ИСО Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 Последните поколения "слушат" с нок,но първите,го караха по усет... Принципно може да се напише много прилична Мега и да няма никакви проблеми,но трябва някой да седне и да ти сглоби и напише конкретно за твоя мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 Мда,именно затова казвам,че е най-добре някой да ти СГЛОБИ и НАПИШЕ за твоя мотор конкретно,а не да се пазарува хардуера от едно място,после един ти пише горивни карти,друг другото и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 Доколкото знам мега с кнок няма... , не знам дали дори Мотек има квок, кнока е нещо много по сложно отколкото си мислиме и само от завода могат да го накарат да работи коректно, затва винаги е по добре ремап на сток електрониката отколкото стендалоун. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 Има следене на нок при Мега-та!За лъскавите стендалоуни също има!При турбоконверсийй ремап на ЕCU-то звучи интересно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 (Редактирано) При турбоконверсийй ремап на ЕCU-то звучи интересно... Той понеже има само заводски турбо добитък в конюшнята и говори по инерция Иначе съм напълно съгласен, че Мега, сглобена конкретно за даден проект и настроена както трябва си е много кадърна електроника... да не говорим, че има безброй варианти за комбиниране на различни модули и де факто с такова ЕКУ проекта ти никога няма да бъде ограничен от възможностите на електрониката Редактирано 10 Февруари 2010 от Garelli Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 ...да не говорим, че има безброй варианти за комбиниране... Дет се вика-ноутбук-а на седалката до тебе и промени в настройките в движение-това му е благото на open source-a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 "Промяна на настройките в движение" звучи различно на различните собственици - за едни които обичат постоянно да си бъзикат е интересна и полезна джаджа, за други които обичат да карат и да не знаят е тотална трагедия (примерно как ше обясня на майка ми че на отиване за работа трябва да си сложи агресивния аванс а после като си тръгва ше трябва да направи по сейфти смесите ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 (Редактирано) Така вече изглежда смислено, то тая тъпня нали е некви поколения, 1,2.......... Принципно, мненията са на двете крайности за това, има припадъщи от възторг, има и двигатели в найлонови пликчета, следствие на каране с мега. Аве ся на второ зяпане на картинката, тва връзка с кнок не прави ли? двигателите в найлоновите пликчета в повечето случай са от некадърно инсталирани меги или от некадърни мапери . Според мен, при условие ,че в БГ има хора които могат да мапнат фабричната електроника на 1.8т е много тъпо да се слага мегасмърт или каквото и да е друга електроника . Редактирано 11 Февруари 2010 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 (Редактирано) Като говорехме преди и караше 2.5 -16 твърдеше ,че мегата е добро решение. Кое ти промени мнението??За мен ремапа на стандартната електроника винаги е било най-доброто решение но навремето това беше доста тегава работа в БГ. Мегата е добро решение за коли като старите МБ-та които са с механична инжекция или такива които не могат да се ремапнат а модификациите изискват ремап. Естествено при добро финансово положение, човек може да си вземе някоя по-читава електроника, но и мегата, инсталирана и мапната както трябва си върши идеално работата. Аз още си карам МБ-то с мегата ( I v2.2) и до момента не съм имал проблеми с мотора (счупвания) които да са причинени от мегата, дори сега в студовете не съм имал проблеми с палене, смеси и т.н. Редактирано 11 Февруари 2010 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Тая кола ако някой я види да се продава на части, веднага и купувам всички седалки и корите от вратите, заедно с подръчника! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 11 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Хаха.. и аз съм изкефен от салона, даже се чудех дали да не му обада няква оферта на собственика...та да земе да изкара некви пари от колата все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Тая кола ако някой я види да се продава на части, веднага и купувам всички седалки и корите от вратите, заедно с подръчника! И ти искаш да се возиш вЪ Спортни седалки ааа синК0 :steinigung: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 ...при условие ,че в БГ има хора които могат да мапнат фабричната електроника на 1.8т е много тъпо да се слага мегасмърт или каквото и да е друга електроника .За 1.8Т добре,но както стана въпрос и по-горе,при конверсий от натурално към принудително пълнене?!?!?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Toгава МегаСмъртта е БЮДЖЕТНОТО решение.Бюджетно поне на пръв поглед, защото ако пипа някой, дето не го бива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 двигателите в найлоновите пликчета в повечето случай са от некадърно инсталирани меги или от некадърни мапери . Според мен, при условие ,че в БГ има хора които могат да мапнат фабричната електроника на 1.8т е много тъпо да се слага мегасмърт или каквото и да е друга електроника .Само че заводската електроника има праг.С нея неможеш да изкараш повече от 380 к.с. ако щеш да си садереш газа от мапване и рънове на диното.Тва го казвам от личен опит,просто тя има праг и много добра защита и ако искаш коне съсъ сигурност ти трябва добра електроника.Има и варянт да се настрои без дебитомер което ти спестява доста главоболия,но и тва нее много лесно.Но като цяло заводската електроника при1.8т е много прецизна и много добре си пази мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Дебитомера при всички случаи си има някъв праг на пропускливост, тва е ясно.... но ако приемем, че проекта цели 500 коня да речем и се настрои да се кара MAFless и се монтира МАР сензор, тогава няма да има пробелм да се кара с оригиналната електроника нали така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 (Редактирано) Toгава МегаСмъртта е БЮДЖЕТНОТО решение.Бюджетно поне на пръв поглед, защото ако пипа някой, дето не го бива...ако пипа някой който не разбира, то резултата ще е един и същ независимо каква е електрониката .Но като цяло заводската електроника при1.8т е много прецизна и много добре си пази мотора.точно поради това, за мен заводската електроника си е най-добре, естествено ако е мапната кадърно. Нямам идеа къде е тавана на сток електрониката (това може би Тони - келеша1 може да каже най-добре) но съм съгласен с теб ,че когато го стигнеш варианта е друга електроника. Редактирано 12 Февруари 2010 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 (Редактирано) Дебитомера при всички случаи си има някъв праг на пропускливост, тва е ясно.... но ако приемем, че проекта цели 500 коня да речем и се настрои да се кара MAFless и се монтира МАР сензор, тогава няма да има пробелм да се кара с оригиналната електроника нали така?Питай Гази кво мисли по въпроса 1.8т с сток електроника без МАФ . Редактирано 12 Февруари 2010 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Неговот 1.8Т е от модерните с Ел.дросел, ВВТ и други такива готини тъпни А какво е положението при ЕКУ-тата на по-старите поколения 1.8Т АЕБ/АJL/AGU колко им е тавана и голям проблем ли, е че са без МАП сензор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 (Редактирано) Дебитомера при всички случаи си има някъв праг на пропускливост, тва е ясно.... но ако приемем, че проекта цели 500 коня да речем и се настрои да се кара MAFless и се монтира МАР сензор, тогава няма да има пробелм да се кара с оригиналната електроника нали така?Ами да мисля че си прав,без дебитомер и с монтаж на мап и правилна настроика може да има добър резултат.Аз в момента със с Турбонетикс 60. и при 1.4 бара дебитомера се тавани.Като го свалихме и настроихме на ново на 1,7 бара се цепи като никога до сега,но играта е голяма и се кара на зверски предварения.А и аз съм без мап за сега но нияма проблеми. Редактирано 12 Февруари 2010 от spas-gt30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 То не караше ли с ГТ3076? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 То не караше ли с ГТ3076?Карах но го замених с малко по големия Турбонетикс-бол беринг, и за сега дава по добри резултати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Гената преди време като започвахте проекта споделяше тука как върви, слагаше и снимки... после някои дразнещи елементи го накараха да спре тотално да пише в тоя форум. Сега ми изглеждат малко по-спокойни нещата. Та ако имаш желание може да намериш неговата тема и да я допълниш или направо да си пуснеш нова и да опишеш целия проект, сигурен съм, че ще е интересна и полезна за много хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Бюджетното решение е тая простотия с регулатора на налягането на бензина, или по-скоро клошарско решение Тва с регулатора си е направо царски тунинг ... нищо не знаете вий , истинския черепарски тунинг е скоба на маркуча на обратното гориво - притегаш с отверката докато колата не загасне от богато - после връщаш половин врътка и даваш газ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване