Jump to content

Проблем с оборотите


Audi-Club Bulgaria

Recommended Posts

Колеги тая колица направо ми взе всичко.Днеска реших да си сменя гофрирания маркуч,защото беше цъфнал като майска роза и кутията на въздушния филтър беше пукната и двете ги смених с нови проверих всички мъркучи да не смучат въздух от никъде не смуче и най-скапания проблем ми е,че ми падат флегматично оборотите и като превключвам скоростите оборотите остават горе и като я пусна на скорост вместо да намаля тя като чели набира много дразнещо и незнам от кво е тоя проблем също и почистих там където е хваната газта тва чукче вътре тея клапи дето са го свалих и почистих всяка дупчица е промита старателно и всички дупки са запушени за въздуха да не може да смуче от вън свещите са проверени добре са има още хляб в тях забелязах,че са 3 полюсни ако има значение.Може ли да се оправи тва нещо? :flipoff:

Редактирано от Audi-Club Bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пъм съм много доволен от LIQUI MOLY 10W-40 MoS2 :hilezh:

Е, най-вероятно клапата в дебитомера се е изкривила леко и задържа чат-пат.

Отварян ли е дебитомера до сега?

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се отвори дебитомера не се ли сваля само това черно капаче което е отгоре и по какъв начин се сваля да няма някъкви ушички дето да се чупят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капачето няма уши, няма какво да счупиш. С плоска отверка подпъхвай и повдигай постепенно от всички страни.

Там се вижда плочката и палеца на дебитомера. Като го отвориш, направи някоя и друга снимка и дай да видим. Хвани палеца и го разкарай , виж дъли задържа или върви гладко.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е проблема в демитомера.

А къде може да е проблема,горе долу ориентировачно да може да се въртя около конкретно място и да намеря проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато си ми работеше помпата лека и пръс палеше добре и си работеше добре колата сега нямам помпа и я карам само на газ колата е настроена само за газ на бензин не е гърмяла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрееее, свали дебитомера, заедно с капака. С една отверка бръкни във входящия отвор и виж как се движи клапата, пристъргва ли, заяжда ли.

Виж и дали клапата и стената на деб. са равни там където е ограничителя, черната гумичка пред клапата.

Това можеш да го провериш без да разглобяваш нищо.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63546

Това си го видял, но изключил си изпарителя като възможност?

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го бях свалил за да мога да си сложа кутията на въздушния филтър тая клапа дето е след черната гума дето като гръмне и се обръща не прилепва като я пусна и се клати свободно по навътре не съм поглеждал ама стария собственик е бил голям некадърник,защото забелязах,че са я удряли с нещо за да прилепне ама са и ебали мамата утре ще сваля капачето на дебитомера ще го снимам качвам снимките и хората които си имат напредстава от тая джаджа да помагат,защото тоя проблем го тарпя вече половин година.

Забравих да добавя,че съм с обикновенна газова Lovato и е монтирана от читав майстор от линка,който даде GiN видях в едното мнение,че човека като подаде газ и като стисне мъркуча на стъпковото моторче до едно положение оборотите падат нормално и тва сам го пробвал наистина си падат ама мислех,че проблема е в раздрания гофриран маркуч и спуканата кутия на въздушния филтър тея проблеми ги отстраних даже проверих всички останали мъркучи,свещи само съмненя за кабели имам ама скоро ще ги сменя и тях,центровката забелязах,че чука леко при доста газ като давам и все повече ме навежда мисълта за дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя смуче въздух от някъде. След като си свалял дебитомера да смняш кутията на въздушният филтър намаза ли със силикон плочката за газта? Провери ли дали имаш някъде пробойни по "новият" мъркуч? По някога се сцепват малките мъркучи които са в системата за изгаряне на масленните пари, на капака на клапаните има една голяма черна "гъба" свързана с гофрираният мъркуч с къси мъркучета които понякога се нацепват и от там започва да смуче въздух.Провери ги и тях и ако са заминали ги смени. Има вероятност и центровката да е бъгава, става въпрос за центровката на запалването, намери някой със стробоскоп да ти я провери.

Редактирано от Муцев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя смуче въздух от някъде. След като си свалял дебитомера да смняш кутията на въздушният филтър намаза ли със силикон плочката за газта? Провери ли дали имаш някъде пробойни по "новият" мъркуч? По някога се сцепват малките мъркучи които са в системата за изгаряне на масленните пари, на капака на клапаните има една голяма черна "гъба" свързана с гофрираният мъркуч с къси мъркучета които понякога се нацепват и от там започва да смуче въздух.Провери ги и тях и ако са заминали ги смени. Има вероятност и центровката да е бъгава, става въпрос за центровката на запалването, намери някой със стробоскоп да ти я провери.

Както съм писал по-горе всичко е проверено,затегнато,прегледано под лупа плочката е намазана с силикон добре проверена е 5 пати докато я сложа тая "гъба е в отлично състояние както и всичко останало дорсел клапата е промита старателно 3 шестограма чупих докато я сваля няма нещо дето да не е проверено щях да отварям днеска дебитомера ама ме достраша ако случайно се чупи тва капаче отгоре кво праим после пък и гледам,че е отварян преди и е лепен със силикон утре пак ще сваля гофрирания лъркуч и ще развия клапата да я наглася добре,че е малко крива може и от нея да е ама е гърмяла преди и при мене имаше няколко взрива ама като я пипнах да регулирам газта и спря да гърми ама проблема с оборотите си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се беше сцепило манншончето което свързва "гъбата" с капака на клапаните.Провери ли си ъгъла на запалване, щом не смуче въздух от никъде там може да е проблема, но за целата ти трябва задължително стробоскоп или майсторското око на Radi_b4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко чука аванса като карам ама трябва да я форсирам до 4000 оборота в движение,че да се чуе пък за Radi_b4 ми идва доста далечко да утида при него имеше една тема преди доста време снощи главата чак ме заболя да я търся един колега се беше изхвалил,че е доктора на аудитата от Пловдив бил ама немога да я намеря темата всичко прерових и не я открих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би било добре да я погледне по-опитен все пак съм само на 19 :hilezh: който ще идва да остави телефон за връзка на ЛС аз ще се обадя да знам кога да дойда и щом ще идва да ми вземе ако може 4 стикерчета за малките прозорчета и 4 лайстни за номера ще съм благодарен много.

Редактирано от Audi-Club Bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам официално да благодаря на колегата Radi_b4,че в 22:00 вечерта се зае да оправи проблема както и предполагахме излезе дебитомера,жив и здрав да е човека наистина големи благодарности :( :( :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...