Audi-Club Bulgaria Публикувано 17 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2009 (Редактирано) Колеги тая колица направо ми взе всичко.Днеска реших да си сменя гофрирания маркуч,защото беше цъфнал като майска роза и кутията на въздушния филтър беше пукната и двете ги смених с нови проверих всички мъркучи да не смучат въздух от никъде не смуче и най-скапания проблем ми е,че ми падат флегматично оборотите и като превключвам скоростите оборотите остават горе и като я пусна на скорост вместо да намаля тя като чели набира много дразнещо и незнам от кво е тоя проблем също и почистих там където е хваната газта тва чукче вътре тея клапи дето са го свалих и почистих всяка дупчица е промита старателно и всички дупки са запушени за въздуха да не може да смуче от вън свещите са проверени добре са има още хляб в тях забелязах,че са 3 полюсни ако има значение.Може ли да се оправи тва нещо? Редактирано 17 Октомври 2009 от Audi-Club Bulgaria Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 17 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2009 Може! Гърмяла ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 17 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2009 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 17 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2009 (Редактирано) Аз пъм съм много доволен от LIQUI MOLY 10W-40 MoS2 Е, най-вероятно клапата в дебитомера се е изкривила леко и задържа чат-пат.Отварян ли е дебитомера до сега? Редактирано 17 Октомври 2009 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 18 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2009 Отварян е като гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 19 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 За да се отвори дебитомера не се ли сваля само това черно капаче което е отгоре и по какъв начин се сваля да няма някъкви ушички дето да се чупят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 (Редактирано) На капачето няма уши, няма какво да счупиш. С плоска отверка подпъхвай и повдигай постепенно от всички страни.Там се вижда плочката и палеца на дебитомера. Като го отвориш, направи някоя и друга снимка и дай да видим. Хвани палеца и го разкарай , виж дъли задържа или върви гладко. Редактирано 19 Октомври 2009 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Не съм съгласен с тезата, чакам развръзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Че няма какво да му се счупи на капачето или начина на отваряне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ksandar Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Според мен проблема е в ТПС-а на дросела. Колега намери някой да ти го замери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Че няма какво да му се счупи на капачето или начина на отваряне? Според мен не е проблема в демитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 19 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Според мен не е проблема в демитомера.А къде може да е проблема,горе долу ориентировачно да може да се въртя около конкретно място и да намеря проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 (Редактирано) А на бенз как е? Как пали, претриса ли? Редактирано 19 Октомври 2009 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 19 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Докато си ми работеше помпата лека и пръс палеше добре и си работеше добре колата сега нямам помпа и я карам само на газ колата е настроена само за газ на бензин не е гърмяла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 (Редактирано) Добрееее, свали дебитомера, заедно с капака. С една отверка бръкни във входящия отвор и виж как се движи клапата, пристъргва ли, заяжда ли.Виж и дали клапата и стената на деб. са равни там където е ограничителя, черната гумичка пред клапата.Това можеш да го провериш без да разглобяваш нищо.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63546Това си го видял, но изключил си изпарителя като възможност? Редактирано 19 Октомври 2009 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 19 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Аз го бях свалил за да мога да си сложа кутията на въздушния филтър тая клапа дето е след черната гума дето като гръмне и се обръща не прилепва като я пусна и се клати свободно по навътре не съм поглеждал ама стария собственик е бил голям некадърник,защото забелязах,че са я удряли с нещо за да прилепне ама са и ебали мамата утре ще сваля капачето на дебитомера ще го снимам качвам снимките и хората които си имат напредстава от тая джаджа да помагат,защото тоя проблем го тарпя вече половин година.Забравих да добавя,че съм с обикновенна газова Lovato и е монтирана от читав майстор от линка,който даде GiN видях в едното мнение,че човека като подаде газ и като стисне мъркуча на стъпковото моторче до едно положение оборотите падат нормално и тва сам го пробвал наистина си падат ама мислех,че проблема е в раздрания гофриран маркуч и спуканата кутия на въздушния филтър тея проблеми ги отстраних даже проверих всички останали мъркучи,свещи само съмненя за кабели имам ама скоро ще ги сменя и тях,центровката забелязах,че чука леко при доста газ като давам и все повече ме навежда мисълта за дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 (Редактирано) Двигателя смуче въздух от някъде. След като си свалял дебитомера да смняш кутията на въздушният филтър намаза ли със силикон плочката за газта? Провери ли дали имаш някъде пробойни по "новият" мъркуч? По някога се сцепват малките мъркучи които са в системата за изгаряне на масленните пари, на капака на клапаните има една голяма черна "гъба" свързана с гофрираният мъркуч с къси мъркучета които понякога се нацепват и от там започва да смуче въздух.Провери ги и тях и ако са заминали ги смени. Има вероятност и центровката да е бъгава, става въпрос за центровката на запалването, намери някой със стробоскоп да ти я провери. Редактирано 20 Октомври 2009 от Муцев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Двигателя смуче въздух от някъде. След като си свалял дебитомера да смняш кутията на въздушният филтър намаза ли със силикон плочката за газта? Провери ли дали имаш някъде пробойни по "новият" мъркуч? По някога се сцепват малките мъркучи които са в системата за изгаряне на масленните пари, на капака на клапаните има една голяма черна "гъба" свързана с гофрираният мъркуч с къси мъркучета които понякога се нацепват и от там започва да смуче въздух.Провери ги и тях и ако са заминали ги смени. Има вероятност и центровката да е бъгава, става въпрос за центровката на запалването, намери някой със стробоскоп да ти я провери.Както съм писал по-горе всичко е проверено,затегнато,прегледано под лупа плочката е намазана с силикон добре проверена е 5 пати докато я сложа тая "гъба е в отлично състояние както и всичко останало дорсел клапата е промита старателно 3 шестограма чупих докато я сваля няма нещо дето да не е проверено щях да отварям днеска дебитомера ама ме достраша ако случайно се чупи тва капаче отгоре кво праим после пък и гледам,че е отварян преди и е лепен със силикон утре пак ще сваля гофрирания лъркуч и ще развия клапата да я наглася добре,че е малко крива може и от нея да е ама е гърмяла преди и при мене имаше няколко взрива ама като я пипнах да регулирам газта и спря да гърми ама проблема с оборотите си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 При мен се беше сцепило манншончето което свързва "гъбата" с капака на клапаните.Провери ли си ъгъла на запалване, щом не смуче въздух от никъде там може да е проблема, но за целата ти трябва задължително стробоскоп или майсторското око на Radi_b4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Леко чука аванса като карам ама трябва да я форсирам до 4000 оборота в движение,че да се чуе пък за Radi_b4 ми идва доста далечко да утида при него имеше една тема преди доста време снощи главата чак ме заболя да я търся един колега се беше изхвалил,че е доктора на аудитата от Пловдив бил ама немога да я намеря темата всичко прерових и не я открих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 Аз тези дни ще идвам до Пловдив и може да я погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 Ми разходи се до Пловдив, в събота например. Ще ти хвърля едно око. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 21 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 (Редактирано) Би било добре да я погледне по-опитен все пак съм само на 19 който ще идва да остави телефон за връзка на ЛС аз ще се обадя да знам кога да дойда и щом ще идва да ми вземе ако може 4 стикерчета за малките прозорчета и 4 лайстни за номера ще съм благодарен много. Редактирано 21 Октомври 2009 от Audi-Club Bulgaria Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silent Публикувано 22 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2009 Колега, от къде си намери гофрирания маркуч за инжекциона и на какви пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 24 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Искам официално да благодаря на колегата Radi_b4,че в 22:00 вечерта се зае да оправи проблема както и предполагахме излезе дебитомера,жив и здрав да е човека наистина големи благодарности :( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване