Jump to content

питане за технически характеристики


Recommended Posts

Колеги,

Ако някой знае със сигурност,моля да ми каже инжектора (номер:037906031R) за Б4,двигател АБК какви параметри има:количество впръскано гориво за минута и на колко ома работи?

Порових доста из нет-а,но явно не е било достатъчно след като не намерих такава информация....

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изправния инжектор дава съпротивление от 15 до 20 ома! Мойте са около 16,4 ома всеки. Ако ги мериш всичките заедно стойностите за 4 изправни инжектора са от 3,7 до 5 ома! Данни за дебита немога да ти дам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изправния инжектор дава съпротивление от 15 до 20 ома! Мойте са около 16,4 ома всеки. Ако ги мериш всичките заедно стойностите за 4 изправни инжектора са от 3,7 до 5 ома! Данни за дебита немога да ти дам.

Да,омовете според един източник са 15.9...,но е важно колко е дебита им,защото моите ги бях заменил с такива от 2.6 двигател и определено колата не вървеше.После се оказа,че те са с по-малък дебит от моите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо си ги сменял, в смисал каква е причината?

Защото ги почистих с ултразвук и след това започна да не пали,когато двигателя е топъл...лятото е кошмар.

Иначе ефекта от почистването беше отличен-колата тръгна като "побесняла"....

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо реши, че непаленето на топъл двигател е пак в инжекторите?

Често този проблем се дължи на повреден регулатор на налягането на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо реши, че непаленето на топъл двигател е пак в инжекторите?

Често този проблем се дължи на повреден регулатор на налягането на горивото.

Много просто.Махнах почистените инжектори,сложих инжектори от двигател 2.6 и колата си палеше топла без каквото и да било затруднение,замисляне,притрисане и прочие.Проблема на инжекторите от 2.6 двигател е,че са с по-малък дебит-156 сс,а моите са с дебит: 205 сс. Явно заради този по-малък дебит колата няма мощност,особено когато има изкачване,двигателя бучи и колата едвам се изкачва.Ако инжекторите от двигателя 2.6 работеха както моите изобщо нямаше да се замислям да ги сменям.

Както вече написах по-горе,единствения проблем след почистването на моите е много трудното палене след като колата е покарана известно време и двигателя е загрял.

Докато не изстине наистина,двигателя пали трудно и с продължително притрисане.Сега времето навън е студено и изстиването става доста бързо,което не тормози стартера с продължително въртене докато запали.Като се сетя обаче какво беше лятото,когато навън стане 25-30 градуса,ми иде да псувам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак си мисля че проблема не е в инжекторите. Най-вероятно цялата драма е в регулатора на налягане на рейката. проверката става много лесно, след като е работила колата на бензин се сваля мъркучето което е на самият регулатор, ако от там протече бензин значи си за нов регулатор. Вземи и разгледай и синият датчик на тройника какви стойности дава защото и той може да е причината за непаленето на топъл мотор. Някъде из форума имаше стоностите които трябва да дава въпросният датчик.

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак си мисля че проблема не е в инжекторите. Най-вероятно цялата драма е в регулатора на налягане на рейката. проверката става много лесно, след като е работила колата на бензин се сваля мъркучето което е на самият регулатор, ако от там протече бензин значи си за нов регулатор. Вземи и разгледай и синият датчик на тройника какви стойности дава защото и той може да е причината за непаленето на топъл мотор. Някъде из форума имаше стоностите които трябва да дава въпросният датчик.

Успех!!!

Здравей Колега и благодаря!

Предполагам,че под регулатор имаш предвид това,което е като клапан в края на рейката с инжекторите-има търбичка за вакуум,която влиза в него?

На схемата по-долу съм го оградил:

Не се сещам обаче кой син датчик на тройника имаш предвид.......

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има предвид този който седи до сивия - на пластмасовия фланец отстрани на двигателя.

Axa..."стоплих" какво има предвид.Преди време се спука самия фланец и като го поръчвах,поръчах и двата датчика,които влизат в него.Така,че синия датчик е почти нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се окаже регулатора, цената му е 180лв BOSCH. Преди време в един сервиз ми казаха че моя е за смяна а не тече бензин от него и колата си пали перфектно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се окаже регулатора, цената му е 180лв BOSCH. Преди време в един сервиз ми казаха че моя е за смяна а не тече бензин от него и колата си пали перфектно .

Отново благодаря за информацията!

Ще прегледаме нещата още веднъж преди да пристъпя към смяна на инжекторите,въпреки че намерих нови на много добра цена от САЩ...

Един въпрос:Как в сервиза разбраха,че именно регулатора е повреден и е за смяна,имаше ли нещо специфично,което ги накара да решат,че именно той е проблема?

Отлична тема! Благодаря за онагледяването! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами премериха налягането на бензина на захранващия маркуч.

добре,ще проверим и това :hilezh:

Имаш ли номера на регулатора по Бош,ако евентуално ти е останала кутийката пише на нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатор има и на по ниски цени от 180 лв. Тая цена е космическа :flehan:

Аз си взех втора ръка за 20 лв. и работи добре. Има си някои белези по които да се познае дали тоя от моргата не е някой супер дърт или е достатъчно читав, но все пак си е на риск. Има заместител на БОШ, който според някои каталози също става и струва около 70 лв.

http://www.spectromatic.net/object.php?id=4147

БОШ-овият заместител е с номер 0 280 160 560

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатор има и на по ниски цени от 180 лв. Тая цена е космическа :flehan:

Аз си взех втора ръка за 20 лв. и работи добре. Има си някои белези по които да се познае дали тоя от моргата не е някой супер дърт или е достатъчно читав, но все пак си е на риск. Има заместител на БОШ, който според някои каталози също става и струва около 70 лв.

http://www.spectromatic.net/object.php?id=4147

БОШ-овият заместител е с номер 0 280 160 560

Така е,180 лева си е цифра...Затова вече говорих с много свестен колега от форума,който добре познавам и който ще ми услужи с регулатор за проба.Ако проблема се реши с него,му броя парите и го отнасям!

Спектроматик ги прегледах,но честно казано са ми съмнителни откъм произход на частите.Предпочитам работещ втора ръка от истински производител,отколкото нов произведен незнайно къде.

Във вторник ще тестваме и ще споделя резултата.

Благодаря за номера по Бош! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линка ти го дадох, за да видиш номерата на часта. Изобщо не ти ги давам да купуваш от там.

В сайта са дадени и другите номера - те са важните :respekt:

AUDI / VW

037 133 035 C

037 133 035 H

Bosch

0 280 160 507

0 280 160 557

0 280 160 560 - заместителя

PIERBURG

7.22017.52.0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така те разбрах,не съм си помислил,че ме агитираш да купувам от тях :respekt:

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния регулатор е BOSCH 0 280 160 516 (4 bar) по VAG: 078 133 534 А - преписан от колата. Това обаче важи за двигател ADA.

За АВК регулатора е 3 bar !!!!!!!!!!!!!!

Благодаря за инфото,

да знам че за АБК двигател е 3 бара-на толкова работят и инжекторите :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Публикувано (Редактирано)

Защо реши, че непаленето на топъл двигател е пак в инжекторите?

Често този проблем се дължи на повреден регулатор на налягането на горивото.

Много просто.Махнах почистените инжектори,сложих инжектори от двигател 2.6 и колата си палеше топла без каквото и да било затруднение,замисляне,притрисане и прочие.Проблема на инжекторите от 2.6 двигател е,че са с по-малък дебит-156 сс,а моите са с дебит: 205 сс. Явно заради този по-малък дебит колата няма мощност,особено когато има изкачване,двигателя бучи и колата едвам се изкачва.Ако инжекторите от двигателя 2.6 работеха както моите изобщо нямаше да се замислям да ги сменям.

Както вече написах по-горе,единствения проблем след почистването на моите е много трудното палене след като колата е покарана известно време и двигателя е загрял.

Докато не изстине наистина,двигателя пали трудно и с продължително притрисане.Сега времето навън е студено и изстиването става доста бързо,което не тормози стартера с продължително въртене докато запали.Като се сетя обаче какво беше лятото,когато навън стане 25-30 градуса,ми иде да псувам...

Новите инжектори дойдоха,монтирах ги и с облекчение мога да споделя,че упорития проблем с паленето при топъл двигател изчезна. :bia:

Друго няма какво да кажа,освен че Мишо отново излезе прав-проблема беше в тях! :bia:

Сега остава да проверя и дали ще се понижи разхода на гориво,който в последно време се беше покачил. :lol:

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...