Jump to content

Проект AUDI COUPE 2.0 16V->2.8 30V ACK


Recommended Posts

Реших да си уплътня и без това малкото свободно време, та накратко мисля да сложа 2.8 V6 30 клапана 193 коня на АУДИ КУПЕ.

Днес свалих двигатела и инсталцията с екуто, колата ще остане на предно предаване, скоростите ще ги оставя от АЦЕ-то, като го подкарам мисля да мина на 5 по 112 джанти.

Ето малко снимки от днес:

011229466-big.jpg

013104884-big.jpg

013104885-big.jpg

013104892-big.jpg

013104898-big.jpg

013104899-big.jpg

013106026-big.jpg

Трябва да влезе в тази кола :hilezh:

012975038-big.jpg

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 280
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хубаво проектче ... особено, ако след време решиш да сложиш и охлювчета :lol:

Само на тия скорости от АЦЕ-то нема ли да им дойде малко в повече въртящия момент на АЦК-то?

Редактирано от Shagrath
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичкото хубаво, но защо реши да слагаш почти 200 коня само на предно ;)

Тоя туч тежи достатъчно уа, с хубави гуми и окачване ше става за каране.

Евала Спасе, тоя проект кефи! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво проектче ... особено, ако след време решиш да сложиш и охлювчета :lol:

Само на тия скорости от АЦЕ-то нема ли да им дойде малко в повече въртящия момент на АЦК-то?

Маховика също ще е доста по-лек.

Мисля по натък във времето да му сложа чарджър нещо такова ;)

b5g1-2.jpg

b5g1-1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Тоя туч тежи достатъчно уа, с хубави гуми и окачване ше става за каране. Евала Спасе, тоя проект кефи! :lol:
Окачването ще е ниско долу, а джантите AZEV TYPE A 17-ки с нови гуменки. ;)
Всичкото хубаво, но защо реши да слагаш почти 200 коня само на предно ;)
Ако не може да влезе в пътя ще има куатро... Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но нали, не ти е хрумнало, че ще успееш да присадиш и квадро на това купе?

Иначе много готина занимавка си си намерил, късмет ти желая :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но нали, не ти е хрумнало, че ще успееш да присадиш и квадро на това купе?

Иначе много готина занимавка си си намерил, късмет ти желая :lol:

Споко имам още едно купе с куатро ;) , мерси за пожеланията ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купе, като "coupe" или просто купе от авант/седан с квадро?

Или просто само това АСЕ, не е акцизно... за момента :lol:

Като coupe, пиши на лични да не разводняваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш компресор ще е наистина интересно.

Имам литература на английски за суперчарджър, ако искаш остави мейл да ти я пратя.

Да, ще съм ти благодарен magnatee@abv.bg :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртящият момент не е толкова голям и идва плавно и на високи обороти. Това, съчетано с тежкия мотор, ще позволи колата да си остане на предно. Колата ще отане доста по-пъргава.

Не съм сигурен дали олекотения маховик е подходящ за този мотор.

За чарджър (или турбина) каква електроника ще се ползва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичкото хубаво, но защо реши да слагаш почти 200 коня само на предно :dance:

ee бате как има Астри и Голфове дет са силно и с предно що да нема АУДИ ;)

Спасе евала бате ще имам известни въпроси към теб след края на проекта ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Готов си.

Мерси :dance:

Въртящият момент не е толкова голям и идва плавно и на високи обороти. Това, съчетано с тежкия мотор, ще позволи колата да си остане на предно. Колата ще отане доста по-пъргава.

Не съм сигурен дали олекотения маховик е подходящ за този мотор.

За чарджър (или турбина) каква електроника ще се ползва?

Защо мислиш така, става въпрос за оригинален маховик не някой стърган, 30 клапановия 6-ак се развърта доста по-бързо от 12 клапановите, това ме кара да мисля че ще има смисъл от по-лек.

Още не съм мислил за чарджъра, на този етап приоритет ми е да го запаля на купето сток вариант.

Да те питам друго тебе ти запази ли си горивната помпа от АЦЕ-то или сложи друга?

ee бате как има Астри и Голфове дет са силно и с предно що да нема АУДИ ;)

Спасе евала бате ще имам известни въпроси към теб след края на проекта ти

Е чак пък бързо, ще трябва да е около 7 секунди до 100, на А4-ка с този двигател и дават 7.3 до 100 и максимална 240км/ч, с кутията от ACE ще прави около 210 максимална.

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олекотен маховик се слага на високо оборотни двигатели с малък въртящ момент, според мен. Тоя шестак не мисля, че е хай рев :birthday:

Има логика в думите ти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С двубутални GIRLING най-вероятно.

Нали знаеш,че няма да се ограничиш само с това?Ще трябва да сменяш още бая работи покрай тия работи :D

П.С Така и така смяташ да минаваш на 5х112,защо не сложиш спирачките от А4-ката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш,че няма да се ограничиш само с това?Ще трябва да сменяш още бая работи покрай тия работи :D

П.С Така и така смяташ да минаваш на 5х112,защо не сложиш спирачките от А4-ката

И това го има като вариант, просто в момента искам да го подкарам пък после ще има с-лайн волан, рекаро и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази снимка на суперчарджъра дето си я постнал ми е странна, незнам защо бях останал с впечатление че за тези мотори има "болт он" китове които направо заставаха на мястото на всмукателните колектори като при новите шестаци на Ауди. А иначе евала за начинанието, от 100 години се каня да мина да си полафиме защото ми се ще да разгледам машините ти и по специално автоматиците ме интересуват.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази снимка на суперчарджъра дето си я постнал ми е странна, незнам защо бях останал с впечатление че за тези мотори има "болт он" китове които направо заставаха на мястото на всмукателните колектори като при новите шестаци на Ауди. А иначе евала за начинанието, от 100 години се каня да мина да си полафиме защото ми се ще да разгледам машините ти и по специално автоматиците ме интересуват.

Мини за мен ще е удоволствие :hilezh:

Има и болт он като този :

SL380002.sized.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова говорих просто си му е там мястото "по дифолт" и се чудя как другарите от Ауди толкова късно пожелаха да го боднат сериино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...