарнир........................................................... де ходиш да не ходя там да сменят наред ей така за спорта Редактирано 15 Май 2009 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van4o_recer Публикувано 15 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 (Редактирано) всичко ти е на 6.Карай и не се втелясвай за глупости.И мен майсторите ми смениха половината предница,а проблема се оказа олабен шарнир.Щом не ти загрява колата всичко е в норми Абе и аз така си мисля, щото включва си на 98гр охлажда пада на 90, и след тва пак така, ама явно се отразява и жегата и голямото движение из Плд, иначе извънградско и преди зимата, загряваше ми за 5-10мин и си държеше постоянна температура. Редактирано 15 Май 2009 от van4o_recer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 И моито Ауди е така, вдига над 90гр. вклучва се перката на радиотора и охлажда до 90гр.Горе долу в тези задръствания в София се вклячва през пет минути иначе на дълъг път държи 90гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
***RS80*** Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 И аз имам същия проблем. Аз съм с двигател NE и малкия радиатор. Спра ли някъде и перката се включва. Светофар, задръстване или просто паркирам, няма значение перката веднага се включва. Ако по-дълго време седя на едно място, перката охлажда и след 1-2 мин. пак се включва. Иначе съм сменил всичко по охладителната система, работи в градусите които трябва, не прегрява, на дълъг път не се включва.Да не вземе да се окаже нормално толкова често да включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van4o_recer Публикувано 15 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 И аз имам същия проблем. Аз съм с двигател NE и малкия радиатор. Спра ли някъде и перката се включва. Светофар, задръстване или просто паркирам, няма значение перката веднага се включва. Ако по-дълго време седя на едно място, перката охлажда и след 1-2 мин. пак се включва. Иначе съм сменил всичко по охладителната система, работи в градусите които трябва, не прегрява, на дълъг път не се включва.Да не вземе да се окаже нормално толкова често да включва. Като гледам май си е нормално май за наще каручки, и да не се притеснявам, щом толкова колеги са на същия принцип явно с малките радиатори по често включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 откакто сложих ниска скорост на вентилатора, това не ме впечатлява пак се включва/изключва, но вече не звуча като хеликоптер по кръстовищата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki69 Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 това си е съвсем нормално по добра не я пипаии моето е Б3 и в градско включва перка често извън града не я включва защото охлаждането е по толямо от вятъра това е съвсем нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 аз съм с същия мотор като на Ванко и съм питал също доста хора просто мотора така е направен не е проблем въпроса беше дали си заслужава да са сложи голям радиатор с голямата перка за да охлажда по добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 откакто сложих ниска скорост на вентилатора, това не ме впечатлява пак се включва/изключва, но вече не звуча като хеликоптер по кръстовищатаТова е ключът от палатката, как става точно процедурата, сменя се датчика на радиатора от с два изхода на такъв с три, друго какво се преработва, аз съм с две перки и във всяка отиват само два кабела, та обмислям и аз тази интервенция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van4o_recer Публикувано 15 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 И иаз сикам да разбера как става тая процедура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 (Редактирано) Монтажа на по-големия радиатор за охлаждане не е толкова лесно занимание.Първо той е с по-голямо разстояние между ушите за закрепване и не пасва на отворите в предната греда,после е и по-висок от нормалния с 3, 4 см.,което означава,че за да се монтира е нужно да се свали от колата-донор и неговата греда за закрепване,трябва да се направи промяна и по ел.инсталацията на колата,защото при него датчика,който включва вентилаторите се пада отляво по посоката на движение,за разлика от нормалния от дясно,отделно не пасва и кожуха на вентилаторите,налага се и там преправяне.Иначе с него определено температурния режим на мотора е много по-балансиран.А това е темата,в която съм разяснил как става опроводяването на първата скорост на вентилатора на радиатора,ако имате такава на колата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58846&st=20 Редактирано 15 Май 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 15 Май 2009 Доклад Share Публикувано 15 Май 2009 де ходиш да не ходя там да сменят наред ей така за спортаСамо Ники001 каза,че и нема нищо на колата кат я гледа и Сашко(Алексзандер ми каза),че всичко е бетон само може би тампоните на амортесйорите.Другия сервиз е дет съм си правил колите досега и тоя вика половината предница Тампните ми даже и не са нацепени толкова е чук колето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 (Редактирано) колегата jordanik не е прав отидах да го видя и питах 2ма 3ма майстори който им се е налагало да слагат по големия радиатор Ако е от Б4 тогава може би ще има разлика в височината, но иначе от Б3 90 коня нагоре радиатора е само по дълъг но не и по висок. а дупки на гредата имам доста Редактирано 2 Юни 2009 от BenX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Ти си вярвай на майсторите,аз пък ще ти кажа,че вярвам само на себе си и знам за какво става въпрос,защото съм го правил на колата си.Големият радиатор за Ауди80 с климатик,не пасва на стандартно Ауди80 без клима.Може да се сложи,но трябва да се подмени предната греда на колата и да се приспособи кожуха на вентилаторите,защото големия е по-висок.Ето ти и две снимки на моята кола при монтажа на климатика,за да се увериш Това бялото е оригиналната греда за кола с по-големия радиатор.За какво мислиш,че ще я правят немците,ако нещата ставаха и със старата греда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 (Редактирано) Тая греда не е ли от Б4 що то на Б3 е друга.Иначе за по-голям радиатор мисля че един от 2.0 16V мотор с две перки ще е наи сполучлив. Редактирано 2 Юни 2009 от plamen7905 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 (Редактирано) Е точно за това става дума.Тази греда не беше от моята кола,моята си беше стандартната,като на всички Ауди80.Само че,за да набуташ големия радиатор за кола с климатик е нужно да я монтираш,иначе не става.По принцип на Ауди80,в зависимост от модификациите,се слагат радиатори с дължина:430,480,590,600 и 620мм.Та точно тези големите размери се монтират с въпросната греда. Редактирано 2 Юни 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 е за кво тряя да е от ауди с климатик ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване