Jump to content

Мнения за 1.9 TDI PD 131 hp QUATTRO


Vankata_87

Recommended Posts

Искам да чуя мнения за този екземпляр дето съм написал в заглавието :hilezh: Четох в 1-2 теми тука из форума че нещо не било далавера на тоя мотор да е 4х4......ама никой не казва защо? :hilezh: Ако може да ми споделите ако знаете нещо или имате наблюдение......

Редактирано от Vankata_87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да чуя мнения за този екземпляр дето съм написал в заглавието :flipoff: Четох в 1-2 теми тука из форума че нещо не било далавера на тоя мотор да е 4х4......ама никой не казва защо? :) Ако може да ми споделите ако знаете нещо или имате наблюдение......

Това ми е мечтата !!!

Този мотор е повече от успешен,върви доста и харчи малко. Единственото,което му липсва при тези 310н.м е quattro-то. Взимай и не се чуди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз си гледам за кола вече 3 месеца :flipoff: и видях, че има и такава модификация и май на такова се спрях. Първо гледах бензинка ама се возих в такова Ауди и много ми хареса......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно този автомобил е един от вариантите , които съм намислил за догодина, като сменя сегашния ми АФН. Нека колегите ,които карат такива екземпляри да се изкажат, но аз не мисля , че може да бъдат чак толкова проблемни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е такваз, ма без щар по щара(гекона). Отлично се държи въпреки , че е на 215к км. Страхотна динамика, нисък разход(средно около 6/100), сравнително тих двигател, стандартно си има ЕСП, което гарантира стаболност на пътя. 4х4 за зимата е идеален вариант, който аз за нещастие няма как да ползвам, но иначе ако бях намерил читава такава бих си взел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислих,че колегите имат впредвид да не са малко конете за задвижване на 4-те колела, а не че има някакви проблеми.....за това ми стана интересно..... :o А колегата Иванушка не мога да го разбера с това "щар" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде хорица, никой ли няма такава каляска...........поне като си взема ше знам че съм единствен :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде хорица, никой ли няма такава каляска...........поне като си взема ше знам че съм единствен :flipoff:

на мен не ми е ясно от къде ще я намериш читава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като гледах в Австрия и френска Швейцария се намират. В Германия по рядко, но има и са по 8-9к евро :hilezh: Точно се впиша в бюджета :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колегата Иванушка не мога да го разбера с това "щар" :hilezh:

Щар е четири (4) на цигански

Личи си кой не е ходил в часовете по чужди езици :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това е колата,доколкото знам 4х4то не е зацепено непрекъснато,разхода е перф. за вървенето няма грижа...

това изпълнение си пази изключително цената

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като гледах в Австрия и френска Швейцария се намират. В Германия по рядко, но има и са по 8-9к евро :) Точно се впиша в бюджета :)

9к евро за Б6 ;)

Трябва да е 2004 и уникално като състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам 4х4то не е зацепено непрекъснато

нищо не знаеш

естествено, че е постоянно

и не влияе това куатро, чак толкова на разхода

а плюсовете са адски много

само, който е ринал преди това пред колата си и са го бутали/дърпали зимата, може да оцени правилно силата на куатрото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само, който е ринал преди това пред колата си и са го бутали/дърпали зимата, може да оцени правилно силата на куатрото :)

Чакай, още не е паднал сняг при вас, може пак да си ринеш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва само ако ида да стана комшия на Бую в Алпите :)

По темата

Ако си намериш читав модел изобщо не се чуди, задължително с куатро :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе честно казано и на мен ми се стори леко немощна 1.9TDI+quattro на А4, ма незнам.. може и да си въобразявам. На А3 обаче си мисля, че нещата ще са по-добре. Първо по-малката маса на колата и по-важното различната система 4х4. Според мен там няма да има разлика особена с кола на предно само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9к евро за Б6 :flipoff:

Трябва да е 2004 и уникално като състояние

абе не си много прав,я гледай какво съвършенство се продава в немското мобиле - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

Ако ги имах парите,не бих се чудил,пък нека после ми се смеят че съм дал много за Б6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първо искам да кажа, че трудничко се намират и заради това да са по скъпички, иначе дето ги гледам са 2003-2004. Искам да попитам тука един колега е писал че 4х4 системата е различна при А3 и А4 ли? Не можах да разбера... :hilezh: А иначе до колкото съм запознат куатрото си е постоянно включено... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз разбрах ,че търсиш а3,затова казвам че куатрото не е зацепено непрекъснато,при а4 е зацепено непрекъснато

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...