tanuco Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Моето Б-4 го карах на 2 реглажа на предницата и ми тегли в дясно....уж майсторите викат, че геометрията е ОК...едното колело било изместено с 3 мм. спрямо другото....ма не било проблем....а при реглажа гледах, че ми пипаха накрайниците на рейката.....тъкмо бях сменил шарнирите. В същия ден бях сменил и гумите-втора употреба, но дори и след като ги завъртях задни с предни .... нищо.Тегленето в дясно си остана обаче...Има ли особеност при реглажа на колата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Има особеност... тоя който го прави трябва да е в час или да си потърси друга работа и да не губи времето на хората.Иди на друго място да ти направят реглажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 най вероятно при някой удар в дупка си изкривил шпилката,която се навива между кормилната щанга и накрайника.Със нея се регулира сходимостта на предните колела.Оттам и едното колело отива на една страна и ти тегли.Сещаш се за кое ти говоря.Направо си ги смени и двете и отиди на реглаж.И повече няма да ти бяга на една страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Колегата казва,че едното колело е по-назад от другото, предполагам дясното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 нека да провери това,което му писах,а ако наистина едното колело е по назад,причината трябва да се търси в крив носач(или разбити втулки на носача)друго няма какво да е.Обаче тея майстори правещи предници трябва да са ги видели проблемчетата.Длъжни са да проверят преди да направят реглажа.Удряна ли е колата,колега или..........и какви са тези 3 мм изместване.Смешна работа.При едни разбити втулки например,луфта е 6-7 мм и повече.И предницата не е задължително да бяга.Един съвет.Смени майсторите.Че много се навъдиха.Отиди при някой препоръчан,който ще ти свърши работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 (Редактирано) Колеги твърдя, че имам набито око за колите като цяло и купувайки я знаех, че отпред е имала някакъв удър, но в сервиза дето си карам и предишната кола казаха, че колата не е усукана......интересно е, че проблема с тегленето се появи при смяна на шарнирите и реглажите.....по принцип си обслужвам колата в София.....ама за предниците точно за реглажа незнам къде да отида....уж първия път при препоръчан майстор ходих.....в ж.к. Младост, СБА преди Бирената фабрика.....след това в едно сервизче до този на ФИАТ на шосето от Студ. град към Малинова долина- МОБИЛ пише там....даже ми се обяснява нагледно разпечатката от стенда и т.н.....А за какви шпилки става въпрос там между рейката и накрайниците....това не ми говори нищо.... Редактирано 5 Март 2010 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Колеги твърдя, че имам набито око за колите като цяло и купувайки я знаех, че отпред е имала някакъв удър, но в сервиза дето си карам и предишната кола казаха, че колата не е усукана......интересно е, че проблема с тегленето се появи при смяна на шарнирите и реглажите.....по принцип си обслужвам колата в София.....ама за предниците точно за реглажа незнам къде да отида....уж първия път при препоръчан майстор ходих.....в ж.к. Младост, СБА преди Бирената фабрика.....след това в едно сервизче до този на ФИАТ на шосето от Студ. град към Малинова долина- МОБИЛ пише там....даже ми се обяснява нагледно разпечатката от стенда и т.н.....А за какви шпилки става въпрос там между рейката и накрайниците....това не ми говори нищо....шпилките се навиват от едната страна в накрайника,а от другата в щангата.от едната страна е обратна резба,имат място да се вкара и гаечен ключ за регулиране на колелото наляво-надясно.задължително е преди реглаж тези шпилки да се напръскат със спрей и да се раздвижат.Аз когато ходих на реглаж се наложи да грея щангите със оксижена предварително,за да мога да раздвижа шпилките.бяха тотално блокирали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Да се намеся в темата но колегата. По точно по последния пост тези шпилки да попитам от дясно щангата /кормилната/ към която се закрепва накрайника чрез шпилката та тази щанга е крива фабрично но имам кривина и в шпилката дали има някъкав проблем и продават ли се такива шпилки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 и мойте бяха криви,заради това ги смених.поръчах ги на стругар а после разбрах,че се продават като резервна част.по принцип реглажа трудно се прави ако са изкривени.така че сменяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Преди 2 месеца сменях,предни амортисьори,кормилни накрайници + реглаж+нови гуми.Преди 2-3 седмици след няколко дупки волана ми се изкриви лекичко,не усещам да дърпа в една посока но ме дразни това.Лесното е да откача волана и да го центрирам но вместо това се чудя дали да ходя пак на реглаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Каква им е цената на шлпилките ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 и моито тегли ама като сам с широки гуми на ляво а с тесни на дясно моя майстор се хвана за главата и каза повечче да него занимавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 И аз ходин на реглаж на предница след смяна на амортисиори и късите накраиници. И на мен маистора ми каза,че предно дясно колело е леко напред и или зазад незапомних но ми направи реглажа но не бяга сега на никаде и като си гледах колицата от доло всичко си беше добре но тампоните на носача ми се струват меки и можели да е от това не не хлопат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 Преди да смениш шарнири дърпала ли ти е?Може да си попаднал на някое менте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Не е дърпала и сега как мога да си орпавя наклона на дясното колело смисъл даги изравня двете колела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 колега отиди при някой който да си разбира от работата.понеже си сменял шарнири реглажа ти на страничния и надлъжния наклон се прави от шарнира.успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Каква им е цената на шлпилките ?10 лв дадох за двете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване