marto87 Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Колеги,кажете как да изклуча генерално фабричната аларма,защото се бъгва и пищи когато и скимне.Имам си допълнително слагана аларма ,която си е перфе.С бутончето което се намира зад колана не става..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Колега копчето зад колана е да вкл. и изкл. на обемните датчици тето са в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 18 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 ок...ама как да я изключа генерално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Каде се намира тоя бутон за изключване на тия обемни датчици че и примен свири тоя клаксон яко като не си затварям джамовете зад шоферското място ,на кой колан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 18 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 погледни зад шоферския колан в ниското Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Колеги,кажете как да изклуча генерално фабричната аларма,защото се бъгва и пищи когато и скимне.Имам си допълнително слагана аларма ,която си е перфе.С бутончето което се намира зад колана не става.....връщаш се при майсторчето,което ти е слагало перфе алармичката и го караш да ти демонтира старата.(въпроса е защо не си го направил преди) А така дори ще ти олекне колата и ще добавиш още 2-3 катъра към заводските Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 отка4и и буксата,модула се намира под задната седалка в средата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 18 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 връщаш се при майсторчето,което ти е слагало перфе алармичката и го караш да ти демонтира старата.(въпроса е защо не си го направил преди) А така дори ще ти олекне колата и ще добавиш още 2-3 катъра към заводските аларамите и двете си работеха перфектно 2 години и повече,но фабричната се бъгна преди седмица некъде и писка кога си искаотка4и и буксата,модула се намира под задната седалка в средатамерси....утре я откачам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 а само да питам кое от двете е модула на алармата- голямото нещо или малкото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 (Редактирано) Голямото трябва да е контролния блок на ABS-а т.е. остава малкото да е за изключване, но все пак нека да потвърди още някой. Редактирано 19 Май 2009 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Голямото е блока на ABSa то трябва да пише на него а малкото е предполагам алапмата. Опитай и кажи какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 да,голямото е абс-а а малкото като го изключа нищо свързано с алармата не става.обаче намерих говорителя на алармата и го разкачих от буксите .ако някои все пак знае къде е контролниа блок на алармата да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 погледни зад шоферския колан в ниското чесно ви казвам голем слепец съм некой ако го снима точно го черпим ,аз немам такова копче ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 чесно ви казвам голем слепец съм некой ако го снима точно го черпим ,аз немам такова копче ?!Защото го нямаш сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 чесно ви казвам голем слепец съм некой ако го снима точно го черпим ,аз немам такова копче ?!не всеки има фабрична аларма..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 20 Май 2009 Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 Да колаге и аз имам фабрична аларма и нямам такъв бутон, но за сега си работят и двете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunder Публикувано 20 Май 2009 Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 .ако някои все пак знае къде е контролниа блок на алармата да каже Ако кажеш коя година/модел е колата ще е доста по лесно да ти се помогне. Но и в двата случая (Б5/Б6) мисля че няма да успееш сам да изключиш фабричната аларма(само клаксона,но ти вече си го направил).При Б5 алармата е в помпата за централното заключване.При Б6 алармата е в комфорт модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 20 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 (Редактирано) Ако кажеш коя година/модел е колата ще е доста по лесно да ти се помогне. Но и в двата случая (Б5/Б6) мисля че няма да успееш сам да изключиш фабричната аларма(само клаксона,но ти вече си го направил).При Б5 алармата е в помпата за централното заключване.При Б6 алармата е в комфорт модула. ужасТ...поне нема да пищи вече Редактирано 20 Май 2009 от marto87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 колеги кажете някой добър алармаЖия че проблема още си го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 колеги кажете някой добър алармаЖия че проблема още си го има щом се отнася за фабрична аларма отиди до най-близкото представителство на Ауди и ще ти решат проблема. Ако не се справиш пиши, аз имам познат в Пловдивското ще му се обадя да видя какво ще ми каже и ще ти пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 (Редактирано) колеги кажете някой добър алармаЖия че проблема още си го има колега защо се мъчиш не става ясно,всеки средностатистически алармаджия знае къде са модулите на фабричната и за час-два ще ти я дезактивира и ще ти я връчи в торбичка(както стана с моята,ей къде ми стои в шкафа) със се модули,кабели,датчици,пищялки,сирени и джуджавки.Елементарно е. Редактирано 8 Юни 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 колега защо се мъчиш не става ясно,всеки средностатистически алармаджия знае къде са модулите на фабричната и за час-два ще ти я дезактивира и ще ти я връчи в торбичка(както стана с моята,ей къде ми стои в шкафа) със се модули,кабели,датчици,пищялки,сирени и джуджавки.Елементарно е.Колега, през седмицата ми е мн натоварено и за това исках да вида дали мога сам да се справа с проблема...видях че сам нема да се оправа и попитах за добър алармаджия за да не си губа времето в търсене на майстор защото ще го права в работно време а пък и винаги ми е било кеф да си човъркам по колата сам и да научавам нови неща щом се отнася за фабрична аларма отиди до най-близкото представителство на Ауди и ще ти решат проблема. Ако не се справиш пиши, аз имам познат в Пловдивското ще му се обадя да видя какво ще ми каже и ще ти пиша.благодаря за съвета колега,но в представителство на ауди няма да хода щото там мн се туткат...,но ще търса друг майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Ако решиш да разкачаш нещо - виж това:Въпреки, че за мен е доста глупав вариант да скубеш нещо от колата, което е фабрично.Аз пък си пуснах моята, тромбата за алармата ми беше разкачена. И 2те си бачкат в синхрон, само че при arm/disarm на фабричната съм го направил да не пищи а само при задействане. А сега има и вътрешно и външно задействие. Описано е в следващия линк.Другия вариант е да си настроиш вътрешните сензори да са по-нечувствителни. Ето тук ти е обяснено как. Провери ги и да не са се задръстили с прах или нещо друго. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 12 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 много благодаря колега, иформацята е мн ценна която си ми дал.почвам да чета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts