Nikolaj Публикувано 2 Март 2010 Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 Колата е на газ и бензин,запалва на бензин,след което привключва на газ.Първото палене е безпроблемно.Като покарам колата и се наложи да спра,при следващото палене се налага да задържа контактният ключ продължително време и да подам газ с педала.Понякога това се повтаря един,два пъти. Помогнете!Дайте мнения по въпроса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 Не пишеш дали си с обикновено АГУ или си с ГИ. Вероятно ти се дави двигателя. Причините може да са от богата смес на бензин (пикаещи дюзи или лоша центровка) или ако ти смесва горивото - т.е. след като изгасиш двигателя още известно време натича газ и като се опиташ да запалиш на бензин се дави двигателя. Като за начало виж дали имаш проблем с паленето на топъл двигател ако караш само на бензин (караш на бензин, гасиш двигателя на бензин докато е топъл и после се опитваш да запалиш пак на бензин). Това ще даде насока откъде идва проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikkk13 Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 Колега имах същия проблем...но карам на бензин само на студен двигател пали от раз а на топъл позадъжах стартера да върти...оказа се температурния датчик...работеше на -4 градуса..и тя бензина го фърля направо...ако ти намирисва на бензин и прави голям разход прожери го тос датчик..АБК мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosstin Публикувано 4 Май 2012 Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 (Редактирано) Здравейте Колеги,И аз съм със същия проблем. Имам обикновена газова уредба с изпарител Тартарини, с ключе, което прехвърля автоматично от бензин на газ над 2000 оборота. Но започна да прави следния проблем и то лятото, когато е горещо. Сутрин я паля както обикновенно на бензин и като форсирам над 2000 оборота си прехвърля нормално на газ. Но случи ли се да я карам някъде по обед и да спра някъде за 10-20 минути - пали на бензин, но като я прехвърля на газ - моментално загасва и повече няма палене. Сменени свещи, кабели, палец, дистрибуторна капачка, добре изчистен филтър на газовия клапан, уж всичко е ок, но не ще да подкара на газ като е загряла и това е. На принципа проба-грешка направих следното и видях, че тогава пали: Завих кранчетата на бутилката и развих месинговия палец на газовия клапан. Газта в системата започна да излиза, като ми направи впечатление, че първоначално е топла и чак към края става студена както е обичайно за газ, преминаваща от течно в газообразно състояние. Като направя това упражнение и после затегна газовия клапан и отвия кранчетата на бутилката - 99% пали веднага на газ или прехвърля от бензин на газ без никакви проблеми. Моля ако някой е имал подобни проблеми да сподели как ги е отстранил. Предварително благодаря на отзовалите се! Редактирано 4 Май 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Май 2012 Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 Ако не пали/гасне топла на газ може да ти е много богата сместа от изпарителя или не са ти в ред мембраните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 5 Май 2012 Доклад Share Публикувано 5 Май 2012 Бензиновия регулатор ако е прокапал,прави същия номер.При мен беше същата работа и се оказа той.Като изгасиш двигателя,отваряш капака,махаш маркучлето от бенз.регулатор и гледаш,ако прокапе е той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosstin Публикувано 5 Май 2012 Доклад Share Публикувано 5 Май 2012 (Редактирано) Не е от сместа - минах газ анализатор и не капе от бензиновия регулатор - сменян е наскоро и новият си е ок. Все си мисля, че ще е нещо от изпарителя, нещо мембрани или много натрупана мръсотия в него, но не открих достатъчно изчерпателно обяснено как се сменя комплекта мембрани в домашни условия. Някой знае ли къде в пловдив мога да купя комплект за рециклиране на изпарител Тартарини? Редактирано 5 Май 2012 от radosstin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 5 Май 2012 Доклад Share Публикувано 5 Май 2012 http://www.autogasmarket.com/shop/category/13.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosstin Публикувано 5 Май 2012 Доклад Share Публикувано 5 Май 2012 http://www.autogasmarket.com/shop/category/13.htmlБлагодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 5 Май 2012 Доклад Share Публикувано 5 Май 2012 На мен в топли дни, когато е над 30 градуса навън, от жегата ми залепва газовия клапан и не иска да обърне на газ. трябва да изчакам 20 - 30 минути да се охлади и си работи - цъка си и прехвърля на газ. другия вариянт е да го полееш с вода да се охлади, че ако се е нагрял много и не иска да отлепи и да обърне на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване