Chaz Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 става вапрос за ауди А4 95г , днес като завих на дясно почна да скърца нещо от ляво доул спрях и видях че капе ... изтече хидравличната течност (и волана се стегна) , но се питам как да разбера дали е маркуч или от нещо друго и колко горе доул е смяната на маркуча ( дочувам че може при краино десен да ми изхвърли течноста и само с обезвъздушаване се оправяло ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
melano Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Маркуч няма как да се скъса най вероятно рейката ти се е скапала! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Това ми се случи и на мен преди време, като изхвърли течността от хид. помпа, като е студена виеше доста силно. Оказа се помпата едно гумено уплътнение се беше скъсало. Проблема беше, че обиколих половин София сервизи и магазини и квото се сетиш и такова уплътнение няма, пратиха ме в Красна Поляна в един сервиз където само рейки се рециклират и там намерих уплатнение. Течноста оригинална доколкото имам спомен е около 40-50 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chaz Публикувано 24 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 скапала ми се е рейката , 300 лв ремонт супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 скапала ми се е рейката , 300 лв ремонт суперПочва се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Почва се Не го плаши чиляка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 7 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2009 (Редактирано) скапала ми се е рейката , 300 лв ремонт суперПровери със сигурност дали е от рейката или маркуч.На мойта се беше скапал маркуча, има фирми които ги правят по порачка 70 лв ми излезе нов маркуч.Иначе ремонт на рейка около 220 лв в Пловдив (незнам от къде си) Редактирано 7 Октомври 2009 от _KINGPIN_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Кингпин, къде е тая фирма за маркучи? И при мен маркуча за високо налягане си замина. Слава Богу не е рейката, в такъв филм се бях вкарал... п.с. спам: Ти не беше ли от английската, едно време те помня от #eg_plovdiv в MIRC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) Фирмата се намира на Кукленско шосе преди митницата от ляво .До гумаджийницата за камоиони.Вижда се от пътя.Мисля че HANSA се казваше фирмата.П.П. Не съм бил аз колега.Ако не успееш да намериш фирмата пиши 1 ЛС. Редактирано 28 Октомври 2009 от _KINGPIN_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Мерси колега, събота ще ходя да я потърся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 1 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2009 Колеги, дайте идея за сервиз в София, където могат да ми оправят спукан хидравличен маркуч. Но искам обслужване от-до. Оставям колата и си я вземам ремонтирана. Изобщо не виждам как ще стане номера със сваляне на маркуча, па да обикалям по магазините без кола да търся същия маркуч, да чакам доставки, колата да виси в неизвестен сервиз и прочее гадости... Моля ви помагайте с идеи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Колеги, дайте идея за сервиз в София, където могат да ми оправят спукан хидравличен маркуч. Но искам обслужване от-до. Оставям колата и си я вземам ремонтирана. Изобщо не виждам как ще стане номера със сваляне на маркуча, па да обикалям по магазините без кола да търся същия маркуч, да чакам доставки, колата да виси в неизвестен сервиз и прочее гадости... Моля ви помагайте с идеи. Имай впредвид че не всички могат да го направят този маркуч защото има един успокоител вътре и е труден за правене.Ако не ти го направят като хората почват едни вибрации по волана не ти е работа.На мен ми го направиха така в един сервиз както искаш ти от-до и се почна едно тресене едно виене.И айде пак наново вече в онази фирма където ти казах там 100% няма проблеми и има гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvetBG Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Аз преди 2 седмици рециклирах рейка - 320 лева заедно с демонтаж и монтаж на предницата + 2 маншона Между другото имам 1 литър серво течност (зелена) от Юнитрейд, ако на някой му трябва - 30-тина лева май беше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 здравейте колеги!!! не искам да пускам друга тема за да не пълня форума със едно и също,та моята болка е следната : карам си днес колата и като изправя волана малко ми втвърдява след 2 3 км каране изведнъж воланът се втвърди има масло, не е скъсън ремъка , направи ми впечетление че като отворих разширителния съд за масло не се движеше маслото както преди благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 май май в роя форум стоите да си чешите езиците и да се дразните с хората пускат енякви пълни глупостинямам думи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
super_ivo Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Аз преди 2 седмици рециклирах рейка - 320 лева заедно с демонтаж и монтаж на предницата + 2 маншона Между другото имам 1 литър серво течност (зелена) от Юнитрейд, ако на някой му трябва - 30-тина лева май беше...Колега, къде направи ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 здравейте колеги!!! не искам да пускам друга тема за да не пълня форума със едно и също,та моята болка е следната : карам си днес колата и като изправя волана малко ми втвърдява след 2 3 км каране изведнъж воланът се втвърди има масло, не е скъсън ремъка , направи ми впечетление че като отворих разширителния съд за масло не се движеше маслото както преди благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 ...........Няма как да познаем от какво е? Рейка, помпа или запушен маркуч... едно от тия 3 неща е със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 май май в роя форум стоите да си чешите езиците и да се дразните с хората пускат енякви пълни глупостинямам думиСтига ревал.Най-вероятно е помпа. Мнението ми е на лаик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 като отворих разширителния съд за масло не се движеше маслото както преди Значи ти го губи от някъде. Тук не може да го изгори мотора. Значи тече или от помпата, или от рейката, или от маркучите. Особено снадката, която е на маркуча зад сервото. Погледни там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 В Бургас ремонт на рейка 150лв с гаранция една или две години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiA4user Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 Колеги и аз се вкарах във филма. Имах простичък проблем с маркуч за ниско налягане. Споменатия някаде по-горе арабел Бате Рафи ми го "оправи" за 60лв. 10 дена по късно се оказва, че и рейката е заминала! Чуда се дали може тоя смотаняк нарочно да я е прецакал? И ако е така някакъв съвет какво мога да направа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 28 Март 2010 Доклад Share Публикувано 28 Март 2010 Колега за рейката не е толкова невероятно да се скапе на тези години, но дали нещо са ти направили нарочно мисля няма как да бъдеш сигурен. Аз рециклирах моята (в една подобна тема съм описал подробно: http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...20&start=20 ), появи ми се обаче едно жужене, което не е толкова силно, но се чува. Особено отчетливо е когато съм без включена музика и чукна лекичко педала на свободна, тогава се усеща как се променя. Отвън нищо не се чува, само в колата се усеща. Иначе след рециклирането волана е стегнат, но както му увери и майстора лека полека се отпуска. Рейката я свалях в сервиза на приятел и само нея носих за рециклиране, така че реално другаде мисля че не е пипано по системата освен някоя сменена скоба тук-там. Ама възможно ли е жуженето да идва от рейката, като то си е нон стоп и не е при въртене на волана. Въртяхме я достатъчно, нищо не бълбука, би трябвало да се е обевъздушила. Маслото е по спецификация, взех го от Еуратек - G 004. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igolstat Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Колега и при мен се получава това досадно жужене. Айде ако разбереш каква е точно причината пиши, ако не аз съм се уговорил с момчетата от сервиза в Техническия Университет за профилактичен преглед на хидравликата именно заради това жужене. Ако разбера от къде идва ще пиша и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igolstat Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 Днес бях на профилактичен преглед, относно жуженето. Момчетата от сервиза в "Техническия Университет" ми казаха, че шума ( жуженето) идва от износване на помпата. Аз не очаквах да ми кажат, че помпата за 15 г. каране се е самообновила . За тези колеги, които казват, че със смяна на типа масло шума изчезвал, не мисля, че има смисъл да го комемнтираме защото то и на сериозно износени двигатели търговците слагат гъсти масла само колкото да продадат колите, но в действителност износеността си остава. Не ме посъветваха да я свалям, защото положението е следното: Вътре в самата помпа има в средата една метална втулка, която служи като ос за игления лагер. Износеността и съответно шума който чуваме може да идва или от вкопаване на лагера в тази втулка- това е добрия вариант при който се фрезова наличната втулка или се прави нова и нещата се оправят. Дригият вариант е да се е износила стената на самата помпа, т.е. там където периферията на лагера и втулката лягат. Тогава няма оправия. Ето защо, за да се разбере от къде е проблема, трябва да се разглоби цялата помпа и да се види. Мен ме посъветваха да си карам така и да се услушвам за някоя употребявана, която да им занеса да я качат на стенда да я погледнат и ако е добре направо да я подменим. Иначе, другото е малко игра на късмет с пробното разглабяне. А като симптоми, че настоящата хидравлична помпа вече тотално си заминава, ми казаха да следя втвърдяването на волана. Ако стане много твърд, това е признак, че помпата е пред изпушване, до тогава да карам без да се притеснявам, беше съвета им. Малко дългичко стана, но дано да съм се изразил разбираемо и да съм бил от полза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване