Mihail Atanasov Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Здравейте,нов съм във форума. Карам А3 1.6i 99г. Проблемът е следния - колата не набира както преди и има замисляне и придърпване при ускоряване. Това придърпване е като това - примерно сутрин палиш и тръгваш веднага без да загрее и като подадеш гас колата се замисля за секунда и тогава зацепва. Но сега го прави на всяка скорост...? Не е от съединителя. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Колега като за начало провери да няма някъде пробив на въздуховода след дебитомера до дросела след това ако свешите не са сменяни скоро е хубаво да ги смениш и другото което направи с VAGCOM провери каква температура ти показва при загрят двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Atanasov Публикувано 3 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Колега като за начало провери да няма някъде пробив на въздуховода след дебитомера до дросела след това ако свешите не са сменяни скоро е хубаво да ги смениш и другото което направи с VAGCOM провери каква температура ти показва при загрят двигател.Май е от свещите - карам колата от 4г., а свещите са оригинални-никога не са сменяни, а сега е на 180 000км., но до сега не е правила проблеми, за това не сам ги пипал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 свещи се сменят на 50-60 000 км. без значение че изглеждат добре и че не са правили проблем.Ще видиш сам как ще се промени работата след смяната и дано е от там проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Atanasov Публикувано 3 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Благодаря за отговорите - ще сменя свештите и ще и направя диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 4 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2009 Колега миналата седмица имах този пробмем.Беше от свещите никога не бяха сменяни дори бяха кавито трябва, а някави 3 електродни на Бош, а не платинени. Сега всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 4 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2009 Колега преди време имах подобен проблем с А4 1.8 20VОказа се датчик на хол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 7 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2009 аз отначало имах подобен проблем и притиснението че количката ми няма мощност и има некъв проблем. Да де но просто не и бях свикнал нито при колко километра на каква предавка да сам нито да усещам двигателя и. Карам на четвърта с 30 км по баир нагоре и са чуда бе аджеба защо нема сила колата нагоре и са мъчи -ххиих.Докато еди френд ме светна едно много важно нещо за бензиновите двигатели. Те имат максимална мощност при достигане на около 2500-3000 оборота. Догато при дизеловите е при около 1800 оборота. Какъв е извода- бензиновите двигатели искат повече обороти за да имат максимална мощност. Ако карате на трета с 20 км при 1500 оборота нормално е колата да се замисля и да не може да набере по баир например.Затова е мноуууууууу важнууууу да усещаме колата си и да знаем че може проблема да не е в нея а в нас ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenic Публикувано 7 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2009 Колега преди време имах подобен проблем с А4 1.8 20VОказа се датчик на холИ при мен това се оказа 120-130лв. на бош 80лв. заместител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Atanasov Публикувано 7 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2009 аз отначало имах подобен проблем и притиснението че количката ми няма мощност и има некъв проблем. Да де но просто не и бях свикнал нито при колко километра на каква предавка да сам нито да усещам двигателя и. Карам на четвърта с 30 км по баир нагоре и са чуда бе аджеба защо нема сила колата нагоре и са мъчи -ххиих.Докато еди френд ме светна едно много важно нещо за бензиновите двигатели. Те имат максимална мощност при достигане на около 2500-3000 оборота. Догато при дизеловите е при около 1800 оборота. Какъв е извода- бензиновите двигатели искат повече обороти за да имат максимална мощност. Ако карате на трета с 20 км при 1500 оборота нормално е колата да се замисля и да не може да набере по баир например.Затова е мноуууууууу важнууууу да усещаме колата си и да знаем че може проблема да не е в нея а в нас ... Не е от това-имам колата от 4г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obieone Публикувано 17 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2009 Моят тигър е А4 ADR, в началото като я взех имаше некъв подобен проблем...като подам газ на ниски и глъхне...нема вътък..ама хич даже. Един приятел ми настрои дросела и се пооправи, но не задълго...после установих, че не ми загрява колата та смених термостат ... и ... а сега кажи ми кое от двете е, но се оправи. Бях чел някъде, че като има някакъв проблем влиза в авариен режим докато не изчистиш грешките. Та може и от това да е, защото когато ми настройваха дросела ми изчистиха всички грешки които имаше преди това...Ама сега си е пушка. Ако някое от тези неща ти помогне, не е зор пробвай ги и може да имаш късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts