Jump to content

Проблем с оборотите


Recommended Posts

Здравейте колеги, значи доскоро ми беше скъсан маншона на инжекциона и тия дни го оправих. Сега обаче се появи следния проблем. Когато е на празен ход, колата изведнъж почва да поддържа 2000-2200 оборота. Като подам газ понякога се оправя, понякога не. И това става когато си поиска, най-вече като изключа от скорост на някои светофар... иначе работи добре през другото време. Макар че, от време на време оборотите падат малко ниско, но се стабилизират след секунда. Някой сблъскал ли се е с подобен проблем и къде да го търся? колата е на газ, но и на бензин го прави същото. мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема ти е в стъпковото моторче за парзен хосд- савли си го и обилно го промии с спрей за карбуратори, или със спирт. ама наистина да се изчисти хубаво отвътре. виж си и маркучите за вентилация на картера....

как си оправи междуд другото маншона? както говорихме да го залепиш ли или намери друга цака?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах такъв проблем. Но си мислех че е нормално да даржи такива обороти чат пат - тогава нищо не знаех :P Карах я така цяло лято. Е, дойде септеври и първия ден в който захладня доста и паля сутрин и не ще да запали. След 5 минуи чак пали със зор - така 2 сутрини. Като позагрее пак си държеше 2000 оборота на свободна. На втория ден отидох на диагностика. Онзи вика всичко на ред, ама аз му обяснявам че сутрин не пали 5 минути. Махна ми датчика за температурата от който се взима инфото. Носи го някъде и каза че на каквато и температура да го подлагат все едно и също дава. Смени го. От тогава проблем никакъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите, ще имам впредвид и датчика... аз вече закарах колата на сервиз и им обясних накратко за какво става дума. След сервиза ще споделя впечатления. Иначе днес докато я закарам, ми скъса нервите. На бензин даже е по-зле, над 2500 оборота и на сфетофарите всеки си мислеше че съм некъв рацер!

П.п. Рони, маркуча го залепих, ама нещо не ми се вижда качествени и сигурно ще си търся друг!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах подобен проблем: на бензин държеше около 2000 оборота на празен ход а на газ се държеше леко гадно. Четох тук там за стъпкови моторчета, датчици и прочие електропроблеми. Отивам на майстор и се почва едно мерене на съпротивления, едно дзверене ама ядец всичко е в нормите. И накрая пича взе едно шише со вода и взе да олива тук там за да види дали смуче въздух и хоп взе да глъхне. Та целия проблем се оказа в тампона на моноинжекцията дето го смених преди 2-3 месеца. Тотален боклук - Топран марка. седи си значи цял, като клатиш филтъра не променя нищо ама си дърпа въздух гадта и си трае. Ами смених го и всичко се оправи. не знам полезен ли бях ама поне си изказах мъката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема ти е в стъпковото моторче за парзен хосд- савли си го и обилно го промии с спрей за карбуратори, или със спирт. ама наистина да се изчисти хубаво отвътре. виж си и маркучите за вентилация на картера....

Рони, би ли ми казал къде се намира това моторче на колата в подписа че нещо и на мен ми правят мръсотийки оборотите........... :D

мерси :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се стъпковото моторче, но с промивка не става и ще ми трябва друго. Някой беше писал за някаква морга от където си е купил, но не помня кой? помагайте моля!!! :littleangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем-често,особено в по-топло време колата задържаше оборотите около 2000,като чукна газта се оправяше в повечето случаи.Ходих на разни майстори и те набедиха това 'стъпково моторче',но се оказа потенциометъра на дроселовата клапа(208лв автотрейд).Сам го установих и смених :littleangel: ,след четене в нашия и руския форум.Повече не съм имал ядове.

Незнам при теб дали е същия проблем,но не бързай да сменяш каквото и да е без да е сигурно.Това 'стъпково моторче' ми изглежда доста здраво направено,вземи от някой познат го смени само за проба-много е лесно.Стария потенциометър ми е в багажника,не е тотално заминал-ако искаш за проби ти го подарявам,само кажи как да ти го пратя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от сервиза, свалиха ми моторчето и казаха, че нищо не става от него, защото електрониката се била скапала и го държала отворено постоянно. Има резон в това, защото като го почукаш и се оправя за малко и после пак... все едно колата е на смукач, демек клапата седи постоянно отворена. В момента са в търсене на ново моторче, а старото си го взех. Имате ли идея как мога да го пробвам, че въпреки всичко си имам едно на ум :littleangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно да се скапе електрониката,а да сменяш моторчето :littleangel: Не мисля че в него има електроника,но може и да греша.Ако електрониката го държи отворено ,като го смениш пак ще е същото.Най-добре намери от някой със същия двигател за проба срещу една бира примерно :hearts: ,сваля се елементарно.При мене точно електрониката(заради изхабения потенциометър) го държеше отворено,но щом като го почукаш се оправя може и в него да е проблема.Пробата си остава най-сигурния начин.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптом за неработещо мотор4е е 4е оборотите се променят постоянно от 1600 до 400 об. като често води до изгасяне на двигателя.

Наи-бързия тест които можеш да направиш е когато проблема се появи да откачиш електри4еския конектор, и ако тогава оборотите са стабилни без зна4ение какви са, зна4и мотор4ето е наи-вероятната при4ина.

Преди да го смениш и искаш да пробваш да го по4истиш го оставяш да се кисне в спеи за по4истване на карбиратори или някакъв подобен разтворител за два часа и след това отново пръскаш със спрея през отворите и така няколко пъти докато те4ността която излиза е 4иста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптом за неработещо мотор4е е 4е оборотите се променят постоянно от 1600 до 400 об. като често води до изгасяне на двигателя.

Наи-бързия тест които можеш да направиш е когато проблема се появи да откачиш електри4еския конектор, и ако тогава оборотите са стабилни без зна4ение какви са, зна4и мотор4ето е наи-вероятната при4ина.

Преди да го смениш и искаш да пробваш да го по4истиш  го оставяш да се кисне в спеи за по4истване на карбиратори или някакъв подобен разтворител за два часа и след това отново пръскаш със спрея през отворите и така няколко пъти докато те4ността която излиза е 4иста.

Значи направих една кратка промивка на моторчето и общо взето няма разлика. интересното е че, сега в сервиза са на друго мнение и аз си взех колата от там :) почнаха много да ме мотат, но вече се съмняват и в температурния датчик. И аз това се чудя, защото днес минах повече от 30 км и стрелката не мръдна от нулата. чак след половин час се отлепи... може ли това да бъзика оборотите, в един от по-горните постове имаше нещо такова. Значи проблема ту се появявя, ту работи нормално... в сряда съм при Мишо на компа да видя какво ще покаже :):respekt: доста странно.

Тия от сервиза споменаха и нещо за клапата на газта, че можела и да се е деформирала от детонации и да запича при подаване на газ?!? ама ми дойдоха в повечко тия налучквания и едва ли не стана по метода на изключването...сменяй докато не изкочи проблема! Добре че не смених моторчето за празен ход, щото може да не е от него!

П.С накъде сега, дайте пак съвет?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:P днес проблема беше решен благодарение на Мишо и неговия компютър. Оказа се, че ми е заминала ламбда сондата, другите неща се нуждаеха от малко промивка, кратка настройка на дебитомера и колата почна да мърка :P най-интересното беше, че старата ламбда беше оригиналната :P и явно срещата и с газта е довело до гибелта и! Та така, сега остана да сменя гумичките на клапаните и излитам като от завода :P

А за Мишо :blah:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте нов съм във форума но съм голям маниак на АУДИ. Искам да отговоря на въпроса за гумения маншон на инжекциона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...