PAVKATA26 Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Очарованието на ABT разбива Carlsson на Mercedes. Без коментар.........РАЗБИВАНЕТО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Мухахаха, А4-ката как я наказва тая C-Class Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Е,как няма да е накаже:1.+41к.с.2.Комби срещу седан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Тва за конете си е проблем на мноУ яката тунинг фирма Carlsson, АBT е истината ... а за комби срещу седан... интересно ми е ква е разликата в килата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 26 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Тва за конете си е проблем на мноУ яката тунинг фирма Carlsson, АBT е истината ... а за комби срещу седан... интересно ми е ква е разликата в килата?Ауди А4 Лимо е 1720 кг. Ауди А4 Авант-1770 кг с 3.0 TDI Quattro S-tronic, докато C-класата 320 CDI комби е 1750 кг., Неусезаема разлика за тези мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Не че съм пристрАстен, но Мерца го няма и половината от очарованието на Б8-цата, а да не говорим като е пипната. А за 3.0 ТДИ особено като е чипнат просто не ми се мисли къФ злодей е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch1m3ra Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Интересни ще са коментарите в Мерц-форумите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 26 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Интересни ще са коментарите в Мерц-форумите Хаха, аз имам и регистрация в техния форум, но рискувам да ме "линчуват", макар и образно казано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch1m3ra Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Хаха, аз имам и регистрация в техния форум, но рискувам да ме "линчуват", макар и образно казано Пробвай ве копалее,да видим реакциите на лузЪритИтье Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Похвално е начинанието на Карлсон да ъпгрейтнат комби версия. Това показва желанието им да популяризират този тип автомобил сред феновете по подобие на Ауди. Имам чувството ,че полюсите се обръщат, като гледам Ауди със седан версия срещу конкуренцията с авант такава. И двете тунинг фирми не ги уважавам с естетичните им решения по екстериора, но за ъпгрейт на мотора и трансмисията, винаги са се справяли подобаващо. А не видях Мерца дали е 4матик , но според мен от липсата му , произлиза цялата немощ на мерниците. Просто системата за стабилност спъва , като във всяка кола с архаичното вече задвижване на задния мост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 27 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 (Редактирано) Похвално е начинанието на Карлсон да ъпгрейтнат комби версия. Това показва желанието им да популяризират този тип автомобил сред феновете по подобие на Ауди. Имам чувството ,че полюсите се обръщат, като гледам Ауди със седан версия срещу конкуренцията с авант такава. И двете тунинг фирми не ги уважавам с естетичните им решения по екстериора, но за ъпгрейт на мотора и трансмисията, винаги са се справяли подобаващо. А не видях Мерца дали е 4матик , но според мен от липсата му , произлиза цялата немощ на мерниците. Просто системата за стабилност спъва , като във всяка кола с архаичното вече задвижване на задния мост. E малко си пресилил нещата за комбито, колега AS4 ABT AVANTДа има малко несъответсвие, Бенца не е 4 matic, но въпреки това би следвало да е по-добър в редица тестове, с изключение на stability test . Истината, е че са го "напомпали" по-слабо, според мен.... Редактирано 27 Декември 2009 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 То тия дизели някой изобщо ползва ли ги за състезания , АБТ да бият първо брабус билит и рокет па тогава да се мислят за бързи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Ти пък направо намеси висшата лига с тия рокети и разни такиваАз съм очарован е от товаhttp://www.tuning.bg/tuning/audi-s4egati-moshtnoto-kombi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 (Редактирано) Еми мерцедес направят няква икономична кола за возене и другите с сто зора излезят да я бият и големата уста... а що никой не се сравнява с бързите мерцедеси - СЛР-и , блек серии... а формула 1 ?А за удоволоствието от шофиране нещо казаха ли, не разбирам немски ама нещо за шпорт драйвинг стана на върпос ... Редактирано 27 Декември 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 За мен те си имат своята уникалност и няма как друга да се сравнява там.Особено CLS Rocket.Не бих отказал и един Widestar ML с 550 Брабус коне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 За мен те си имат своята уникалност и няма как друга да се сравнява там.Особено CLS Rocket.Не бих отказал и един Widestar ML с 550 Брабус конеА-а-а говори ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Мен пък ме кефи,че колите от клипа са дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 28 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2009 Мен пък ме кефи,че колите от клипа са дизел Имено, за това съревнование става на въпрос. Не е уместно да се сравняват бензиновите агрегати на фирмите. В случая на тест са подложили автомобили от един клас, с еднаква мощност и почти идентични показатели, като теста е правен от независими (непристрастни) екипи, така че всички коментари от сорта "дай да видим какво ще стане ако беше CLS, SLR, F50, LP 540 и т.н." са леко неподходящи..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 28 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2009 Подходящи са защото клиентите на спортни коли ги интересува ускорение и топ спиид. Клиентите на дизели ги интересува колко харчи и каква добра возия и екстри има (познайте победителя) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 1 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2010 (Редактирано) Новата Цкласа не ме кефи грам (както и всички предишни Цкласи), особено голямо недоразумение ми се вижда интериора изглежда изключително евтин, винаги бих предпочел БМВ Е90 или Ауди Б8. На МБ нещо не им се получават малките модели (А-Б клас) и компактните седани. При по-горните класове нещата определено са на ниво и получаваш това за, което плащаш. Редактирано 1 Януари 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване