bubo Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 здравейте как да си сменя крушката на запалката .от къде се сваля пепелника колата б4 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 По спомен - запалката се държи за пепелника с един (ако не се лъжа) болт за ключе 8. Не е необходимо да се сваля самия пепелник, а само да му извадиш подложката, така че да ти е по-удобно за работа. Работи се с малко гедоре с къс удължител и камъче 8-ца. След като махнеш болта и завъртиш на една страна самото тяло на запалката ще видиш отдолу и крушката. Тя е без цокъл, 1.2W, като тези зад врътките на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 8 е да, аз по спомен каквото и да развивам в колата е на 90 % такова гедоре 8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubo Публикувано 7 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 БЛАГОДАРЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 Колеги, знаете ли колко амера трябва да е бушонът на запалката (номер 4)? Колкото пъти се опитам да я свържа към буксата ми изгаря бушона. 15 амперов. Имам една друга запалка и мисля утре да пробвам с нея да видя дали пак ще замине бушона и евентуално да се опитам да разбера откъде идва проблема.Още нещо: може ли да се извади запалката без да се нагрее? Тоест: имам една запалка в нас, която е потънала и не мога да я изкарам. Може ли да стане без да трябва да я свързвам и как става фокуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 Бушон номер 4 - 15 А.За изваждането на запалката - отстрани по корпуса има пластинки (2 на брой), които задържат запалката в натиснато положение. Отварянето им или едно натискане с пръст върху тази част, която се нагрява ще я върне в нормално положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 Благодаря! Явно дава накъсо някъде, но ще погледна. Бушонът е 15 ампера, занчи е ок.Успях да извадя запалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Overkill Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Ще използвам темата на колегата. Имам проблем със запалката. Не може да се задържи в положението в което нагрява. Като я задържа с ръка нагрява, но само с еднократно натискане не застава в това положение. Видях, че има общо 4 пластини в гнездото, 2 са по средата, а другите 2 в долният край. Може ли да е от тях и как да процедирам, за да започне да се задържа запалката и да се изхвърля нормално след като загрее? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Ще използвам темата на колегата. Имам проблем със запалката. Не може да се задържи в положението в което нагрява. Като я задържа с ръка нагрява, но само с еднократно натискане не застава в това положение. Видях, че има общо 4 пластини в гнездото, 2 са по средата, а другите 2 в долният край. Може ли да е от тях и как да процедирам, за да започне да се задържа запалката и да се изхвърля нормално след като загрее?Има два начина да се справиш с проблема.1. При свалена минусова клема на акумулатора, бъркаш с една права отверкаи свиваш леко долните пластини, докато почнат да задържат натиснатата запалка.2. При свързан акумулатор, бъркаш в гнездото на запалката, но с нещо пластмасово и твърдо, с което извършваш гореописаната процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Overkill Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Ще пробвам, благодаря за съвета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Overkill Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Готово, оправих проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване