Docho Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 (Редактирано) Колеги,Ако някой знае със сигурност,моля да ми каже инжектора (номер:037906031R) за Б4,двигател АБК какви параметри има:количество впръскано гориво за минута и на колко ома работи?Порових доста из нет-а,но явно не е било достатъчно след като не намерих такава информация.... Редактирано 13 Януари 2010 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ksandar Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 Колега изправния инжектор дава съпротивление от 15 до 20 ома! Мойте са около 16,4 ома всеки. Ако ги мериш всичките заедно стойностите за 4 изправни инжектора са от 3,7 до 5 ома! Данни за дебита немога да ти дам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 13 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 Колега изправния инжектор дава съпротивление от 15 до 20 ома! Мойте са около 16,4 ома всеки. Ако ги мериш всичките заедно стойностите за 4 изправни инжектора са от 3,7 до 5 ома! Данни за дебита немога да ти дам.Да,омовете според един източник са 15.9...,но е важно колко е дебита им,защото моите ги бях заменил с такива от 2.6 двигател и определено колата не вървеше.После се оказа,че те са с по-малък дебит от моите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ksandar Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 А защо си ги сменял, в смисал каква е причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 13 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 (Редактирано) А защо си ги сменял, в смисал каква е причината?Защото ги почистих с ултразвук и след това започна да не пали,когато двигателя е топъл...лятото е кошмар.Иначе ефекта от почистването беше отличен-колата тръгна като "побесняла".... Редактирано 13 Януари 2010 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 Защо реши, че непаленето на топъл двигател е пак в инжекторите?Често този проблем се дължи на повреден регулатор на налягането на горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 13 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 Защо реши, че непаленето на топъл двигател е пак в инжекторите?Често този проблем се дължи на повреден регулатор на налягането на горивото.Много просто.Махнах почистените инжектори,сложих инжектори от двигател 2.6 и колата си палеше топла без каквото и да било затруднение,замисляне,притрисане и прочие.Проблема на инжекторите от 2.6 двигател е,че са с по-малък дебит-156 сс,а моите са с дебит: 205 сс. Явно заради този по-малък дебит колата няма мощност,особено когато има изкачване,двигателя бучи и колата едвам се изкачва.Ако инжекторите от двигателя 2.6 работеха както моите изобщо нямаше да се замислям да ги сменям.Както вече написах по-горе,единствения проблем след почистването на моите е много трудното палене след като колата е покарана известно време и двигателя е загрял.Докато не изстине наистина,двигателя пали трудно и с продължително притрисане.Сега времето навън е студено и изстиването става доста бързо,което не тормози стартера с продължително въртене докато запали.Като се сетя обаче какво беше лятото,когато навън стане 25-30 градуса,ми иде да псувам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Все пак си мисля че проблема не е в инжекторите. Най-вероятно цялата драма е в регулатора на налягане на рейката. проверката става много лесно, след като е работила колата на бензин се сваля мъркучето което е на самият регулатор, ако от там протече бензин значи си за нов регулатор. Вземи и разгледай и синият датчик на тройника какви стойности дава защото и той може да е причината за непаленето на топъл мотор. Някъде из форума имаше стоностите които трябва да дава въпросният датчик.Успех!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 (Редактирано) Все пак си мисля че проблема не е в инжекторите. Най-вероятно цялата драма е в регулатора на налягане на рейката. проверката става много лесно, след като е работила колата на бензин се сваля мъркучето което е на самият регулатор, ако от там протече бензин значи си за нов регулатор. Вземи и разгледай и синият датчик на тройника какви стойности дава защото и той може да е причината за непаленето на топъл мотор. Някъде из форума имаше стоностите които трябва да дава въпросният датчик.Успех!!!Здравей Колега и благодаря!Предполагам,че под регулатор имаш предвид това,което е като клапан в края на рейката с инжекторите-има търбичка за вакуум,която влиза в него?На схемата по-долу съм го оградил:Не се сещам обаче кой син датчик на тройника имаш предвид....... Редактирано 15 Януари 2010 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest stilioza Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 има предвид този който седи до сивия - на пластмасовия фланец отстрани на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 има предвид този който седи до сивия - на пластмасовия фланец отстрани на двигателя.Axa..."стоплих" какво има предвид.Преди време се спука самия фланец и като го поръчвах,поръчах и двата датчика,които влизат в него.