Jump to content

Дизел срещу бензин


miki69

Recommended Posts

  • Отговори 235
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трактористите пак са се превъзбудили. :hilezh:

Нема как да са по-превъзбудени от бензинджиите;) Не могат да се форсират на такива обороти:hilezh: А и нема смисъл! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема как да са по-превъзбудени от бензинджиите;) Не могат да се форсират на такива обороти:) А и нема смисъл! ;)

А така адаш, покажи им че не случайно си поел толко храна в другата тема и десетки пъти си бил със сведен насълзен поглед. ;)

Но ти вече си печен и нЕма им се дадеш на новите рибета. А още не си ги започнал с лЕвата лента и разхода... еехххх... :respekt::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакси бихте могли по стойностни отговори да давате, или?

давайте примери за съвременни бензини и дизели, а не с архаичните 1.8Т от 1995г. и с условие да се водят вървящи - да са на леко купе тип А3 и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО минимум с чип. Ако неможете да кажете нищо няма защо да усирате темата. :respekt:

Сравнявайте и сходни автомобили както като купета, така и като пари.

Топика е от 2010, има си такъв и от 2006 ма само заглавието е едно и също.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакси бихте могли по стойностни отговори да давате, или?

давайте примери за съвременни бензини и дизели

A3

1,6 fsi vs 1,9 tdi - бензина е по бърз, дизела е по икономичен.

1,8 tfsi vs 2,0 tdi - бензина е по бърз, дизела е по икономичен.

A4

1,8 tfsi vs 2,0 tdi- бензина е по бърз, дизела е по икономичен.

3,0 tdi vs 2,0 tfsi - дизела е една идея по бърза (0,4 секунди) и една идея по икономичен (0,4 л / 100 км). Дизела е 8000 лв по скъп.

А6

2,0 tfsi vs 2,0 tdi- бензина е по бърз, дизела е по икономичен.

и т.н.

Цените на дизеловите коли са по скъпи средно със около няколко тона бензин.

Редактирано от skodalover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема как да са по-превъзбудени от бензинджиите:) Не могат да се форсират на такива обороти:) А и нема смисъл! :)

Я кажи до колко се форсира малкия олроуд :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Къде им виждаш цените?

При А6 2.0tfsi върви с по-бедно оборудване спрямо това на 3.0тди. Затова и ценово разликата е по-голяма. 3.2фси е съпоставим вече.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде им виждаш цените?

При А6 2.0tfsi върви с по-бедно оборудване спрямо това на 3.0тди. Затова и ценово разликата е по-голяма. 3.2фси е съпоставим вече.

Няма ли по малък мотор с който да съпоставиш 3.0тди ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така адаш, покажи им че не случайно си поел толко храна в другата тема и десетки пъти си бил със сведен насълзен поглед. :)

Но ти вече си печен и нЕма им се дадеш на новите рибета. А още не си ги започнал с лЕвата лента и разхода... еехххх... :) :)

Аре бегай от тука, ве:hilezh: Един дол дренки сте в вуйката! Чички-демагози, качили се на най-големите печки.

Добре, че се качи и ти на нафта, да разбереш що е то лева лена и може ли да се седи на нея повче от 5 мин!

Я кажи до колко се форсира малкия олроуд :)

Точно до колко треа:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой ще си купи 3,2 фси след като има вече 3,0 тфси и 2,0 тфси. ти защо не си купи 2,7 тди?

Така е! 3.2fsi не се и предлага вече. С 3.0тфси са на една цена, ама и там нещата седят повече вървеж на цената на повече гориво. Въпросът е тази 1 сек до 100 в полза на бензина дали си заслужава 1,2-2 литра по-висок разход, още повече че на доускорения ще са равни тия два мотора, даже дизела може и по-добре да се представи.

3.0тtdi излиза през 2004 ,3.2fsi алтернативнияt бензинов мотор също излиза през 2004. За времето до 2008 дизела е по-добрият избор. Ако ще го успорваме давайте! 2008 излиза 3.0tfsi и нещата се променят. Като излезе догодина новият 3.0tdi едва ли 3.0тфси ще е толкова равностоен и т.н. всяка следваща година.

Пак нещата опират до предпочитания и никога неможе да има еднозначен отговор.

Факт е, че дизела не е оня бавният и шумен агрегат от преди 20-15-10 години, че дори и 5г. Като чух как звучи 2.0тди на Тони дакса и онемях. Това въобще не е звук на дизел.

Признавам, че за вървеж на пълна газ бензинът е по-добър, то си е спецификация на горивото и едва ли някога ще се промени, защото каквото измислят за дизела е приложимо и за бензина.

Важното е че като баланс между качествата на двигателя и неговата продуктивност дизела е изравнил бензина, още повече ,че с новите бензинови технологии и бензиновите двигатели станаха доволно скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де Влади и ти надянал розовите очила:

3.0 TDI quattro (225 Hp) (0-100 км/ч) 7.3 c Расход топлива Смешанный цикл 8.3 л/100км

3.2 FSI quattro (255 Hp) (0-100 км/ч) 7.1 c Расход топлива Смешанный цикл 10.9 л/100км

Това е за седан. Да не говорим, че с дпф какъвто си ти реалното е 8 до 100. Сега ми кажи по какъв критерии реши, че дизела е по добрия избор. Бензиновата атмосферка е дооста по евтина за обслужване и поддръжка. И двата не са икомомични.

Да не говорим, че да сравняваш помпа дюза с комъм рейл на тракане е леко погрешно. Сравни на Тони колата с някоя бензинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де Влади и ти надянал розовите очила:

3.0 TDI quattro (225 Hp) (0-100 км/ч) 7.3 c Расход топлива Смешанный цикл 8.3 л/100км

3.2 FSI quattro (255 Hp) (0-100 км/ч) 7.1 c Расход топлива Смешанный цикл 10.9 л/100км

Това е за седан. Да не говорим, че с дпф какъвто си ти реалното е 8 до 100. Сега ми кажи по какъв критерии реши, че дизела е по добрия избор. Бензиновата атмосферка е дооста по евтина за обслужване и поддръжка. И двата не са икомомични.

Да не говорим, че да сравняваш помпа дюза с комъм рейл на тракане е леко погрешно. Сравни на Тони колата с някоя бензинка.

Мисля че сам си дал отговора, заради 1/5 секунда по-бързо ускорение до 100 харча е по-голям с близо 3 литра. За мен избора е очевиден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че сам си дал отговора, заради 1/5 секунда по-бързо ускорение до 100 харча е по-голям с близо 3 литра. За мен избора е очевиден.

Ти в разхода не смяташ ли парите за обслужване, както и за поддръжка ? Че само дпф филтъра ти е няколко хилядарки. Е погледни във сервизи на 90 000 км на един му се е запушил и му искат 6 000 лева. Айде правите се на две и половина по някой път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти в разхода не смяташ ли парите за обслужване, както и за поддръжка ? Че само дпф филтъра ти е няколко хилядарки. Е погледни във сервизи на 90 000 км на един му се е запушил и му искат 6 000 лева. Айде правите се на две и половина по някой път.

Това е илюстрация на ефективността на същия двигател, нямах предвид икономията (която е голям плюс). А повечето коне, няма да ги коментирам. Хората купуват коне, а карат въртящ момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де Влади и ти надянал розовите очила:

3.0 TDI quattro (225 Hp) (0-100 км/ч) 7.3 c Расход топлива Смешанный цикл 8.3 л/100км

3.2 FSI quattro (255 Hp) (0-100 км/ч) 7.1 c Расход топлива Смешанный цикл 10.9 л/100км

Това е за седан. Да не говорим, че с дпф какъвто си ти реалното е 8 до 100. Сега ми кажи по какъв критерии реши, че дизела е по добрия избор. Бензиновата атмосферка е дооста по евтина за обслужване и поддръжка. И двата не са икомомични.

Да не говорим, че да сравняваш помпа дюза с комъм рейл на тракане е леко погрешно. Сравни на Тони колата с някоя бензинка.

Не е виновен толкова ДПФ-а за по-лошият вървеж, а оборудването. А8 3.0tdi DPF (233) го дават 1960кг и 7,8 сек до 100км/ч. Моята кола е 1900кг и не е нова, та всичко си заспива така погледнато.

Поддръжката няма какво да я смятаме, защото на тия мотори само филтри се сменят по план. Другите неща ако се счупят.

0,2 сек до 100 дали заслужават близо 3 литра повече разход (среден)

Или по-високият данък на бензина?

Това което печели до 100-120-160....бензина го губи на доускорение дори дубъл.

Погледни тук как и 3.2 не ускорява за 7,1 както е по каталог, а за 8,1 с пълно оборудване

Загледай най-горе и съотношението на кг.спрямо к.с. За 3.0 дизел го дават 8,9кг на конска сила. Това са по груби сметки 2 тона. 3.2 го дават 7,34кг на конска сила - около 1900кг. Това са коли с всички екстри. По каталог ги дават с поне 200кг по-леки и затова с по-добри времена до 100км/ч.

Методи, не смятай DPF-a . Никъде няма написан интервал за смяна, също и за веригата и обслужващите ремъци....

Това не е R5 2.5tdi дето бълва сажди като Икарус. 3.0 тди дори без ДПФ не чади, затова не му се запушва и ДПФ-а и няма интервал за смяна.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

Ама не само поддръжката е по скъпа. Обслужването също. Защо го пропускате тоя момент. И колко филтри и други чарколяци има дизела който бензина го няма. В случая даже и турбина. В сайта който си дал на доускорение бензина е по бърз.

Методи, не смятай DPF-a . Никъде няма написан интервал за смяна, също и за веригата и обслужващите ремъци....

Това не е R5 2.5tdi дето бълва сажди като Икарус. 3.0тди дори без ДПФ не чади, затова не му се запушва и ДПФ-а и няма интервал за смяна.

Е няма ама на някои им се случва и преди 100 000 км да е за смяна. Няма гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Пропускам го защото идея нямам какво струва на 3.2

Ако някой даде данните ще ги смятаме.

Това с доускорението може да е грешка, не вярвам 30 коня да могат да компенсират 120 нютона. Същото е за данните за спирачния път. Колата със 100кг повече спира малко по-рано? :flehan:

Но както и да го сучеме и аз и ти виждаме, че нещата са на кантар. Демек дизела е изравнил бензина в тази ситуация.

Исками се да сравниме и двигателите на други фирми, не само на ауди. Просто за да се придържаме към темата.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за да не се чуди някой защо сравняваш турбо с атмосферен двигател да споменеме, че цената им на закупуване е една и съща по 90000 евро.

Аз предпочитам по-бавния двигател-бензинка с 200 милисекунди закъснение, спрямо тедеито :huh::flehan: ами не ми харесва дизела,мириши на нафта :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исками се да сравниме и двигателите на други фирми, не само на ауди. Просто за да се придържаме към темата.

Странно е как досега не се е появил някой с BMW TDS, че да ни светне как е разликата при техните двигатели, а в други теми веднага започват да спорят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но както и да го сучеме и аз и ти виждаме, че нещата са на кантар. Демек дизела е изравнил бензина в тази ситуация.

Мда при нови коли нещата може и да са на кантар, но при стари коли тия 3 литра по малко разход на нафтата гарантират едни милиони повече левги от бензина и от там проблеми на повечето от нас. Да не забравяме кои е прародителя на 3,0 тди и ако и малко се доближи до проблемите му пак ще има прерязани вени. Ако купуваш стара кола - бензин, ако е нова дизел, ако е нова и не си знаеш парите бензин. Има и изключения естествено.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Съгласен. Нови дизели си купуват хората, защото печелят от разликата в разхода километър след километър , а колата е в гаранция и нямат разходи. С DPF получават по-ниски данъчни облекчения. За старите вече карани коли няма какво да кажа по различно, дизела си е с по-високи разходи и единствено голям годишен пробег би оправдал покупката му.

Аз темата я разбирам като последни технологии . Тези които сега се продават за да се види докъде е стигнал дизела спрямо бензина. Назад е минало свършено.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...