Vankata_87 Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 (Редактирано) Искам да чуя мнения за този екземпляр дето съм написал в заглавието Четох в 1-2 теми тука из форума че нещо не било далавера на тоя мотор да е 4х4......ама никой не казва защо? Ако може да ми споделите ако знаете нещо или имате наблюдение...... Редактирано 24 Ноември 2009 от Vankata_87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Искам да чуя мнения за този екземпляр дето съм написал в заглавието Четох в 1-2 теми тука из форума че нещо не било далавера на тоя мотор да е 4х4......ама никой не казва защо? Ако може да ми споделите ако знаете нещо или имате наблюдение......Това ми е мечтата !!!Този мотор е повече от успешен,върви доста и харчи малко. Единственото,което му липсва при тези 310н.м е quattro-то. Взимай и не се чуди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_87 Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Ми аз си гледам за кола вече 3 месеца и видях, че има и такава модификация и май на такова се спрях. Първо гледах бензинка ама се возих в такова Ауди и много ми хареса...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 хич не му мисли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATETO 77 Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Ами точно този автомобил е един от вариантите , които съм намислил за догодина, като сменя сегашния ми АФН. Нека колегите ,които карат такива екземпляри да се изкажат, но аз не мисля , че може да бъдат чак толкова проблемни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Моята е такваз, ма без щар по щара(гекона). Отлично се държи въпреки , че е на 215к км. Страхотна динамика, нисък разход(средно около 6/100), сравнително тих двигател, стандартно си има ЕСП, което гарантира стаболност на пътя. 4х4 за зимата е идеален вариант, който аз за нещастие няма как да ползвам, но иначе ако бях намерил читава такава бих си взел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_87 Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Аз мислих,че колегите имат впредвид да не са малко конете за задвижване на 4-те колела, а не че има някакви проблеми.....за това ми стана интересно..... А колегата Иванушка не мога да го разбера с това "щар" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 : А колегата Иванушка не мога да го разбера с това "щар" Има предвид 4х4/гекона е гущерчето/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_87 Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Има предвид 4х4/гекона е гущерчето/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_87 Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Айде хорица, никой ли няма такава каляска...........поне като си взема ше знам че съм единствен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Айде хорица, никой ли няма такава каляска...........поне като си взема ше знам че съм единствен на мен не ми е ясно от къде ще я намериш читава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_87 Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Ми като гледах в Австрия и френска Швейцария се намират. В Германия по рядко, но има и са по 8-9к евро Точно се впиша в бюджета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 А колегата Иванушка не мога да го разбера с това "щар" Щар е четири (4) на циганскиЛичи си кой не е ходил в часовете по чужди езици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teto Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 колега това е колата,доколкото знам 4х4то не е зацепено непрекъснато,разхода е перф. за вървенето няма грижа...това изпълнение си пази изключително ценатапоздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 Ми като гледах в Австрия и френска Швейцария се намират. В Германия по рядко, но има и са по 8-9к евро Точно се впиша в бюджета 9к евро за Б6 Трябва да е 2004 и уникално като състояние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 доколкото знам 4х4то не е зацепено непрекъснатонищо не знаешестествено, че е постоянно и не влияе това куатро, чак толкова на разходаа плюсовете са адски многосамо, който е ринал преди това пред колата си и са го бутали/дърпали зимата, може да оцени правилно силата на куатрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 само, който е ринал преди това пред колата си и са го бутали/дърпали зимата, може да оцени правилно силата на куатрото Чакай, още не е паднал сняг при вас, може пак да си ринеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 Т'ва само ако ида да стана комшия на Бую в Алпите По тематаАко си намериш читав модел изобщо не се чуди, задължително с куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 Невероятно добра комбинация B6 1.9TDI-PD + quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 абе честно казано и на мен ми се стори леко немощна 1.9TDI+quattro на А4, ма незнам.. може и да си въобразявам. На А3 обаче си мисля, че нещата ще са по-добре. Първо по-малката маса на колата и по-важното различната система 4х4. Според мен там няма да има разлика особена с кола на предно само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 9к евро за Б6 Трябва да е 2004 и уникално като състояниеабе не си много прав,я гледай какво съвършенство се продава в немското мобиле - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1Ако ги имах парите,не бих се чудил,пък нека после ми се смеят че съм дал много за Б6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_87 Публикувано 25 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 Ами първо искам да кажа, че трудничко се намират и заради това да са по скъпички, иначе дето ги гледам са 2003-2004. Искам да попитам тука един колега е писал че 4х4 системата е различна при А3 и А4 ли? Не можах да разбера... А иначе до колкото съм запознат куатрото си е постоянно включено... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teto Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 колега аз разбрах ,че търсиш а3,затова казвам че куатрото не е зацепено непрекъснато,при а4 е зацепено непрекъснато Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_87 Публикувано 25 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 Ясно каква била врътката.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 На А3 е халдекс,на А4 е торсен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване