hranow Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 (Редактирано) Здравейте колеги днес правих собстевноръчна диагностика на колата.Смених и езика на бордовия компютър и след това и направих тест на двигателя по канали 01 03 и 13 и ето това са данните : Доколкото четох тук в форума дюзите са наред според измерванията но това ме притеснява EGR duty cycle..Какво е това и общо според вас как са показателите на двигателя? Редактирано 3 Февруари 2010 от hranow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 http://www.sendspace.com/file/2wmx7g Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 3 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 http://www.sendspace.com/file/2wmx7gТук го няма моя мотор колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Този pdf дали го има някъде другаде качен, че немога да го сваля от линка. Намерих го и в един руски сайт ама и от там не успях. Някой ако го е свалил, може да ми го прати при добро желание. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 4 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 Моля дайте мнение колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 Направи измерваният на топъл двигател, над 85оС. И тогава гледай резултатите. Такива са изискванията при диагностика. И кой е твоят двигател букви ни трябват? AVF или AVB? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 4 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 AVF е двигателя но термостата е за смяна не дига повече от 70 грдуса двигателя.А този EGR клапан според тези стойности дали си е заминал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 Оправи си термостата за да ти загрява двигателят и да работи при нормална работна температура на охлаждащата течност. След това я загрее над 85оС и направи отново измерванията и тогава ще продължим да коментираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 4 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 Ок ще сменя термостата в скоро време и ще пиша пак какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nyankov Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 здравейте колеги,от скоро съм горд собственик на B6 с AVF мотор.За да не отварям нова тема - питам тук.Днес го закачих с VagCom и общо взето съм доволен от всички показатели само ме притесни следното:на канал 3 параметър 3 (MAF actual) - беше към 450 - 520 (доста над референтните стойности)Моля ви за съвет на какво може да се дължи това?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 При какви обороти, температура на мотора и колко е бил натиснат педал на газта са ти тези показания. И като ги сравниш с второто поле има ли разлика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nyankov Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 (Редактирано) здравей,благодаря за отговораобщо взето май това треторо поле стоеше почти без изменение - без значение, оборотите и колко е натиснат педала на газта. двигателят беше на около 90 градуса. Второто поле беше в реверентните стойности - т.е. доста по ниско (около 280)Утре ще направя по-задълбочен тест и може да публикувам снимки или лог от каналите.Поздрави. Редактирано 20 Март 2010 от nyankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 Не си прави труда докато, не разбереш какво точно искаш да измериш и какво точно търсиш да откриеш, на празен ход, в преходен режим ли или при пълно натоварване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nyankov Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 добър съвет.не съм професионалист в областта и просто от любопитство ще смъкна няколко лога при различни режими.след това ако ми се стори нещо притеснително ще питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 и аз бих убил малко време в цъкане, ама и за моя АДР няма инфо тука .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 1. Прави се винаги на топъл мотор, в първи канал в четвърто поле да е по-голямо от 85оС. 2. При пълно натоварване измерване се прави на 3 или 4 предавка напълно натиснат педал на газта и около 3000 мин-1. Това се прави в 11 канал и четвъртото поле е за % съотношение за натискане на педала на газта и идва от потенциометърът му.и аз бих убил малко време в цъкане, ама и за моя АДР няма инфо тука ....И какво точно ти трябва, за да помогнем? Каква информация точно няма? Мисля, че не знаеш какво искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 в линка горе, погледнах че няма сетинги за АДР двигател, както се е оплакал колегата че липсва за неговия. Това имах предвид. Не съм разгледал подробно файла, предполагам че една част от инфото по каналите може да се използва от тази на АЕБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 За ADR е важно преди 07.96 или след 07.96 година е произведена колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nyankov Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 (Редактирано) ето лог на канали 8,10 и 11.ако някой може да му направи анализ и да каже има ли нещо притеснително - ще съм много благодарен.LOG_01_008_010_011.txt Редактирано 22 Март 2010 от nyankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nyankov Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 толкова ли е зле работата... ?!или пък може би всичко е наред и не е интересен лог-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Ми как мислиш от това мазало в txt формат дали някой ще разбере нещо?Ето го в екселска таблица LOG_01_008_010_011.xls.zip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nyankov Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 благодаря. сложих го в txt защото не искаше да се качва в .csvможе само да се смени разширението на файл-а след като се свали, но благодаря още веднъж за xls версията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts