more Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 (Редактирано) Реших да си уплътня и без това малкото свободно време, та накратко мисля да сложа 2.8 V6 30 клапана 193 коня на АУДИ КУПЕ.Днес свалих двигатела и инсталцията с екуто, колата ще остане на предно предаване, скоростите ще ги оставя от АЦЕ-то, като го подкарам мисля да мина на 5 по 112 джанти.Ето малко снимки от днес:Трябва да влезе в тази кола Редактирано 23 Юни 2009 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 (Редактирано) Хубаво проектче ... особено, ако след време решиш да сложиш и охлювчета Само на тия скорости от АЦЕ-то нема ли да им дойде малко в повече въртящия момент на АЦК-то? Редактирано 23 Юни 2009 от Shagrath Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Всичкото хубаво, но защо реши да слагаш почти 200 коня само на предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Всичкото хубаво, но защо реши да слагаш почти 200 коня само на предно Тоя туч тежи достатъчно уа, с хубави гуми и окачване ше става за каране. Евала Спасе, тоя проект кефи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Хубаво проектче ... особено, ако след време решиш да сложиш и охлювчета Само на тия скорости от АЦЕ-то нема ли да им дойде малко в повече въртящия момент на АЦК-то?Маховика също ще е доста по-лек.Мисля по натък във времето да му сложа чарджър нещо такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Маняшка ралта ще стане! УСПЕХ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 (Редактирано) Тоя туч тежи достатъчно уа, с хубави гуми и окачване ше става за каране. Евала Спасе, тоя проект кефи! Окачването ще е ниско долу, а джантите AZEV TYPE A 17-ки с нови гуменки. Всичкото хубаво, но защо реши да слагаш почти 200 коня само на предно Ако не може да влезе в пътя ще има куатро... Редактирано 23 Юни 2009 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Но нали, не ти е хрумнало, че ще успееш да присадиш и квадро на това купе?Иначе много готина занимавка си си намерил, късмет ти желая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Но нали, не ти е хрумнало, че ще успееш да присадиш и квадро на това купе?Иначе много готина занимавка си си намерил, късмет ти желая Споко имам още едно купе с куатро , мерси за пожеланията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Купе, като "coupe" или просто купе от авант/седан с квадро?Или просто само това АСЕ, не е акцизно... за момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Купе, като "coupe" или просто купе от авант/седан с квадро?Или просто само това АСЕ, не е акцизно... за момента Като coupe, пиши на лични да не разводняваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Ако сложиш компресор ще е наистина интересно.Имам литература на английски за суперчарджър, ако искаш остави мейл да ти я пратя.Да, ще съм ти благодарен magnatee@abv.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Въртящият момент не е толкова голям и идва плавно и на високи обороти. Това, съчетано с тежкия мотор, ще позволи колата да си остане на предно. Колата ще отане доста по-пъргава.Не съм сигурен дали олекотения маховик е подходящ за този мотор.За чарджър (или турбина) каква електроника ще се ползва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Всичкото хубаво, но защо реши да слагаш почти 200 коня само на предно ee бате как има Астри и Голфове дет са силно и с предно що да нема АУДИ Спасе евала бате ще имам известни въпроси към теб след края на проекта ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 (Редактирано) Готов си.Мерси Въртящият момент не е толкова голям и идва плавно и на високи обороти. Това, съчетано с тежкия мотор, ще позволи колата да си остане на предно. Колата ще отане доста по-пъргава.Не съм сигурен дали олекотения маховик е подходящ за този мотор.За чарджър (или турбина) каква електроника ще се ползва?Защо мислиш така, става въпрос за оригинален маховик не някой стърган, 30 клапановия 6-ак се развърта доста по-бързо от 12 клапановите, това ме кара да мисля че ще има смисъл от по-лек.Още не съм мислил за чарджъра, на този етап приоритет ми е да го запаля на купето сток вариант.Да те питам друго тебе ти запази ли си горивната помпа от АЦЕ-то или сложи друга?ee бате как има Астри и Голфове дет са силно и с предно що да нема АУДИ Спасе евала бате ще имам известни въпроси към теб след края на проекта тиЕ чак пък бързо, ще трябва да е около 7 секунди до 100, на А4-ка с този двигател и дават 7.3 до 100 и максимална 240км/ч, с кутията от ACE ще прави около 210 максимална. Редактирано 23 Юни 2009 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Олекотен маховик се слага на високо оборотни двигатели с малък въртящ момент, според мен. Тоя шестак не мисля, че е хай рев Има логика в думите ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Има логика в думите ти С кви спирачки ще си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 С кви спирачки ще си?С двубутални GIRLING най-вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 С двубутални GIRLING най-вероятно.Нали знаеш,че няма да се ограничиш само с това?Ще трябва да сменяш още бая работи покрай тия работи П.С Така и така смяташ да минаваш на 5х112,защо не сложиш спирачките от А4-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Нали знаеш,че няма да се ограничиш само с това?Ще трябва да сменяш още бая работи покрай тия работи П.С Така и така смяташ да минаваш на 5х112,защо не сложиш спирачките от А4-катаИ това го има като вариант, просто в момента искам да го подкарам пък после ще има с-лайн волан, рекаро и др. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snejko Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 (Редактирано) Тази снимка на суперчарджъра дето си я постнал ми е странна, незнам защо бях останал с впечатление че за тези мотори има "болт он" китове които направо заставаха на мястото на всмукателните колектори като при новите шестаци на Ауди. А иначе евала за начинанието, от 100 години се каня да мина да си полафиме защото ми се ще да разгледам машините ти и по специално автоматиците ме интересуват. Редактирано 24 Юни 2009 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Тази снимка на суперчарджъра дето си я постнал ми е странна, незнам защо бях останал с впечатление че за тези мотори има "болт он" китове които направо заставаха на мястото на всмукателните колектори като при новите шестаци на Ауди. А иначе евала за начинанието, от 100 години се каня да мина да си полафиме защото ми се ще да разгледам машините ти и по специално автоматиците ме интересуват.Мини за мен ще е удоволствие Има и болт он като този : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Точно затова говорих просто си му е там мястото "по дифолт" и се чудя как другарите от Ауди толкова късно пожелаха да го боднат сериино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 26 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Малко работа отметнах днес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване