Jump to content

Показатели от ваг-ком


hranow

Recommended Posts

Здравейте колеги днес правих собстевноръчна диагностика на колата.Смених и езика на бордовия компютър и след това и направих тест на двигателя по канали 01 03 и 13 и ето това са данните :

a6f62d87691f770b.JPG

Доколкото четох тук в форума дюзите са наред според измерванията но това ме притеснява EGR duty cycle..Какво е това и общо според вас как са показателите на двигателя?

Редактирано от hranow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този pdf дали го има някъде другаде качен, че немога да го сваля от линка. Намерих го и в един руски сайт ама и от там не успях. Някой ако го е свалил, може да ми го прати при добро желание. Благодаря :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи измерваният на топъл двигател, над 85оС. И тогава гледай резултатите. Такива са изискванията при диагностика. И кой е твоят двигател букви ни трябват? AVF или AVB? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AVF е двигателя но термостата е за смяна не дига повече от 70 грдуса двигателя.А този EGR клапан според тези стойности дали си е заминал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи си термостата за да ти загрява двигателят и да работи при нормална работна температура на охлаждащата течност. След това я загрее над 85оС и направи отново измерванията и тогава ще продължим да коментираме. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

здравейте колеги,

от скоро съм горд собственик на B6 с AVF мотор.

За да не отварям нова тема - питам тук.

Днес го закачих с VagCom и общо взето съм доволен от всички показатели само ме притесни следното:

на канал 3 параметър 3 (MAF actual) - беше към 450 - 520 (доста над референтните стойности)

Моля ви за съвет на какво може да се дължи това?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При какви обороти, температура на мотора и колко е бил натиснат педал на газта са ти тези показания. И като ги сравниш с второто поле има ли разлика ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей,

благодаря за отговора

общо взето май това треторо поле стоеше почти без изменение - без значение, оборотите и колко е натиснат педала на газта. двигателят беше на около 90 градуса. Второто поле беше в реверентните стойности - т.е. доста по ниско (около 280)

Утре ще направя по-задълбочен тест и може да публикувам снимки или лог от каналите.

Поздрави.

Редактирано от nyankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прави труда докато, не разбереш какво точно искаш да измериш и какво точно търсиш да откриеш, на празен ход, в преходен режим ли или при пълно натоварване? :hilezh::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добър съвет.

не съм професионалист в областта и просто от любопитство ще смъкна няколко лога при различни режими.

след това ако ми се стори нещо притеснително ще питам :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Прави се винаги на топъл мотор, в първи канал в четвърто поле да е по-голямо от 85оС.

2. При пълно натоварване измерване се прави на 3 или 4 предавка напълно натиснат педал на газта и около 3000 мин-1. Това се прави в 11 канал и четвъртото поле е за % съотношение за натискане на педала на газта и идва от потенциометърът му.

и аз бих убил малко време в цъкане, ама и за моя АДР няма инфо тука ....

И какво точно ти трябва, за да помогнем? Каква информация точно няма? Мисля, че не знаеш какво искаш. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в линка горе, погледнах че няма сетинги за АДР двигател, както се е оплакал колегата че липсва за неговия. Това имах предвид. Не съм разгледал подробно файла, предполагам че една част от инфото по каналите може да се използва от тази на АЕБ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето лог на канали 8,10 и 11.

ако някой може да му направи анализ и да каже има ли нещо притеснително - ще съм много благодарен.

LOG_01_008_010_011.txt

Редактирано от nyankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря. :f_ck_you:

сложих го в txt защото не искаше да се качва в .csv

може само да се смени разширението на файл-а след като се свали, но благодаря още веднъж за xls версията :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...