ibonev85 Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 Здравейте,Карам 100/C4 2.0, задния мост е с барабани... днес споделих с един колега желанието ми да сменя барабаните с дискове. Може би няма нужда от смяна на целия мост, а само главините ...абе въпроса ми е дали ще ми излезе соленичко или да си карам с барабаните просто искам да сложа хубави джанти ама с тия барабани ще съм като ...голфче Моля за съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORCH Публикувано 17 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2009 колега аз наскоро извърших тази процедура на В4 и ми излезна 150 лева ако имаш някакви въпроси пиши на ЛС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 18 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 колега аз наскоро извърших тази процедура на В4 и ми излезна 150 лева ако имаш някакви въпроси пиши на ЛСА защо го правите това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 18 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 А защо го правите това?аз лично го правя, защото искам да сложа хубави джанти, а с тия барабани нали се сещаш как ще изглежда..като селска чест Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 18 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 аз лично го правя, защото искам да сложа хубави джанти, а с тия барабани нали се сещаш как ще изглежда..като селска чест Не съм много съгласен, черна боя и си в бизнеса.А ръчната и плавното спиране са разкош на кола с комбинирани спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 18 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 сигурно заради този разкош, вече никой не ползва тази система за спирачки.от друга страна не се знае след такава интервенция, дали няма да се оплеска нещо от някой който не е много в час.бтв барабаните както и да ги гласиш са си грознички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 18 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 сигурно заради този разкош, вече никой не ползва тази система за спирачки.от друга страна не се знае след такава интервенция, дали няма да се оплеска нещо от някой който не е много в час.бтв барабаните както и да ги гласиш са си грознички И разликата в спирането с дискове е осезаема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORCH Публикувано 21 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2009 А защо го правите това?1.по красиво е с дискови 2.по бързо и лесно е смяната на накладките 3.по добро спиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 По-бързо и лесно не бих казал, защото на всяка смяна трябва да се раздвижват и смазват задните механизми. Винаги ръждясват и спират да се движат и затова профилактично на всяка смяна на накладки трябва да се прави. Иначе по някое време се ходи специално, ако не ти блокират по пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 На мен през зимата, как ми бяха замръзнали едни барабани....ужас. Това е стара технология. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 По принцип дисковете са по- удачни като спиране.НО!Задните спирачните апарати на Ауди от тези години са пълна трагедия Колко ядове брах с тези спирачни апарати, то не бяха жила, бутала, ремонтни комплекти, цял апарат...Ако си имаш добре работещи спирачки и безпроблемна ръчна, въобще не си слагай таралеж в гащите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 аз лично го правя, защото искам да сложа хубави джанти, а с тия барабани нали се сещаш как ще изглежда..като селска чест Не знаеш кво е да нямаш ръчна зимата явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Не знаеш кво е да нямаш ръчна зимата явно.То използването на ръчна спирачка през зимата не е много желателно, без значение дали си с дискове или барабани, аз така знам. Успех на колегата в начинанието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Не знаеш кво е да нямаш ръчна зимата явно.А ти що нямаш ръчна!?Все едно само аз имам дискове отзад с перфектна ръчна,дето хваща на втория зъб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 27 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2009 Не знаеш кво е да нямаш ръчна зимата явно.напротив, много добре знам кога как и защо да използвам ръчната...схванах намека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2009 А ти що нямаш ръчна!?Все едно само аз имам дискове отзад с перфектна ръчна,дето хваща на втория зъб!Ти си първия и едеинствения, който чувам да няма проблеми със задните апарати. Аз все бях сложил барабани- над 600лв набих в тези смотани дискови спирачки отзад, за да мога спокойно да си карам колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 27 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2009 Ми да чукам на дърво тогава За почти 6 месеца(откакто ги сложих),никакви грижи-спират,не стържат,не задържат,има ръчна,абе всичко...Може някой да е брал ядовете с тях преди мене Ще мине още време,ще видим... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2009 (Редактирано) Те тия неща не стават за 6 месеца. Като са произвели колата сигурно първите 5-6 години са били идеални. Погледнете си задните дискове - ако имате ръждясало по тях значи са ти с намалена подвижност механизмите.При мен има яка ръжда около 1см във външната част. Раздвижваха ми ги, защото задържаше на едното колело. Вече съм минал 12 000 и още не може да изтрие ръждата. Сигурно е задържала от 2-3 години. Редактирано 27 Юни 2009 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 27 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2009 Е,аз казвам,че от 6 месеца ги карам и няма проблем,а какво се случвало с тях при предишния собственик и раздвижвал ли ги е и т.н. незнам...Най-вероятно ще имам и аз някой ден,някакви грижи с тях,но не се знае кога...Казвам го само,защото всички твърдите че без проблеми не се минава...Колкото до ръждата,като някакъв показател,защо не смениш дискове+накладки и да видиш после дали ще ти прави/остава?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2009 Аз ги смених и дискове, и накладки и...копеленцата (апаратите) блокираха и дисковете посиняха После пак смених това- онова и сега няма нито ръжда, нито синьо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts