Jump to content

Audi a6 98 AFB Антифриз


Audifen11

Recommended Posts

Колеги от тая сутрин ми се появи това нещо http://img84.imageshack.us/img84/9390/dsc01267no5.jpg искам да кажа ,че това не е моята кола ,но знака е същия.На какво може да се дължи това до колкото знам този знак показва че нивото на антифриза е паднало и качели по трудно пали сутрин дали е от него и тук да добавя долял съм антифриз , но пак писка само когато е студено навън като се позатопли не излиза .Колата беше вдигнала 110 градуса преди седмица може ли да се е опекъл датчика . И последно да ме посъветвате какъв датчик да си взема и мога ли да го сменя и сам ?

Редактирано от Audifen11
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо не се е опекло,налеи си антифриз

при ниска температура антифриза се свива и намаля обема си

и обратно при по висока температура.загубило ти се е някво коли4ество

те4ност и трябва да долееш,но в слу4ая е по важно защо се е загубил

тоя антифриз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според едно упътване за експолатация, което имам този знак може да означава две неща:

1/ Прегряване на охлаждащата течност

2/ Недостатъчно охлаждаща течност

По пътя на логиката /не съм кой знае колко компетентен/ т.2 отпада /след като си долял и пак излиза съобщение/, остава т.1 което пък води до два варианта. Или е заминал датчика или от двигателя влизат газове в охлаждащата система.

Преди време имах проблеми с другата ми кола /също дизел/ с изчезваща охлаждаща течност. Чувал съм че ако влиза вода в двигателя сутрин ще пали трудно и ще изкарва бял пушек. Погледни и казанчето за охлаждащата течност - ако е почерняло отвътре и има като омазняване по стените /в сухата си част, над течността/ значи има газове в антифриза. Погледни и капачката на казанчето, дали изхвърля антифриз.

Ако имаш проблем с изчезваща течност първо сложи добавка в антифриза. Не взимай радикални мерки преди да пробваш с добавка. На мен ми коства 2 месеца ядове (безброй сервизи), шлайф на глава и нова гарнитура, за да установя, че с добавка за 7лв. проблема се решава.

Късмет, дано да е нещо по-леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз бих те посъветвал да НЕ ползваш каквито и да било добавки!

от тея добавки може да се подпуши примерно радиаторче на парното.Така наскоро един познат доста доста се опари от добавка за 10-тина лв.

по-добре си разгледай хубаво колата,следи я,гледай кво става и ше разбереш от къде/ако/ губи антифриз.

успех,колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разказвам мой лични преживявания с добавки.

На Опела ми взе да изчезва антифриз - по половин литър на ден. Течове видими няма, мина през 3 сервиза - пак външни течове няма. В продължение на 2/3 седмици доливам и следя - за пушеци, течове извъм и вътре в купето, замервам нивото в казанчето като е топла/студена/ преди път/ след път, ниво на маслото, подлагам картони под колата. А колата си работи нормално. За няколко седмици станах луд. Минава в сервизи, а там вдигат рамене - няма течове, маслото изглежда нормално, не духа от капачката, а шиб..ния антифриз отива някъде. Поне 10 човека ми казахе "я си сложи една добавка", но аз "не, може да ми се запуши радиатора на парното", а имам малко дете и не мога да си позволя кола без парно. И така известно време, докато не влязох в сервиз "Булвария" във Варна, там я огледаха - течове няма, но има антифриз в маслото /щото било много течно/. ОК, гарнитура, шлайф, разни други профилактики по главата щото беше отворена така или иначе (в друг сервиз, защото в Булвария ми бяха приготвили една брадва). 700лв. Взимам колата си колата (след около месец, защото във Варна най-добрия шлайфист на глави е претрупан с работа), работи даже по добре. След 2 дни отивам на преглед, отварям капака и - изненада казанчето за антифриза празно. Вече нямах избор - добавка за 7лв. /препоръчана марка от познат/ и си карам колата вече половин година без да долея и капка, парното ми работи много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мерси до сега за всички предположения да отговоря на някой от тях .Този знак ми излиза когато навън е студено и то само след първото палене светва за 2 до 5 мин и изгася повече не се появява докъто колата не се охлади напълно то говорим при минусуви температури ако е 10 15 градуса не ми излиза този символ.За антифриз губи да кажем 50 100 мл на 4 5 месеца кой знае от кой маркуч така че това не е фатално количество .Двигателя не надува и не прегрява веднъж ми се е случвало преди близо година и от тогава нямам проблем.Излгежда проблема е от тоя датчик явно се е опекъл.Защото гледах и капачката от там не хвърля абсолютно нищо сутрин като паля препушва сив дим за около 2 3 сек и след това спира да пуши.Дали тоя датчик ми прави проблеми и от там идва и трудното палене сутрин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...