Jump to content

А3 проблем - харчи антифриз, моля за мнение


Тюлена

Recommended Posts

Здравейте,

моето А3 напоследък въобще не се държи добре :hilezh: - последния проблем е, че харчи много антифриз. Преди 2 месеца сипах до горе и днес вече ми светна лампата - нивото беше под минимума. Каква може да бъде причината? Ясно е, че ще трябва да се ходи на диагностика, но докато ми дойде часа не мога да стоя така. Не знам дали има нещо общо, но преди 1 месец сменях кабелите, че работеше на 3 цилиндъра, оправи се за малко...после пак се появи проблема, но този път само като запали и после се оправя...А се появи и нов проблем - като запаля колата сутрин в студеното време и гасне. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милене, тва ти ли си бре? Ай,ай,ай и да не се обадиш че има проблем с колата! Провери си маркучите и разширителния съд! Ако не е от него може да се наложи да сменяш гарнитура на главата. Пуши ли колата и ако да къв цвят е дима?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж си пластмасовия тройник където седят датчиците..

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи тест за наличието на изгорели газове в антифриза. Ако е положителен отговора е ясен - гарнитура на глава. Ако е отрицателен трябва да търсиш къде има теч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш теч има голяма вероятност да имаш нужда от нова гарнитура.

Аз бях същия, дори не ми пушеше просто ми отиваше водата малко по малко и постоянно се налагаше да доливам.

Казвам вода щото някога имаше антифриз но от много доливане стана на вода :ertrink:

Смених гарнитура и покрай това няма ти казвам още колко неща.

Днес си я взех от сервиза и още не съм я карал достатъчно даразбера как е, надявам се да е добре вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колега сподели моля те ако си разрешил проблема и какво точно си правил, че и аз имам подобни симптоми. Също така ако можете да ме ориентирате като пари за смяна на гарнитура на главата + каквото там трябва да се прави покрай смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел за теча и аз го имах този проблем провери си всички маркучи и пластмасовите троиници дали са здрави,ама най-вероятно тече от там антифриз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен поведението е подобно (това преди глупостта да карам без капачка когато се беше изпарил целия), но ми е интересно че има нещо като пукнатина на пласмасата явно като се е издувала от топло се е цепнало леко и ми е интересно дали от там може да става някакво изпарение? Дали мога да проверя някак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел за теча и аз го имах този проблем провери си всички маркучи и пластмасовите троиници дали са здрави,ама най-вероятно тече от там антифриз

и при мен беше така с единия троиник но го смених и е добре струваше ми 20лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
Направи тест за наличието на изгорели газове в антифриза. Ако е положителен отговора е ясен - гарнитура на глава. Ако е отрицателен трябва да търсиш къде има теч

a кажи колега как се прави тоя тест .....:hilezh:... много ми е интересноо:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като тест за бременост :hilezh:

С лакмус колега се прави или го даваш на хим лаборатория,правил съм го и в двата варианта.В някои от сервизите имат такива тестерчета за наличие на изгорели газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като тест за бременост :hilezh:

С лакмус колега се прави или го даваш на хим лаборатория,правил съм го и в двата варианта.В някои от сервизите имат такива тестерчета за наличие на изгорели газове.

мерси за отговора колега,мого съм доволен сега вече и други знаят аджеба как се прави тест за "бременност" опа т.е. тест за наличие на химически газове I WILL MY :hilezh: FOR YOU.... МЕРСИ

Редактирано от filiks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговора колега,мого съм доволен сега вече и други знаят аджеба как се прави тест за "бременност" опа т.е. тест за наличие на химически газове I WILL MY :hilezh: FOR YOU.... МЕРСИ

А този тест не може ли просто да се помирише течноста (антифриза - водата) дали не мирише случайно на бенз от казанчето?

Интересното е и че аз купих нова колица наскоро и аз имам проблем с антифриза отиде под минимума... Сега мисля да доливам тези дни да видя дали ще продължи да чезнее.

Редактирано от mas_ter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем,губеше ми антифриз гледах я отвсякъде,не капеше,накрая вече се бях засилил към сервиза,и в последния момент отворих капака да видя накъде вървят нещата и видях че зад двигателя има един тройник от кадето капеше на скоростната кутия и се изпаряваше.Виж си скоростната кутия дали има следи от теч.Аз си смених само тапата на тройника и едно уплътнение-Всичко 1.70лв :steinigung: .Все пак съм с А4, двигателите са малко различно разположени но все пак са идентични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ползвам тази тема, вчера отворих на един приятел капачката на антифриза и гледам казанчето бъкано с боклуци вътре и мирише ужасно на айде да не казвам какво. Каза, че му губело антифриз много малко под това имам предвид 1000 километра около 200 грама. Държи я в гараж - няма капки на пода. Не пуши отзад. Гори му нормално колкото и преди дали да се вкарва в филми докато е време или ??

Редактирано от Lex_Luthor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...