Audifen11 Публикувано 13 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2009 (Редактирано) Колеги от тая сутрин ми се появи това нещо http://img84.imageshack.us/img84/9390/dsc01267no5.jpg искам да кажа ,че това не е моята кола ,но знака е същия.На какво може да се дължи това до колкото знам този знак показва че нивото на антифриза е паднало и качели по трудно пали сутрин дали е от него и тук да добавя долял съм антифриз , но пак писка само когато е студено навън като се позатопли не излиза .Колата беше вдигнала 110 градуса преди седмица може ли да се е опекъл датчика . И последно да ме посъветвате какъв датчик да си взема и мога ли да го сменя и сам ? Редактирано 13 Декември 2009 от Audifen11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 13 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2009 нищо не се е опекло,налеи си антифризпри ниска температура антифриза се свива и намаля обема сии обратно при по висока температура.загубило ти се е някво коли4ествоте4ност и трябва да долееш,но в слу4ая е по важно защо се е загубилтоя антифриз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audifen11 Публикувано 13 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2009 не е от това проблема долях и пак излиза други идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinov78 Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Според едно упътване за експолатация, което имам този знак може да означава две неща:1/ Прегряване на охлаждащата течност2/ Недостатъчно охлаждаща течностПо пътя на логиката /не съм кой знае колко компетентен/ т.2 отпада /след като си долял и пак излиза съобщение/, остава т.1 което пък води до два варианта. Или е заминал датчика или от двигателя влизат газове в охлаждащата система. Преди време имах проблеми с другата ми кола /също дизел/ с изчезваща охлаждаща течност. Чувал съм че ако влиза вода в двигателя сутрин ще пали трудно и ще изкарва бял пушек. Погледни и казанчето за охлаждащата течност - ако е почерняло отвътре и има като омазняване по стените /в сухата си част, над течността/ значи има газове в антифриза. Погледни и капачката на казанчето, дали изхвърля антифриз. Ако имаш проблем с изчезваща течност първо сложи добавка в антифриза. Не взимай радикални мерки преди да пробваш с добавка. На мен ми коства 2 месеца ядове (безброй сервизи), шлайф на глава и нова гарнитура, за да установя, че с добавка за 7лв. проблема се решава. Късмет, дано да е нещо по-леко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 а аз бих те посъветвал да НЕ ползваш каквито и да било добавки!от тея добавки може да се подпуши примерно радиаторче на парното.Така наскоро един познат доста доста се опари от добавка за 10-тина лв.по-добре си разгледай хубаво колата,следи я,гледай кво става и ше разбереш от къде/ако/ губи антифриз.успех,колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinov78 Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Разказвам мой лични преживявания с добавки. На Опела ми взе да изчезва антифриз - по половин литър на ден. Течове видими няма, мина през 3 сервиза - пак външни течове няма. В продължение на 2/3 седмици доливам и следя - за пушеци, течове извъм и вътре в купето, замервам нивото в казанчето като е топла/студена/ преди път/ след път, ниво на маслото, подлагам картони под колата. А колата си работи нормално. За няколко седмици станах луд. Минава в сервизи, а там вдигат рамене - няма течове, маслото изглежда нормално, не духа от капачката, а шиб..ния антифриз отива някъде. Поне 10 човека ми казахе "я си сложи една добавка", но аз "не, може да ми се запуши радиатора на парното", а имам малко дете и не мога да си позволя кола без парно. И така известно време, докато не влязох в сервиз "Булвария" във Варна, там я огледаха - течове няма, но има антифриз в маслото /щото било много течно/. ОК, гарнитура, шлайф, разни други профилактики по главата щото беше отворена така или иначе (в друг сервиз, защото в Булвария ми бяха приготвили една брадва). 700лв. Взимам колата си колата (след около месец, защото във Варна най-добрия шлайфист на глави е претрупан с работа), работи даже по добре. След 2 дни отивам на преглед, отварям капака и - изненада казанчето за антифриза празно. Вече нямах избор - добавка за 7лв. /препоръчана марка от познат/ и си карам колата вече половин година без да долея и капка, парното ми работи много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 и аз бих посъветвал Audifen11 да НЕ ползва добавки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Ако свети постоянно колата прегрява, а ако премигва значи е налко течността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Busat Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Ако не губи антифриз, смени казанчето. Датчика може да се е смахнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest eriberto Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 (Редактирано) Проблема май е в датчика Редактирано 14 Декември 2009 от eriberto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audifen11 Публикувано 14 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Да мерси до сега за всички предположения да отговоря на някой от тях .Този знак ми излиза когато навън е студено и то само след първото палене светва за 2 до 5 мин и изгася повече не се появява докъто колата не се охлади напълно то говорим при минусуви температури ако е 10 15 градуса не ми излиза този символ.За антифриз губи да кажем 50 100 мл на 4 5 месеца кой знае от кой маркуч така че това не е фатално количество .Двигателя не надува и не прегрява веднъж ми се е случвало преди близо година и от тогава нямам проблем.Излгежда проблема е от тоя датчик явно се е опекъл.Защото гледах и капачката от там не хвърля абсолютно нищо сутрин като паля препушва сив дим за около 2 3 сек и след това спира да пуши.Дали тоя датчик ми прави проблеми и от там идва и трудното палене сутрин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване