Hijara Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Благодаря за отзивчивостта на всички. От днес благодарение на колегата Toshkov81 и аз съм с монтиран и работещ темпомат. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ValeriTabakov Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Здравейте. След неуспешен опит да активирам волана и темпомата на B7 с модул от А6.. купих целия комплект от B7 кори,лостове и модули. Кода завършва на Q ,което виждам е добре. Въпроса ми е следния: трябва след монтажа първо да активирам темпомата след това модула(което до колкото разбирам са 2та датчика за ЕСП и АБС) и накрая функциите на волана. Или бъркам... какъв е реда на нещата в моя случай ,като всичко е от B7 и се слага на Б7. Благодаря. Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стилян Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Няма значение реда на настройване ...преди да разглобя моята си бях записал настройките на АБС като цяло той се настройва по-трудно с калибрирането на волана и активацията на темпомата няма да имаш проблем. Ако трябва помощ мога да ти помогна пиши на лс. Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggergiev Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Здравейте колеги! Нуждая я се от вашата помощ! Искам да си сложа темпомат, лост за борд компютър и мултиволан на колата която е ауди а4 b7 avant.Моят модул завършва на S i сега си намерих модул + лостчета и слипринг за 200лв.Притеснява ме това че колата от която ще ги взема в автоматик, а моята е ръчни скорости. Другото което ме притеснява е това, че опитах на модула с който е колата завършващ на s да сложа китайски лост за борд компютър и не стана...дали нямам проблем с CAN шините... Благодаря ви колеги предварително за отделеноро време и помоща :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 И аз имам питане. На Б7 с ръчни скорости бензин си монтирах мултиволан, слипринг, модул с буква Q и лостче за темпомат. С адаптацията на модула се справих, волана пъров светна, после накарах копчетата да работят, обаче пустия му темпомат не мога и не мога да подкарам. Казах на модула че 11463 е неговия код, тй го прие, обаче продължава да не работи темпомата и да ми дава грешка като вляза в него. Някакви съвети? Възможно ли е в лостчето да има чисто механичен проблем/изглежда като ново/ защото е втора ръка комплект с другите неща? Не знам какво да човъркам вече Не е фатално и спешно, ама ще ми е кеф като си го направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Влез в measuring blocks на Steering wheel модулът и виж от там дали и какви команди поддава лостчето за темпоматът (ако въобще поддава) и така ще се ориентираш, къде да търсиш проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Утре сутрин ще го пробвам още. Горе долу на кой канал да търся команди? И само он - офф ли трябва да са? Ако няма, трябва да свалям лоста, така ли? А в самият лост има ли някаква електроника или са само контакти? Ако е така мога да пробвам да почистя всичко/имам достатъчно нерви и познания за това/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 (Редактирано) Трябва да ти изписва командите. Тоест, SET, RESUME, UP, DOWN, CANCEL. Не помня кои точно бяха каналите, но са първите (2-3). В постчето има електроника, но пасивна. Управлението е чрез промяна на съпротивлението. SET е на затворен контакт и отделна писта. UP и DOWN са на съпровления в друга верига (UP по спомени е на 6.2 kOhm, DOWN - 1.5 кOhm, ....). Resume, Cancel също на друга верига със съпотивления. Редактирано 6 Март 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Открих на един ред три команди които като мърдам лостчето и му натискам бутоните обозначава че сработва. Обаче след като тествам Engine и Steering wheel, има грешки. Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.lbl Part No SW: 8E0 909 557 R HW: 8E0 909 057 B Component: 2.0L R4/5VS G 0010 Coding: 0011501 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 427F42F06C454B448E-515A 1 Fault Found: 17977 - Cruise Control Switch (E45) P1569 - 008 - Implausible Signal Readiness: 0110 0101 --------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 Q Component: Lenksбulenmodul 0601 Coding: 02041 Shop #: WSC 06325 VCID: 417E40F738B835BFF6-4B18 2 Faults Found: 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - 00895 - Cruise Control Switch (E45) 04-00 - Mechanical Malfunction Оттук нататък не ми е ясно, хем работят, пък хем механикъл малфункшън... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 преди 2 минути, stingray написа: 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Започни от тук. Пропуснал си вписването на Steering wheel модулът към колата. http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_12565.html#1 На 2.3.2017 г. at 14:52, stingray написа: Казах на модула че 11463 е неговия код, тй го прие, обаче продължава да не работи темпомата и да ми дава грешка като вляза в него. Това на кой модул го каза? Това е команда до Engine модулът, да активира темпомата. Каква ти е текущата кодировка на Steering wheel модулът? Пред последната цифра 4 ли е (ако си активирал и бордовия компютър)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 (Редактирано) Да, кодировката ми е 02041 на кормилото, колата имаше цветен борд компютър. Сега ще видя с тази ЕКУ адаптация дали ще се преборя??? А 11463 го казах на двигателя и той потвърди че круизконтрола е активиран. Удобно ли ще е да ми дадеш някакъв телефон да питам нещо, сега съм закачил колата с компа и умувам? П.С. Четох още някъде из форума че е възможно да се активира със светкавица да светят и халогени, това къде да го търся и прекодирам? Редактирано 6 Март 2017 от stingray Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Коя година ти е В7-цата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 2005 по стъкла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 По VIN е по-меродавно. На него пише МоделГодина-та. Питам, за да проверя ти с какъв номер лостче трябва да си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 WAUZZZ8E06A053024 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 МоделГодина 2006-та ти е. Какъв номер лостче за темпомат сложи. Също така, принципно за тази година трябва да имаш пуснато кабелчето за CCS locked off, но провери ли го (5-ти пин от 16 пиновата букса на Steerin wheel модулът)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Не, не съм пускал кабелче допълнително. А лостчето нямам никаква представа какво е, купих го втора ръка в комплект с модулът с буква Q накрая от ударена кола. Трябва ли да го разглобявам за да му видя модела или не е нужно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Щом са били в комплект, недей му проверява номерът. Ако си проверил за наличието на кабелчето от 5-ти пин и го има, така от разстояние няма как по друг начин да съм ти полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Благодаря за вниманието и оделеното време. Значи пак съм зациклил в начална позиция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Ако не се оправиш с него и някой ден имаш път към София, чукни. На живо е по-лесно да се мери и проверява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Благодаря за предложението, но едва ли скоро ще идвам нататък. Спокойна вечер от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
broken_6255 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Здравейте колеги Монтирал съм темпомата по начина на автора на темата .. Всичко е точно...всичко работи както трябва НО моят модул е с номер 8Е0 953 549 Т. Писах във гугъл,но не излиза нищо.. Въпроса ми е дали този модул поддържа мулти волан. Ще се радвам ако някой помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Здравейте колеги. Не съм пипал нищо по колата откакто я купих , но забелязах че ми излиза тази грешка : 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - от ваг-ком ми пише ,че Part.N 80E 953 549 S . След като прегледах темата разбрах ,че мога да имам само борд. комп ( имам го) Искам да попитам дали само трябва да адаптирам модула към ЕКУ-то , данеби да ми е сменян модула ? Иначе нямам проблеми или светещи лампи по таблото , само ми е интересно как да изчистя грешката и ако е с 1 проста адаптация , да не ми светнат АБС и ЕСП сензори , както на повечето колеги. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanio Публикувано 15 Април 2017 Доклад Share Публикувано 15 Април 2017 Колеги, сложих модула (буква L) сложих лостчето, отидох да активират темпомата също така имам въпросния кабел в буксата.... но темпомата не се включва а на VAG-COM отчита всяко едно движение на лостчето когато го местя. Защо не работи ? И още един въпрос... Къде се намира този датчик на съединителя за който се пише малко по-назад в темата за да видя дали не е от него ? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Да попитам и аз? Набавих си модул с номер 80Е 953 549 N .До колкото разбрах е от кола която е авант, а ще се постави на седан.Дали ще има проблеми заради тая разлика.И да попитам още нещо , при инсталиране само на борд и темпомат, необходимо ли е да се сменя и лентовия кабел. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts