Jump to content

Audi A4 - Multitronic


tanokaridi

Recommended Posts

Здравейте искам да попитам тъй като искам да си взимам А4 2004- година някъде, но да е автоматик и да е Мултитроник и няколко човека ми казаха, че това не е добра идея и, че тези скорости много се чупели. Та въпроса ми е да си кажете мнението като цяло все пак си мисля, че тук има колеги които карат такива :hilezh: ето точно какво искам да си взема ако не съм го обяснил правилно. http://www.dbmreflex.com/images/2004_A4_Avant.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да имаш поне 2-3 бона отгоре за ремонт ако ти се наложи, било на съединители, било смяна на конуси, верига, компютър, клапанно тяло. Това което не се чупи в тази кутия е само корпуса и скоростния лост

Разбира се ако случиш може да нямаш никакви ядове. Един си беше направил застраховка дв.ск. кутия и я смени по застраховка с нова с 2 год. гаранция ( 14 бона)

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няколко човека ми казаха, че това не е добра идея и, че тези скорости много се чупели.

Колега , ако колата има документирана сервизна история т.е. добра и навременна подръжка (на 60 000 км. се сменят консумативи в кутията) не се притеснявай.

Възможно е да чуеш доста лоши отзиви за мултитроника. Аз карам такава кола, досега проблем не съм имал и никога повече не бих избрал кола с ръчни скорости.

Направи извода сам колко са "чупливи" щом Ауди произвежда модела А4 TDI,B6,B7,B8 (когato не е куатро) с авт.скоростна кутия САМО тип мултитроник (така се твърдеше тук в една тема) и до ден днешен.

Успех и късмет. :hilezh:

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, още се произвеждат и внедряват, всичко е на късмет малко. И моето мнение е, че проблеми с вериги, конуси, съединители имат над 250-300 х., а с компютъра и клапанното тяло никога не се знае. Филтъра е 600 лв. обаче, макар че не се сменя всеки ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги ма според мен ако се направи едно обслужване и би трябвало да няма проблеми, но това което чувам напоследък никак не ме надъхва да го копувам, а маминката му искам автоматик писнами с тоя съединители и скорости дайте съвет моляви .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е 2004 г. колата и по някакъв чуден начин успееш да докажеш километрите и те са под 200000, взимай смело. От джамбази ли е обаче, не смей, щото най-вероятно е с начеващи проблеми-старателно прикрити. Но попаднеш ли на читав мултитроник - ще се кефиш във всяка секунда ползване. Няма друго такова мазно превключване. :respekt:

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ще я взимам от приятел колата е на реални 130 хил. той преди 50 хил. е сменил там масла филтри и някакви други неща които били консумативи по скоростите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз си купих А4 В6 2.5 тди с мултитроник преди около 4 месеца .Дадох 3200 за ремонт и сега си работи перфектно.всичко е до късмет и не се оплаквам ,че съм дал тези пари ,защото комфортът си заслужава.Бях върл противник на автоматиците ,но сега не могат да ме свалят от автоматика.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е перфектна комбинация. -дизелчето с мултитроника. Още повече щом е обслужвана кутията... секи 60 к км имаш да сменяш масло и филтър... между 600 и 1600 лв.... това е. Варияторчето не е по малко надеждно от нормалната скоростна кутия (иска повече подръжка обаче) и не ги слушаи разбирачите дето ще ти говорят за съединител на автоматик... щото нямат съединители тези автоматици... имат "преобразувател на въртящия момент" и не съм чул някога някой да му се е развалил "съединителя". Зимай смело - няма да съжеляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е чудесен автомобил.Ако е наистина на 130 000км.и е от приятел и естесвено е читава я взимай.2004 година вече са поизчистили дефектите,а и да ти се счупи на 200 000км. примерно,какво от това,ще я направиш и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи съединители има, феродови. 6 или 7 за напред и още толкова назад. Подменят са и не са златни, к-та е към 130 лв. някъде. Разбира се имат и регулиране, иначе ще почне да блъска при потегляне. Ако е читав наистина е перфектен автомобил. За проба може да включиш на 4-та и да караш, поддържай примерно 1800 об. и следи оборотомера. Ако на всеки 5 сек. се променят оборотите- за ремонт е, ако са стабилни, нямаш проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК колеги мн мерси тези дни ще се чуя с момчето и ще ходя да я гледам и да я покарам малко да видя, че сега е в германия и не ми е удобно да ходя да я искам от техните уговорката ми е с него и после ще пиша какви са ми впечатленията :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...