JoroM Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Трактористите пак са се превъзбудили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Трактористите пак са се превъзбудили. Нема как да са по-превъзбудени от бензинджиите Не могат да се форсират на такива обороти А и нема смисъл! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 (Редактирано) Май бензина в нафтата ви е дошъл в повече Редактирано 23 Март 2010 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Нема как да са по-превъзбудени от бензинджиите Не могат да се форсират на такива обороти А и нема смисъл! А така адаш, покажи им че не случайно си поел толко храна в другата тема и десетки пъти си бил със сведен насълзен поглед. Но ти вече си печен и нЕма им се дадеш на новите рибета. А още не си ги започнал с лЕвата лента и разхода... еехххх... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) Някакси бихте могли по стойностни отговори да давате, или?давайте примери за съвременни бензини и дизели, а не с архаичните 1.8Т от 1995г. и с условие да се водят вървящи - да са на леко купе тип А3 и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО минимум с чип. Ако неможете да кажете нищо няма защо да усирате темата. Сравнявайте и сходни автомобили както като купета, така и като пари.Топика е от 2010, има си такъв и от 2006 ма само заглавието е едно и също. Редактирано 24 Март 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skodalover Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) Някакси бихте могли по стойностни отговори да давате, или?давайте примери за съвременни бензини и дизелиA31,6 fsi vs 1,9 tdi - бензина е по бърз, дизела е по икономичен.1,8 tfsi vs 2,0 tdi - бензина е по бърз, дизела е по икономичен.A41,8 tfsi vs 2,0 tdi- бензина е по бърз, дизела е по икономичен.3,0 tdi vs 2,0 tfsi - дизела е една идея по бърза (0,4 секунди) и една идея по икономичен (0,4 л / 100 км). Дизела е 8000 лв по скъп.А62,0 tfsi vs 2,0 tdi- бензина е по бърз, дизела е по икономичен.и т.н.Цените на дизеловите коли са по скъпи средно със около няколко тона бензин. Редактирано 24 Март 2010 от skodalover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Нема как да са по-превъзбудени от бензинджиите Не могат да се форсират на такива обороти А и нема смисъл! Я кажи до колко се форсира малкия олроуд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) ....Къде им виждаш цените? При А6 2.0tfsi върви с по-бедно оборудване спрямо това на 3.0тди. Затова и ценово разликата е по-голяма. 3.2фси е съпоставим вече. Редактирано 24 Март 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Къде им виждаш цените? При А6 2.0tfsi върви с по-бедно оборудване спрямо това на 3.0тди. Затова и ценово разликата е по-голяма. 3.2фси е съпоставим вече.Няма ли по малък мотор с който да съпоставиш 3.0тди ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 А така адаш, покажи им че не случайно си поел толко храна в другата тема и десетки пъти си бил със сведен насълзен поглед. Но ти вече си печен и нЕма им се дадеш на новите рибета. А още не си ги започнал с лЕвата лента и разхода... еехххх... :)Аре бегай от тука, ве Един дол дренки сте в вуйката! Чички-демагози, качили се на най-големите печки.Добре, че се качи и ти на нафта, да разбереш що е то лева лена и може ли да се седи на нея повче от 5 мин! Я кажи до колко се форсира малкия олроуд Точно до колко треа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skodalover Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) 3.2фсикой ще си купи 3,2 фси след като има вече 3,0 тфси и 2,0 тфси. ти защо не си купи 2,7 тди? Редактирано 24 Март 2010 от skodalover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 кой ще си купи 3,2 фси след като има вече 3,0 тфси и 2,0 тфси. ти защо не си купи 2,7 тди?Така е! 3.2fsi не се и предлага вече. С 3.0тфси са на една цена, ама и там нещата седят повече вървеж на цената на повече гориво. Въпросът е тази 1 сек до 100 в полза на бензина дали си заслужава 1,2-2 литра по-висок разход, още повече че на доускорения ще са равни тия два мотора, даже дизела може и по-добре да се представи. 3.0тtdi излиза през 2004 ,3.2fsi алтернативнияt бензинов мотор също излиза през 2004. За времето до 2008 дизела е по-добрият избор. Ако ще го успорваме давайте! 2008 излиза 3.0tfsi и нещата се променят. Като излезе догодина новият 3.0tdi едва ли 3.0тфси ще е толкова равностоен и т.н. всяка следваща година.Пак нещата опират до предпочитания и никога неможе да има еднозначен отговор.Факт е, че дизела не е оня бавният и шумен агрегат от преди 20-15-10 години, че дори и 5г. Като чух как звучи 2.0тди на Тони дакса и онемях. Това въобще не е звук на дизел.Признавам, че за вървеж на пълна газ бензинът е по-добър, то си е спецификация на горивото и едва ли някога ще се промени, защото каквото измислят за дизела е приложимо и за бензина.Важното е че като баланс между качествата на двигателя и неговата продуктивност дизела е изравнил бензина, още повече ,че с новите бензинови технологии и бензиновите двигатели станаха доволно скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Е добре де Влади и ти надянал розовите очила:3.0 TDI quattro (225 Hp) (0-100 км/ч) 7.3 c Расход топлива Смешанный цикл 8.3 л/100км3.2 FSI quattro (255 Hp) (0-100 км/ч) 7.1 c Расход топлива Смешанный цикл 10.9 л/100кмТова е за седан. Да не говорим, че с дпф какъвто си ти реалното е 8 до 100. Сега ми кажи по какъв критерии реши, че дизела е по добрия избор. Бензиновата атмосферка е дооста по евтина за обслужване и поддръжка. И двата не са икомомични. Да не говорим, че да сравняваш помпа дюза с комъм рейл на тракане е леко погрешно. Сравни на Тони колата с някоя бензинка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Е добре де Влади и ти надянал розовите очила:3.0 TDI quattro (225 Hp) (0-100 км/ч) 7.3 c Расход топлива Смешанный цикл 8.3 л/100км3.2 FSI quattro (255 Hp) (0-100 км/ч) 7.1 c Расход топлива Смешанный цикл 10.9 л/100кмТова е за седан. Да не говорим, че с дпф какъвто си ти реалното е 8 до 100. Сега ми кажи по какъв критерии реши, че дизела е по добрия избор. Бензиновата атмосферка е дооста по евтина за обслужване и поддръжка. И двата не са икомомични. Да не говорим, че да сравняваш помпа дюза с комъм рейл на тракане е леко погрешно. Сравни на Тони колата с някоя бензинка.Мисля че сам си дал отговора, заради 1/5 секунда по-бързо ускорение до 100 харча е по-голям с близо 3 литра. За мен избора е очевиден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Мисля че сам си дал отговора, заради 1/5 секунда по-бързо ускорение до 100 харча е по-голям с близо 3 литра. За мен избора е очевиден.Ти в разхода не смяташ ли парите за обслужване, както и за поддръжка ? Че само дпф филтъра ти е няколко хилядарки. Е погледни във сервизи на 90 000 км на един му се е запушил и му искат 6 000 лева. Айде правите се на две и половина по някой път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Ти в разхода не смяташ ли парите за обслужване, както и за поддръжка ? Че само дпф филтъра ти е няколко хилядарки. Е погледни във сервизи на 90 000 км на един му се е запушил и му искат 6 000 лева. Айде правите се на две и половина по някой път.Това е илюстрация на ефективността на същия двигател, нямах предвид икономията (която е голям плюс). А повечето коне, няма да ги коментирам. Хората купуват коне, а карат въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) 3.2ФСИ 11/100БААААХАХХХАХАХАХХАХАХАХАХХАХААААААдруг виц?ФЪН темата е доста по-нагоре Редактирано 24 Март 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) Е добре де Влади и ти надянал розовите очила:3.0 TDI quattro (225 Hp) (0-100 км/ч) 7.3 c Расход топлива Смешанный цикл 8.3 л/100км3.2 FSI quattro (255 Hp) (0-100 км/ч) 7.1 c Расход топлива Смешанный цикл 10.9 л/100кмТова е за седан. Да не говорим, че с дпф какъвто си ти реалното е 8 до 100. Сега ми кажи по какъв критерии реши, че дизела е по добрия избор. Бензиновата атмосферка е дооста по евтина за обслужване и поддръжка. И двата не са икомомични. Да не говорим, че да сравняваш помпа дюза с комъм рейл на тракане е леко погрешно. Сравни на Тони колата с някоя бензинка.Не е виновен толкова ДПФ-а за по-лошият вървеж, а оборудването. А8 3.0tdi DPF (233) го дават 1960кг и 7,8 сек до 100км/ч. Моята кола е 1900кг и не е нова, та всичко си заспива така погледнато.Поддръжката няма какво да я смятаме, защото на тия мотори само филтри се сменят по план. Другите неща ако се счупят.0,2 сек до 100 дали заслужават близо 3 литра повече разход (среден)Или по-високият данък на бензина?Това което печели до 100-120-160....бензина го губи на доускорение дори дубъл.Погледни тук как и 3.2 не ускорява за 7,1 както е по каталог, а за 8,1 с пълно оборудванеЗагледай най-горе и съотношението на кг.спрямо к.с. За 3.0 дизел го дават 8,9кг на конска сила. Това са по груби сметки 2 тона. 3.2 го дават 7,34кг на конска сила - около 1900кг. Това са коли с всички екстри. По каталог ги дават с поне 200кг по-леки и затова с по-добри времена до 100км/ч.Методи, не смятай DPF-a . Никъде няма написан интервал за смяна, също и за веригата и обслужващите ремъци....Това не е R5 2.5tdi дето бълва сажди като Икарус. 3.0 тди дори без ДПФ не чади, затова не му се запушва и ДПФ-а и няма интервал за смяна. Редактирано 24 Март 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 ..Ама не само поддръжката е по скъпа. Обслужването също. Защо го пропускате тоя момент. И колко филтри и други чарколяци има дизела който бензина го няма. В случая даже и турбина. В сайта който си дал на доускорение бензина е по бърз.Методи, не смятай DPF-a . Никъде няма написан интервал за смяна, също и за веригата и обслужващите ремъци....Това не е R5 2.5tdi дето бълва сажди като Икарус. 3.0тди дори без ДПФ не чади, затова не му се запушва и ДПФ-а и няма интервал за смяна.Е няма ама на някои им се случва и преди 100 000 км да е за смяна. Няма гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) ....Пропускам го защото идея нямам какво струва на 3.2Ако някой даде данните ще ги смятаме.Това с доускорението може да е грешка, не вярвам 30 коня да могат да компенсират 120 нютона. Същото е за данните за спирачния път. Колата със 100кг повече спира малко по-рано? Но както и да го сучеме и аз и ти виждаме, че нещата са на кантар. Демек дизела е изравнил бензина в тази ситуация.Исками се да сравниме и двигателите на други фирми, не само на ауди. Просто за да се придържаме към темата. Редактирано 24 Март 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 и за да не се чуди някой защо сравняваш турбо с атмосферен двигател да споменеме, че цената им на закупуване е една и съща по 90000 евро.Аз предпочитам по-бавния двигател-бензинка с 200 милисекунди закъснение, спрямо тедеито ами не ми харесва дизела,мириши на нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Исками се да сравниме и двигателите на други фирми, не само на ауди. Просто за да се придържаме към темата.Странно е как досега не се е появил някой с BMW TDS, че да ни светне как е разликата при техните двигатели, а в други теми веднага започват да спорят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 ами не ми харесва дизела,мириши на нафта новите миришат на парфюм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) Но както и да го сучеме и аз и ти виждаме, че нещата са на кантар. Демек дизела е изравнил бензина в тази ситуация.Мда при нови коли нещата може и да са на кантар, но при стари коли тия 3 литра по малко разход на нафтата гарантират едни милиони повече левги от бензина и от там проблеми на повечето от нас. Да не забравяме кои е прародителя на 3,0 тди и ако и малко се доближи до проблемите му пак ще има прерязани вени. Ако купуваш стара кола - бензин, ако е нова дизел, ако е нова и не си знаеш парите бензин. Има и изключения естествено. Редактирано 24 Март 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) .....Съгласен. Нови дизели си купуват хората, защото печелят от разликата в разхода километър след километър , а колата е в гаранция и нямат разходи. С DPF получават по-ниски данъчни облекчения. За старите вече карани коли няма какво да кажа по различно, дизела си е с по-високи разходи и единствено голям годишен пробег би оправдал покупката му.Аз темата я разбирам като последни технологии . Тези които сега се продават за да се види докъде е стигнал дизела спрямо бензина. Назад е минало свършено. Редактирано 24 Март 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts