Jump to content

Recommended Posts

Очарованието на ABT разбива Carlsson на Mercedes. Без коментар.........

РАЗБИВАНЕТО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за конете си е проблем на мноУ яката тунинг фирма Carlsson, АBT е истината ... а за комби срещу седан... интересно ми е ква е разликата в килата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за конете си е проблем на мноУ яката тунинг фирма Carlsson, АBT е истината ... а за комби срещу седан... интересно ми е ква е разликата в килата?

Ауди А4 Лимо е 1720 кг. Ауди А4 Авант-1770 кг с 3.0 TDI Quattro S-tronic, докато C-класата 320 CDI комби е 1750 кг., Неусезаема разлика за тези мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм пристрАстен, но Мерца го няма и половината от очарованието на Б8-цата, а да не говорим като е пипната.

А за 3.0 ТДИ особено като е чипнат просто не ми се мисли къФ злодей е. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни ще са коментарите в Мерц-форумите :flipoff:

Хаха, аз имам и регистрация в техния форум, но рискувам да ме "линчуват", макар и образно казано :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, аз имам и регистрация в техния форум, но рискувам да ме "линчуват", макар и образно казано :)

Пробвай ве копалее,да видим реакциите на лузЪритИтье

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвално е начинанието на Карлсон да ъпгрейтнат комби версия. Това показва желанието им да популяризират този тип автомобил сред феновете по подобие на Ауди. Имам чувството ,че полюсите се обръщат, като гледам Ауди със седан версия срещу конкуренцията с авант такава. И двете тунинг фирми не ги уважавам с естетичните им решения по екстериора, но за ъпгрейт на мотора и трансмисията, винаги са се справяли подобаващо. А не видях Мерца дали е 4матик , но според мен от липсата му , произлиза цялата немощ на мерниците. Просто системата за стабилност спъва , като във всяка кола с архаичното вече задвижване на задния мост. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвално е начинанието на Карлсон да ъпгрейтнат комби версия. Това показва желанието им да популяризират този тип автомобил сред феновете по подобие на Ауди. Имам чувството ,че полюсите се обръщат, като гледам Ауди със седан версия срещу конкуренцията с авант такава. И двете тунинг фирми не ги уважавам с естетичните им решения по екстериора, но за ъпгрейт на мотора и трансмисията, винаги са се справяли подобаващо. А не видях Мерца дали е 4матик , но според мен от липсата му , произлиза цялата немощ на мерниците. Просто системата за стабилност спъва , като във всяка кола с архаичното вече задвижване на задния мост. :respekt:

E малко си пресилил нещата за комбито, колега AS4 ABT AVANT

Да има малко несъответсвие, Бенца не е 4 matic, но въпреки това би следвало да е по-добър в редица тестове, с изключение на stability test :2gunsfiring_v1:. Истината, е че са го "напомпали" по-слабо, според мен....

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък направо намеси висшата лига с тия рокети и разни такива:bia:

Аз съм очарован е от това

http://www.tuning.bg/tuning/audi-s4egati-moshtnoto-kombi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми мерцедес направят няква икономична кола за возене и другите с сто зора излезят да я бият и големата уста... а що никой не се сравнява с бързите мерцедеси - СЛР-и , блек серии... а формула 1 ?А за удоволоствието от шофиране нещо казаха ли, не разбирам немски ама нещо за шпорт драйвинг стана на върпос ...

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен те си имат своята уникалност и няма как друга да се сравнява там.

Особено CLS Rocket.Не бих отказал и един Widestar ML с 550 Брабус коне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен те си имат своята уникалност и няма как друга да се сравнява там.

Особено CLS Rocket.Не бих отказал и един Widestar ML с 550 Брабус коне

А-а-а говори ми :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ме кефи,че колите от клипа са дизел :lol:

Имено, за това съревнование става на въпрос. Не е уместно да се сравняват бензиновите агрегати на фирмите. В случая на тест са подложили автомобили от един клас, с еднаква мощност и почти идентични показатели, като теста е правен от независими (непристрастни) екипи, така че всички коментари от сорта "дай да видим какво ще стане ако беше CLS, SLR, F50, LP 540 и т.н." са леко неподходящи..... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подходящи са защото клиентите на спортни коли ги интересува ускорение и топ спиид. Клиентите на дизели ги интересува колко харчи и каква добра возия и екстри има (познайте победителя)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата Цкласа не ме кефи грам (както и всички предишни Цкласи), особено голямо недоразумение ми се вижда интериора изглежда изключително евтин, винаги бих предпочел БМВ Е90 или Ауди Б8.

На МБ нещо не им се получават малките модели (А-Б клас) и компактните седани. :dance::hilezh:

При по-горните класове нещата определено са на ниво и получаваш това за, което плащаш.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...