Така,че синия датчик е почти нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest stilioza Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 ако се окаже регулатора, цената му е 180лв BOSCH. Преди време в един сервиз ми казаха че моя е за смяна а не тече бензин от него и колата си пали перфектно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=45233&hl=Относно датчицете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 ако се окаже регулатора, цената му е 180лв BOSCH. Преди време в един сервиз ми казаха че моя е за смяна а не тече бензин от него и колата си пали перфектно .Отново благодаря за информацията! Ще прегледаме нещата още веднъж преди да пристъпя към смяна на инжекторите,въпреки че намерих нови на много добра цена от САЩ...Един въпрос:Как в сервиза разбраха,че именно регулатора е повреден и е за смяна,имаше ли нещо специфично,което ги накара да решат,че именно той е проблема?http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=45233&hl=Относно датчицетеОтлична тема! Благодаря за онагледяването! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest stilioza Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 ами премериха налягането на бензина на захранващия маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 ами премериха налягането на бензина на захранващия маркуч.добре,ще проверим и това Имаш ли номера на регулатора по Бош,ако евентуално ти е останала кутийката пише на нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Регулатор има и на по ниски цени от 180 лв. Тая цена е космическа Аз си взех втора ръка за 20 лв. и работи добре. Има си някои белези по които да се познае дали тоя от моргата не е някой супер дърт или е достатъчно читав, но все пак си е на риск. Има заместител на БОШ, който според някои каталози също става и струва около 70 лв.http://www.spectromatic.net/object.php?id=4147БОШ-овият заместител е с номер 0 280 160 560 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Регулатор има и на по ниски цени от 180 лв. Тая цена е космическа Аз си взех втора ръка за 20 лв. и работи добре. Има си някои белези по които да се познае дали тоя от моргата не е някой супер дърт или е достатъчно читав, но все пак си е на риск. Има заместител на БОШ, който според някои каталози също става и струва около 70 лв.http://www.spectromatic.net/object.php?id=4147БОШ-овият заместител е с номер 0 280 160 560Така е,180 лева си е цифра...Затова вече говорих с много свестен колега от форума,който добре познавам и който ще ми услужи с регулатор за проба.Ако проблема се реши с него,му броя парите и го отнасям! Спектроматик ги прегледах,но честно казано са ми съмнителни откъм произход на частите.Предпочитам работещ втора ръка от истински производител,отколкото нов произведен незнайно къде.Във вторник ще тестваме и ще споделя резултата. Благодаря за номера по Бош! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Линка ти го дадох, за да видиш номерата на часта. Изобщо не ти ги давам да купуваш от там.В сайта са дадени и другите номера - те са важните AUDI / VW037 133 035 C037 133 035 HBosch0 280 160 5070 280 160 5570 280 160 560 - заместителяPIERBURG7.22017.52.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 (Редактирано) И аз така те разбрах,не съм си помислил,че ме агитираш да купувам от тях Редактирано 15 Януари 2010 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest stilioza Публикувано 18 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Оригиналния регулатор е BOSCH 0 280 160 516 (4 bar) по VAG: 078 133 534 А - преписан от колата. Това обаче важи за двигател ADA.За АВК регулатора е 3 bar !!!!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 18 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Оригиналния регулатор е BOSCH 0 280 160 516 (4 bar) по VAG: 078 133 534 А - преписан от колата. Това обаче важи за двигател ADA.За АВК регулатора е 3 bar !!!!!!!!!!!!!!Благодаря за инфото,да знам че за АБК двигател е 3 бара-на толкова работят и инжекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 28 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2010 (Редактирано) Защо реши, че непаленето на топъл двигател е пак в инжекторите?Често този проблем се дължи на повреден регулатор на налягането на горивото. Много просто.Махнах почистените инжектори,сложих инжектори от двигател 2.6 и колата си палеше топла без каквото и да било затруднение,замисляне,притрисане и прочие.Проблема на инжекторите от 2.6 двигател е,че са с по-малък дебит-156 сс,а моите са с дебит: 205 сс. Явно заради този по-малък дебит колата няма мощност,особено когато има изкачване,двигателя бучи и колата едвам се изкачва.Ако инжекторите от двигателя 2.6 работеха както моите изобщо нямаше да се замислям да ги сменям.Както вече написах по-горе,единствения проблем след почистването на моите е много трудното палене след като колата е покарана известно време и двигателя е загрял.Докато не изстине наистина,двигателя пали трудно и с продължително притрисане.Сега времето навън е студено и изстиването става доста бързо,което не тормози стартера с продължително въртене докато запали.Като се сетя обаче какво беше лятото,когато навън стане 25-30 градуса,ми иде да псувам...Новите инжектори дойдоха,монтирах ги и с облекчение мога да споделя,че упорития проблем с паленето при топъл двигател изчезна. Друго няма какво да кажа,освен че Мишо отново излезе прав-проблема беше в тях! Сега остава да проверя и дали ще се понижи разхода на гориво,който в последно време се беше покачил. Редактирано 28 Март 2010 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts