Minkooov Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) Колеги, преди ден ми стетнаха тези две лампи - http://www.vbox7.com/play:98f2cb83 , придружени с 3 отвратителни псукания всеки път когато запаля и постоянно мигане на голямата правоъгълна лампа (която не знам какво означава). Веднага спрях да проверя дали ABS-а работеше и както и предполагах, гумите блокираха при ряско спиране. Струва ми се странно, че светнаха в момент в който просто си карах с леко натисната газ и дори не бях докосвал спирачката. Предполагам че е или датчик или компютъра е "набил" грешка и за това другата седмица ще ходя на диагностика, но ако има някой който си има на идея за какво става на въпрос, моля да даде акъл и приблизително с каква сума ще се разделя ако е датчик......че не върви да лепя черно тиксо върху таблото за да не ме дразни Редактирано 28 Октомври 2009 от Minkooov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 проблемите може да са доста - датчик,бушон ,лоша връзка ....правоъгълната лапма се влияе и от нивото на спирачната течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkooov Публикувано 28 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) проблемите може да са доста - датчик,бушон ,лоша връзка ....правоъгълната лапма се влияе и от нивото на спирачната течност.не е от течността - малко над средата е....но точно това че има много параметри от които може да е проблема ме притеснява....но на диагностиката ще си покаже. Чудех се дали правоъгълната лампа сигнализира точно определен проблем или просто изостря вниманието че има такъв. Редактирано 28 Октомври 2009 от Minkooov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 29 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2009 Опитва се да ти покаже, че караш колата без АБС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUCKO Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Колеги, преди ден ми стетнаха тези две лампи - http://www.vbox7.com/play:98f2cb83 , придружени с 3 отвратителни псукания всеки път когато запаля и постоянно мигане на голямата правоъгълна лампа (която не знам какво означава). Веднага спрях да проверя дали ABS-а работеше и както и предполагах, гумите блокираха при ряско спиране. Струва ми се странно, че светнаха в момент в който просто си карах с леко натисната газ и дори не бях докосвал спирачката. Предполагам че е или датчик или компютъра е "набил" грешка и за това другата седмица ще ходя на диагностика, но ако има някой който си има на идея за какво става на въпрос, моля да даде акъл и приблизително с каква сума ще се разделя ако е датчик......че не върви да лепя черно тиксо върху таблото за да не ме дразни колега сподели какво се оказа че и при мен стана така преди два дена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvetBG Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 На мен АБС-а ми светваше от време на време, но никога не ми е пищяло така...даже не си спомням дали удивителното предупреждение се включваше.Изчиствах грешката с ВАГ-КОМ и после всичко си работеше като хората - скоро не ми се е получавало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Здравейте колеги напишете си номерата на абс-те давидем дали са от проблемните ако са мога да ви помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUCKO Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 (Редактирано) Здравейте колеги напишете си номерата на абс-те давидем дали са от проблемните ако са мога да ви помогна.D 265 214 002, D 3 2585 847 , 800 514 111 , 564/04/1/2080 ВИДЯХ 4 НОМЕРА И ТИ ГИ ПИША Редактирано 3 Ноември 2009 от RUCKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 (Редактирано) D 265 214 002, D 3 2585 847 , 800 514 111 , 564/04/1/2080 ВИДЯХ 4 НОМЕРА И ТИ ГИ ПИШАколега нещо немога да се ориентирам точно по тия номера на мися че ще мога да ти помогна напиши ми само коя година е колата с какъв мотор е дали има аср и куатро. Редактирано 3 Ноември 2009 от skiller_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ljbomir Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 Погледна ли двата бушона над акумулатора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUCKO Публикувано 4 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 колега нещо немога да се ориентирам точно по тия номера на мися че ще мога да ти помогна напиши ми само коя година е колата с какъв мотор е дали има аср и куатро.95г.1.9 90к.с не е куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkooov Публикувано 4 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 Погледна ли двата бушона над акумулатора ?Колега изобщо не ми е минавало през ума, че може да бушон. Моля те дай малко повече информация къде се намират. А4 е с 1.8 ADR двигател. Мерси предварително!Здравейте колеги напишете си номерата на абс-те давидем дали са от проблемните ако са мога да ви помогна.Колега къде се намира този номер. Колата е А4 '95г. 1.8 ADR - 125 коня.колега сподели какво се оказа че и при мен стана така преди два денаВсе не остава време, но до края на седмицата или най-късно другата ще я закарам на диагностика и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi82bg Публикувано 4 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 A4 1.8 ADR Имам същия проблем, който според мен е слаб акумолатор.При мен се получава само ако колата не е палена повече от 12 часа.Гасиш- палиш няма сигнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 4 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 И аз имах подобен проблем.Беше зацапан някакъв датчик напраъскаха го с спрей за да го почистят и спря да свети и пищи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkooov Публикувано 4 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 A4 1.8 ADR Имам същия проблем, който според мен е слаб акумолатор.При мен се получава само ако колата не е палена повече от 12 часа.Гасиш- палиш няма сигнал.Според мен проблема е по сериозен.....от първото светване не е гаснала - а може и да имам по-силен акумулатор ..... утре ще споделя резултатите от диагностиката ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi82bg Публикувано 4 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 Колеги, преди ден ми стетнаха тези две лампи - http://www.vbox7.com/play:98f2cb83 , придружени с 3 отвратителни псукания всеки път когато запаля и постоянно мигане на голямата правоъгълна лампа (която не знам какво означава). Веднага спрях да проверя дали ABS-а работеше и както и предполагах, гумите блокираха при ряско спиране. Струва ми се странно, че светнаха в момент в който просто си карах с леко натисната газ и дори не бях докосвал спирачката. Предполагам че е или датчик или компютъра е "набил" грешка и за това другата седмица ще ходя на диагностика, но ако има някой който си има на идея за какво става на въпрос, моля да даде акъл и приблизително с каква сума ще се разделя ако е датчик......че не върви да лепя черно тиксо върху таблото за да не ме дразни Аз говоря за звуковия сигнал и "голямата правоъгълна лампа".Това съм сигурен,че показва изтощен акумолатор!!!А ABS-а прегледай датчиците(нали работи все пак)ако е датчик диагностиката ще покаже.Онзи ден отворих да прегледам всичките бушони (голяма грешка) и от тогава ми свети ABS-а, но само за около минута, после сам си гасне!?!?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 ако е от датчик, диагностиката показва кой точно е (примерно: преден ляв). При мен проблема се реши само с почистване и наместване на датчика (оказа се че излезе много лесно). Естествено само с чистене на грешката е малко вероятно да се оправят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkooov Публикувано 6 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 (Редактирано) колега сподели какво се оказа че и при мен стана така преди два денаОсвен ABS-а исках да ми погледнат и окачването....та като я вдигнаха на подемник се оказа че кабела на датчика на предно дясно колело е скъсан и от там идва проблема. Варианта на замяна с нов отпада (от финансова гледна точка) така че остава от морга или друго което ми хрумва е да пробвам да запоя кабела на датчика, ако някой е наясно дали е възможно или е пробвал моля да пише.Излязоха обаче и други неща които ме притесняват повече:Предно окачване:-биалетки - 2бр.-лeви долни прав и крив носач-десен долен пряв носачЗадно окачване:-прахоуловители - 2бр.-тампони - 2бр.Знам че има много писано за тези ремонти и може би не е за тази тема (ще ги прегледам подробно), но ако някой може да ме насочи къде са по-евтини ще съм благодарен. Препоръчаха ми марката да бъде: TRW или LENKFORDER. Редактирано 6 Ноември 2009 от Minkooov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko528 Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 imah su6tiq problem s a3 90 konq tdi okaza se kleimored Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 при мен е изгорял ел. блок на АБС. отива ток по клеморед но до там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkooov Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) Колеги свалих датчика и запоих скъсаното. После го тествах с мултицет и показваше че няма мрежа. Като го сгъна тук там, отчита съпротивление което го тълкувам като прекъснат проводник някъде вътре в изолацията. Ще пробвам да запоя нов кабел но имам следния проблем. Не предполагах че датчика може да е закрепен само с "набиване" и е адски неудобно за изваждане. И понеже 2 часа го измъквах с отверка, после обаче го "набих" отново за да не влизат боклуци в отвора за него. Съществува ли някакъв спец. инструмент за вадене и поставяне и колко навътре трябва да влезе датчика......или всичко става с чука и мамата Друго което се сещам: дори и чисто нов да сложа, ще заработи ли ABS-а веднага и ще изгаснат ли лампите от самосебе си или трябва след монтажа да се изчистят грешките и чак тогава заработва? Благодаря!!! Редактирано 9 Ноември 2009 от Minkooov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan.penchev Публикувано 11 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2009 И аз имам същия проблем и се чудя дали това не е сигнал от някой датчик за износена накладка на някое от колелетата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 12 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2009 Колеги, една диагностика с VAG-COM-a ще отговори на всички въпроси. Прочетете грешките и споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkooov Публикувано 12 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2009 Колеги, една диагностика с VAG-COM-a ще отговори на всички въпроси. Прочетете грешките и споделете.Аз знам къде е проблема,но не знам дали ще заработи ABS-а веднага щом сменя датчика и ще изгаснат ли лампите от самосебе си или трябва след монтажа да се изчистят грешките и чак тогава заработва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 13 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2009 Аз знам къде е проблема,но не знам дали ще заработи ABS-а веднага щом сменя датчика и ще изгаснат ли лампите от самосебе си или трябва след монтажа да се изчистят грешките и чак тогава заработва?O.K. Грешките се трият на стенда, няма да изгасне сама лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts