Jump to content

Изчете течността на хидравликата - А4 1.8


Chaz

Recommended Posts

става вапрос за ауди А4 95г , днес като завих на дясно почна да скърца нещо от ляво доул спрях и видях че капе ... изтече хидравличната течност (и волана се стегна) , но се питам как да разбера дали е маркуч или от нещо друго и колко горе доул е смяната на маркуча ( дочувам че може при краино десен да ми изхвърли течноста и само с обезвъздушаване се оправяло )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми се случи и на мен преди време, като изхвърли течността от хид. помпа, като е студена виеше доста силно. Оказа се помпата едно гумено уплътнение се беше скъсало. Проблема беше, че обиколих половин София сервизи и магазини и квото се сетиш и такова уплътнение няма, пратиха ме в Красна Поляна в един сервиз където само рейки се рециклират и там намерих уплатнение. Течноста оригинална доколкото имам спомен е около 40-50 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
скапала ми се е рейката , 300 лв ремонт :hilezh: супер

Провери със сигурност дали е от рейката или маркуч.На мойта се беше скапал маркуча, има фирми които ги правят по порачка 70 лв ми излезе нов маркуч.Иначе ремонт на рейка около 220 лв в Пловдив (незнам от къде си) :hilezh:

Редактирано от _KINGPIN_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Кингпин, къде е тая фирма за маркучи? И при мен маркуча за високо налягане си замина. Слава Богу не е рейката, в такъв филм се бях вкарал... :birthday:

п.с. спам: Ти не беше ли от английската, едно време те помня от #eg_plovdiv в MIRC :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фирмата се намира на Кукленско шосе преди митницата от ляво .До гумаджийницата за камоиони.Вижда се от пътя.

Мисля че HANSA се казваше фирмата.

П.П. Не съм бил аз колега.Ако не успееш да намериш фирмата пиши 1 ЛС.

Редактирано от _KINGPIN_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте идея за сервиз в София, където могат да ми оправят спукан хидравличен маркуч. Но искам обслужване от-до. Оставям колата и си я вземам ремонтирана. Изобщо не виждам как ще стане номера със сваляне на маркуча, па да обикалям по магазините без кола да търся същия маркуч, да чакам доставки, колата да виси в неизвестен сервиз и прочее гадости... Моля ви помагайте с идеи. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте идея за сервиз в София, където могат да ми оправят спукан хидравличен маркуч. Но искам обслужване от-до. Оставям колата и си я вземам ремонтирана. Изобщо не виждам как ще стане номера със сваляне на маркуча, па да обикалям по магазините без кола да търся същия маркуч, да чакам доставки, колата да виси в неизвестен сервиз и прочее гадости... Моля ви помагайте с идеи. :hilezh:

Имай впредвид че не всички могат да го направят този маркуч защото има един успокоител вътре и е труден за правене.

Ако не ти го направят като хората почват едни вибрации по волана не ти е работа.

На мен ми го направиха така в един сервиз както искаш ти от-до и се почна едно тресене едно виене.

И айде пак наново вече в онази фирма където ти казах там 100% няма проблеми и има гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди 2 седмици рециклирах рейка - 320 лева заедно с демонтаж и монтаж на предницата + 2 маншона :lol:

Между другото имам 1 литър серво течност (зелена) от Юнитрейд, ако на някой му трябва - 30-тина лева май беше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

здравейте колеги!!! не искам да пускам друга тема за да не пълня форума със едно и също,

та моята болка е следната : карам си днес колата и като изправя волана малко ми втвърдява след 2 3 км каране изведнъж воланът се втвърди има масло, не е скъсън ремъка , направи ми впечетление че като отворих разширителния съд за масло не се движеше маслото както преди :flipoff:

благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май май в роя форум стоите да си чешите езиците и да се дразните с хората пускат енякви пълни глупости

нямам думи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди 2 седмици рециклирах рейка - 320 лева заедно с демонтаж и монтаж на предницата + 2 маншона :)

Между другото имам 1 литър серво течност (зелена) от Юнитрейд, ако на някой му трябва - 30-тина лева май беше...

Колега, къде направи ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги!!! не искам да пускам друга тема за да не пълня форума със едно и също,

та моята болка е следната : карам си днес колата и като изправя волана малко ми втвърдява след 2 3 км каране изведнъж воланът се втвърди има масло, не е скъсън ремъка , направи ми впечетление че като отворих разширителния съд за масло не се движеше маслото както преди :respekt:

благодаря предварително

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май май в роя форум стоите да си чешите езиците и да се дразните с хората пускат енякви пълни глупости

нямам думи

Стига ревал.

Най-вероятно е помпа. Мнението ми е на лаик. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като отворих разширителния съд за масло не се движеше маслото както преди :flipoff:

Значи ти го губи от някъде. Тук не може да го изгори мотора. Значи тече или от помпата, или от рейката, или от маркучите. Особено снадката, която е на маркуча зад сервото. Погледни там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Колеги и аз се вкарах във филма. Имах простичък проблем с маркуч за ниско налягане. Споменатия някаде по-горе арабел Бате Рафи ми го "оправи" за 60лв. 10 дена по късно се оказва, че и рейката е заминала! Чуда се дали може тоя смотаняк нарочно да я е прецакал? И ако е така някакъв съвет какво мога да направа? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за рейката не е толкова невероятно да се скапе на тези години, но дали нещо са ти направили нарочно мисля няма как да бъдеш сигурен.

Аз рециклирах моята (в една подобна тема съм описал подробно: http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...20&start=20 ), появи ми се обаче едно жужене, което не е толкова силно, но се чува. Особено отчетливо е когато съм без включена музика и чукна лекичко педала на свободна, тогава се усеща как се променя. Отвън нищо не се чува, само в колата се усеща. Иначе след рециклирането волана е стегнат, но както му увери и майстора лека полека се отпуска.

Рейката я свалях в сервиза на приятел и само нея носих за рециклиране, така че реално другаде мисля че не е пипано по системата освен някоя сменена скоба тук-там. Ама възможно ли е жуженето да идва от рейката, като то си е нон стоп и не е при въртене на волана. Въртяхме я достатъчно, нищо не бълбука, би трябвало да се е обевъздушила. Маслото е по спецификация, взех го от Еуратек - G 004.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен се получава това досадно жужене. Айде ако разбереш каква е точно причината пиши, ако не аз съм се уговорил с момчетата от сервиза в Техническия Университет за профилактичен преглед на хидравликата именно заради това жужене. Ако разбера от къде идва ще пиша и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях на профилактичен преглед, относно жуженето. Момчетата от сервиза в "Техническия Университет" ми казаха, че шума ( жуженето) идва от износване на помпата. Аз не очаквах да ми кажат, че помпата за 15 г. каране се е самообновила :steinigung:. За тези колеги, които казват, че със смяна на типа масло шума изчезвал, не мисля, че има смисъл да го комемнтираме защото то и на сериозно износени двигатели търговците слагат гъсти масла само колкото да продадат колите, но в действителност износеността си остава. Не ме посъветваха да я свалям, защото положението е следното: Вътре в самата помпа има в средата една метална втулка, която служи като ос за игления лагер. Износеността и съответно шума който чуваме може да идва или от вкопаване на лагера в тази втулка- това е добрия вариант при който се фрезова наличната втулка или се прави нова и нещата се оправят. Дригият вариант е да се е износила стената на самата помпа, т.е. там където периферията на лагера и втулката лягат. Тогава няма оправия. Ето защо, за да се разбере от къде е проблема, трябва да се разглоби цялата помпа и да се види. Мен ме посъветваха да си карам така и да се услушвам за някоя употребявана, която да им занеса да я качат на стенда да я погледнат и ако е добре направо да я подменим. Иначе, другото е малко игра на късмет с пробното разглабяне. А като симптоми, че настоящата хидравлична помпа вече тотално си заминава, ми казаха да следя втвърдяването на волана. Ако стане много твърд, това е признак, че помпата е пред изпушване, до тогава да карам без да се притеснявам, беше съвета им. Малко дългичко стана, но дано да съм се изразил разбираемо и да съм бил от полза!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...