Jump to content

1,8 Т 163к.с в купето на А4 или А6


Recommended Posts

Щом за момента караш голф и си почитател на по-спортното поведение на колата,няма какво да се чудиш изобщо А4 В6 163 к.с. е твоята кола.Като комфорт ,спирачки,поведение на пътя и всичко каквото се сетиш е долу горе с една епоха по-добре от голфа.Като място смятам,че ще ти е напълно достатъчна.А6 не е лоша кола,но просто аз лично я намирам за ненужно голяма в ежедневието.Иначе без съмнение прави по добра возия и си има усещането за по-голяма и комфортна кола,каквато е и всъщност сравнена с А4,но определено усещането в А4 ми допада повече,някак си е по директна .Не на последно място А4 В6 ,макар и от по-нисък клас е и по-ново поколение автомобил,което за мен лично е предимство.Разходите за поддръжка са сходни,разхода на гориво е малко по-висок при А6 заради по-голямото тегло.Не е чак толкова висок както го изкарват някои колеги.2.4 не знам колко гори,но не очаквам да гори 7.5 извънградско,кой каквото ще да ми разправя,а 1.8 Т на извънградско спокойно си влиза в 9-10 л.,което си е съвсем нормално за бензинова кола с подобни габарити.Колегата ,който твърди,че 1.8Т в А6 е някаква бензинова ламя трябва да има предвид,че мотора като всеки турбо мотор е рядко талантлив като се наложи да гори бензина и там може да надмине и най смелите очаквания за разход ,особено ако нещо не му е и в час.Не знам какво е тествал,но с мой добър приятел сме си сменяли колите и мога да кажа,че А6 гори незначително повече/средно около 1л./ от моята А4 В5 с еднакви 1.8Т /APU/мотори ,а не върви чак толкова по-зле.На старт от място до около 140 км/ч , А4 взема преднина,която после си се запазва така до около 200 ,колкото ги пробвахме,което значи ,че в движение на по-високите скорости колите са равни .В6 163 к.с. ,ако въобще се предлага само с предно тоя мотор, предполагам ще върви осезателно повече от А6 -150 к.с.Та очаквам скоро да си доволен собственик на красавица А4В6 Avant 1.8 Т :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2.4 не знам колко гори,но не очаквам да гори 7.5 извънградско,кой каквото ще да ми разправя,а 1.8 Т на извънградско спокойно си влиза в 9-10 л.

А6 2.4 гори 7.5 , но ако караш със 100ина без климатроник-просто така го казвам, защото всеки мери без тази екстра , а аз никога не го спирам . 10 даже и със вкл. климатрон и при 130 км/ч не ги достига . Може и при мен , да е така , защото използвам инерцията на колата - изсилвам я и набивам 5 на 90 примерно , ако няма наклон нагоре ... При здраво ръчкане гори , колкото си иска :flipoff:

По въпроса на темата - този мотор е по-добре в А4 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега темата ми носи повече от добри ориентири за избора на кола, но тук е мястото да попитам със или без Quattro задвижване ( искам да разбера предимства и недостатъци на двете ) като целта е за тези който споделят мнения е да не са пристрасни към това което карат или са карали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега темата ми носи повече от добри ориентири за избора на кола, но тук е мястото да попитам със или без Quattro задвижване ( искам да разбера предимства и недостатъци на двете ) като целта е за тези който споделят мнения е да не са пристрасни към това което карат или са карали.

Повече са плюсовете - много по-добро поведение на пътя , сигурност през зимата и изобщо при ваканции в планини , добър имидж - надписа "куатро" респектира и малко повдига самочувствието .

Минуисте са породени от малко по-високата маса и съпротивление при търкаляна и на 4те колелета ... около кило повече разход и ако двигателя е с малка тяга (въртящ момент) динамиката намалява .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добър имидж - надписа "куатро" респектира и малко повдига самочувствието .

и една табелка RS4 от другата страна и си най-големия :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и една табелка RS4 от другата страна и си най-големия :steinigung:

Надписа куатро не е ли сериен ? Както и гравирането му на лайстните на таблото ? Не виждам общо с лепенто на лепенки по автомобила :f_ck_you:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък не виждам как един надпис може да ти повдигне самочувствието и да респектира останалите, освен ако не загатва висока мощност :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а при кой тип задвижване се усеща повече спортния дух на автомобила, къде респонсноста е по осезаема, то при предното май повече ще пили гуми или системите за сигурност не го позволяват, а при Quattro колата буквално се издърпва от веднъж, но това критерий ли е примерно за по добър старт. Другото нещо което бих искал да ви попитам е каква скоростна кутия да предпочета ( Ръчна или Автоматична ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарели,

По-добре табелката да е 1.6 :f_ck_you: и после около тебе :f_ck_you:

Колеги а при кой тип задвижване се усеща повече спортния дух на автомобила, къде респонсноста е по осезаема, то при предното май повече ще пили гуми или системите за сигурност не го позволяват, а при Quattro колата буквално се издърпва от веднъж, но това критерий ли е примерно за по добър старт. Другото нещо което бих искал да ви попитам е каква скоростна кутия да предпочета ( Ръчна или Автоматична ).

Колко често ти се налага да се дърпаш по светофарите?Аз лично не го правя.Кефа е в доускорението да си по-бърз,тогава на предно е по-добре...

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а при кой тип задвижване се усеща повече спортния дух на автомобила

Зависи какво разбираш под спорт. Куатрото тръгва без въртене на гуми /освен ако не е пестин коня/ и е много по стабилно в завой и на дъжд, сняг. Предното поради по малкото загуби е по бързо на 400 м, или на максимална скорост. Скоростите на куатрото са по къси. Моя съвет е да търсиш куатро.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарели,

По-добре табелката да е 1.6 :f_ck_you: и после около тебе :f_ck_you:

или най-добре 1.4 от А2 :D

аз като си пребоядисвам задния капак ще махна всички табелки, че сега е ебати тарлата отзад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарели,

По-добре табелката да е 1.6 :f_ck_you: и после около тебе :f_ck_you:

Колко често ти се налага да се дърпаш по светофарите?Аз лично не го правя.Кефа е в доускорението да си по-бърз,тогава на предно е по-добре...

Осезаеми ли са тези разлики във ускорение и еластичност м/у двата типа задвижване или просто са доказани след много тестове направени от производителя, на писта и извън нея, защото примерно разликата в максималната скорост е около 5-8 км/ч това едва ли ще се усеща толкова значително при скорост над 200км/ч , че мисълта ми е такава ако и разликите са толкова малки при показатели ускорение от 0-100 км/ч и 60-120 км/ч не мисля, че е кой знае каква разликата, но все пак ще уважа мнението на някой от вас който е по запознат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-елементарен пример от форума - на колегата ЦЕЦО А4ката е на предно, на колегата DIDOOO е куатро. И двете са 1.8Т с еднакви турбини и чипнати. Дават много близки времена на 400м, с лек превес на Цецо на колата. Аз ти гарантиарм, че ако се повозиш в двете няма да усетиш абсолютно никаква разлика... и в двата случая ще гледаш така :f_ck_you:

Чипнат 1.8Т куатро прави 250 км/ч м/у другото :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите не са осезаеми, поне за голяма част от шофьорите. Друго хубаво на куатрото е че не се замисляш с колко газ тръгваш, пробоксуване няма. А в снега е голям фън. Минуси са по високата цена на задните амортисьори, повишения разход на гориво /+ 1 литър/, по натоварения съединител, задължителното каране със 4 еднакви гуми /ако може това да е разлика с предното/.

Чипнат 1.8Т куатро прави 250 км/ч м/у другото :f_ck_you:

По километраж.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виждам , че не си от най-дружелюбните

Разбрал си ме погрешно. Искам само да ти помогна за да не съжаляваш след това.

Баща ми кара 10 години голф, сега има Б5. Брат ми е имал две Аудита, аз също две. С това искам да ти кажа, че не пиша просто ей така.

Та: Разликата в поддръжката на един голф и на едно А6 е огромен. Повярвай ми. Каквото и да ти говорят. И щом 50лв повече за гражданска и 100 лв за данък на годишна база са ти проблем, тази кола не е за теб.

Не знам какви са ти доходите и не ме интересува. Но си направи добре сметка. Ако нямаш семейство и деца, давай. Но ако имаш, помисли.

Успех с покупката. Надявам се да вземеш най-доброто за теб решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

quattro-то различава ауди от фолксваген, сеат и шкода.

Доста голяма глупост. Сподели каква е разликата между куатрото в а4, а6 и 4motion-a в пасат 5 и 5.5 примерно ? Или разликата между куатро в а3 и ТТ и 4motion-a в голф ?

Spasov_G, ако можеш да намериш читаво с куатро това е твоя избор. Не е задължително просто е по сигурно и по готино за каране и т. н. И не се страхувай, че ще поддържаш втора предница. Няма такова нещо, отзад цялото окачване е на тампони за раликата от предното където преобладават шарнирите и точно те се разтропват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста голяма глупост. Сподели каква е разликата между куатрото в а4, а6 и 4motion-a в пасат 5 и 5.5 примерно ? Или разликата между куатро в а3 и ТТ и 4motion-a в голф ?

ти що се прайш пак на хамав бе... много добре знайш кво е искал да каже Марто... че торсен и халдекс нямат нищо общо... който трябва го е разбрал :f_ck_you:

не си прай труда да остроумничиш не се получава :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Говоря за частите и труда! Колко според теб излиза: Всички Ремъци + този на климатика, всички ролки, масло, антифриз, спирачна течност, термодатчик, 4 филтъра (маслен, въздушен, горивен, климтаик), маркучите и съединенята на охлаждащате система, хидравлична течност...

излиза около 500-550 лв + труда 250-300 лв. И сумата се закръгля на приблизително 800 лв.

Хайде направи ми по-добра оферта и ще доида при теб другия път. :f_ck_you:

...

Ами аз не мога да ти дам оферти щото не продавам нищо. Ремъците и ролките ги купих от Ицо от ауто1. Не знам защо слагаш при смяната на консумативите маркучи, съединения, термодатчик и т. н. Тези неща се сменят ако имат проблем. Не каза за ремъка откъде знаеш, че се сменя на 60 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-елементарен пример от форума - на колегата ЦЕЦО А4ката е на предно, на колегата DIDOOO е куатро. И двете са 1.8Т с еднакви турбини и чипнати. Дават много близки времена на 400м, с лек превес на Цецо на колата. Аз ти гарантиарм, че ако се повозиш в двете няма да усетиш абсолютно никаква разлика... и в двата случая ще гледаш така :f_ck_you:

Чипнат 1.8Т куатро прави 250 км/ч м/у другото :f_ck_you:

Това с Чипването ще остане засега на по заден план, защото ако тръгна и за него да се интересувам ще стане " Рибата в Дунава, а тигана на печката " та при мен колата я няма , а Аз за чипове приказвам, но все пак благодаря, бях чел някъде из Виртуалния свят , че Чипосването не се отразява на колите с Автоматична скоростна и по-точно на тези със Степ троник (скоростите на волана), нещо започвал да бърка управлението им и създавал проблеми и затова не бил подходящо Чип Тунинга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти що се прайш пак на хамав бе... много добре знайш кво е искал да каже Марто... че торсен и халдекс нямат нищо общо... който трябва го е разбрал :f_ck_you:

не си прай труда да остроумничиш не се получава :f_ck_you:

Пак ли се обаждаш като не разбираш ? В пасат 5 и 5.5 примерно няма халдекс,а същия торсен който е в а4 и а6 и а6 и т. н. Не ти ли омръзва да спориш ей така колкото да се обадиш нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при някои автоматици трябва да се флашне и скоростната кутия, затова. Не, че е невъзможно

В пасат 5 и 5.5 примерно няма халдекс,а същия торсен който е в а4 и а6 и а6 и т. н.

ауууууууууу чесно ли ве??? :D

:f_ck_you: ти си моя идол..... баси колко си умен и колко много неща знайш :f_ck_you:

един приятел има връзки в БАН, ще го накарам да ходатайства за тебе, такъв капацитет не трябва да се хаби по форумите :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при някои автоматици трябва да се флашне и скоростната кутия, затова. Не, че е невъзможно

ауууууууууу чесно ли ве??? :lol:

:bia: ти си моя идол..... баси колко си умен и колко много неща знайш :blink:

един приятел има връзки в БАН, ще го накарам да ходатайства за тебе, такъв капацитет не трябва да се хаби по форумите :(

Да ясно, че няма какво да кажеш.

Мисълта ми беше, че така само заблуждавате човека. 4motion и quattro са само търговски марки, а не вид задвижвания. Какво ще има отдолу не се определя от това какво ви се иска на вас.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък не виждам как един надпис може да ти повдигне самочувствието и да респектира останалите, освен ако не загатва висока мощност :bia:

За теб само мощността ли е критери за качествата на една кола - а надписите "S line" и "quattro" нищо ли не значат . Викаш то почти никаква разлика . Аз не съм с куатро ама думите "Ауди" и "куатро" си ходят като дупе и гащи :blink:

Автора - ако ще е и куатро и автомат , загубите на мощност стават големи , оттам разхида скача здраво , да не говорим за цената на самия автомобил .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...