Jump to content

problem4e s 2.0 16v ace


4oki85

Recommended Posts

Проблема е следния- преди няколко дена ми огасна колата на светофара и няколко пъти я мъчих да запали -трудно ама запали като и давах газ отна4ало се едно на 3 цилиндара работи нещо се пънеше ама я форсирах и се оправи се едно нищо не е било. Днес карах около 5 км и изведнъж почна пак да тресе и да играе стрелката на 200 оборота някаде и когато и дадох газ -се едно нищо вобще не реагира само с газ до краи задържана се форсира -докарах я с 300 зора до пред нас на около 5-6000 оборота :steinigung: ина4е иска да гасне и се тресе. Огасих я и изчаках около 5 мин след това завъртях и колата си запали и си работи нормално форсира си се както трябва дадох на задна после на пред тргнах и пак почна да се тресе и да играе на 200 оборота сега като я запаля работи около минута и огасва или се мъчи на супер ниски. Това което ми направи впечатление обаче е следното зад колата беше по4ернял снега от сажди както и когато я форсирам от долу дрънчи нещо -та чудя се дали може нещо катализатора да ме ебава??? защото съм с ново стъпково моторче , свещи,кабели,палец,капачка,сондата също съм сменил сичко е на 1000км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм много вещ, ама това където казваш, че си сменил тези части изобщо да не те успокоява....аз така миналата година с нови свещи БОШ изкарах около 500 км....колата взе да тресе да не върви. Бяха дефектни 2 свещи :hilezh: Така, че проверката на новите ти части в сервиза ще е задължителна.....Относно чернилката дето си забелязал, аз поне мисля, че е от неправилно изгаряне на горивото, в следствие влошената работа на двигатела....за катализатора не съм сигурен така изведнъж дали прави проблеми....

Ами от мен това.....колегите също да кажат.....пиши пак да видим какво се случва :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е без газова и не е имала никога. Сега я мъчих пак -оставих един чук на газта и я форсира на 4000 оборота а аз легнах от долу да видя какво се случва и гледам от катализатора излиза на струя дим и както го гледам това нещо и колата по4на пак да бумка и аз като погледнах седи едвам на 1000 оборота както махнах чука почна да играе на 200 и огасна :steinigung: това което забравих да напиша е че както смених сичко така колата заспа обаче от скоро забелязах че си качи оборотите на 900-1000 и така си работи загледах се че като се опита да ги намали почва да притреперва и пак си ги врща тези обороти не знам дали има значение това -понеже не разбирам нищо си мислех че е от студа нещо.....

Редактирано от 4oki85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи един рисков тест,аз така открих един проблем/може би има друг начин да се разбере,но не се сешам за момента/:палиш двг и някой да подава газ,подпираш се на колата и опипваш хубаво кабелите,ако те удари тока,значи имаш там проблем,колкото и тъпо и смешно да звучи.При мен веднъж така ми се тресеше двг и го направих,ееееейй единия кабел беше пробил и удряше искра в корпуса,има един температурен датчик и него трябва да провериш,ако ти се занимава,виж клапата на дебитомера в какво състояние е и дали на на 1,8 мм под границата/мисля че толкова беше, има лепенка на клапата.При запален двг се ослушай хубаво покрай дюзите,дали смуче въздух,като леко ги разклащаш и слухтиш.Друго не се сещам за момента,ако се сетя ще пиша пак. И още нещо,ако ти се занимава смъквай катализатора и изкърти пяната отвътре,ако е натрошена.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проверката на кабелите има и по безопасен начин да ги тестваш.На тъмно вдигаш капака, палиш двигателя и с пулверизатор пръскаш вода по посока на кабелите.Ако има пробил ще хвърчат искри.

Така би си спестил една процедура по подскачане и къдрене :flipoff::hilezh:

П.С:А пък най сигурният начин си е диагностиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ги гледах кабелите нищо им няма-- смахната работа пали веднага работи савсем нормално 1 минута минута и малко и после по4ва да държи на първата чертичка на оборотите и да се тресе .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен правеше така точно преди бензиновата помпа да се предаде... :lol:

ама ми дойде наум-провери ли си вакуумчетата?данеби оттам да е...

за дрънченето отдолу,сигурно керамиката в катализатора се е разпарчила,и от газовете дрънчи.

за 15-тина лв. ще ти го махнат-тъбичка на негово място,и пак си върху 140коня :flipoff:

дано не се окаже проблема от помпата.... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен ламбдата, която сложих преди няма и 10000 км започна да прави проблеми, но не бях напълно убеден, че е тя. По съвет на колега от форума откачих кабелите на сондата и наистина се оказа там проблема. Моя проблем се изразяваше в това, че когато започне ламбда сондата да подава сигнал, тръгва от най-ниското показание, отговарящо за бедна смес и компа постоянно обогатява до момент, че направо няма тяга колата даже да се форсира (иначе си имаше стабилен празен ход). След като загрееше добре започваше да работи нормално. Сега карам с откачена ламбда докато си купя друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми дано верно не е от бензиновата помпа 4е си е бая парички -аз трябваше да я сменям старата и зех за 80 кинта втора ръка оригинална направо от колата я свалиха .... казаха ми да видя капа4ката да няма конденз нещо та сега това ще правя ако не стане нищо някак ще се довлача до диагностика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо и няма и на капачката и на палеца -по смешното е че както сложих обратно сичко сега не ще и да пали като хората въпреки че не съм объркал нищо проверих ... вадих свещите -катран черни и в бензин ... кеф....

Редактирано от 4oki85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих проблема обаче не знам какво всъщност е това -ако някои има идея да сподели --- когато махна буксата на плочката която регулира бензина -някав електро-хидравли4ен реголатор или подобно се води колата заспива обаче слойа ли буксата обратно краи -пука и работи на 200 оборота и е уйас --какво е това????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи тая букса е компа :hilezh: са см откачил клемите да вида кво ще стане дано е некоя грешка

Нема да минеш с това.Търси нов регулатор... Цената в магазина е 400+ лева така,че по някоя морга търси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз си купих такъв за 60 кинта го купих съвсем скорона старо защото имах проблем ама се оказа от сондата -с него си карах после сложих стария -са ги менках ама промяна курец.... сложа ли буксата край

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е от датчик/температурния/ или сондата.В първият случай обогатява прекомерно поради фалшив сигнал,за температурата а във втория поради сигнал,за бедна смес.Пробвай като позагрее малко да изключиш буксата на темп.датчик.Тогава компа го засича като повреда и го изключва като минава в авариен режим по подразбиране 80 гр.С.Ако се оправи го смени но внимавай,че продават много ментета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...