enviro Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 (Редактирано) ще кажете има доста такива теми да ама ги прочетох почти всички казвам почти защото може да има някоя която съм изтървал кажете какво става с тези Имобилайзери значи мислих си че е от горивото да ама не просто супер често взе да го прави пали и угасва после след завъртане на ключа само върти без да запалва,трябва да извадя ключа и да го вкарам отново за запали и пак да угасне и после отново върти без резултат лампата на имобил. мисля че ми свети и намигва постоянно, до вччера го правише така че след 2-3 опита запалваше но преди малко чак след 15-я път запали какви са вариантите колеги АУди А4 97год. Редактирано 5 Март 2010 от enviro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 и на мен ще ми е интересно да разбера?а дали няма да стане ако се обучи ключа на ново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 5 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Колегата leo е писал в тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...mp;#entry862055 ще взема да пробвам утре малар че аз бях сменял климореда предполагам че всичко ще си е нормално там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 В повечето случай се получава лош контакт в буксата на приемника. Това е пластмасовия ринг около патрона на ключа. Мисля че може да се стигне до нея след като се свали долната кора на кормилната колонка.Следващия етап е доста радикален: премахване на имобилайзера от ключар. За съжаление или за щастие не всеки може да го направи. Имаше обяви тук във форума за такава услуга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Споко и по лошо може да е ) аз съм седял по полувин час без да запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Скъпо и неприятно упражнение е това...Вариантите са , емулатор на мястото на имобилайзера, нов имобилайзер, който да бъде обучен на мястото на стария да разпознава ключовете, или всичко комплект ключове + имобилайзер втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Аз забелязах, че при мен това с имобилайзера се получава когато колата не е карам близо седмица, акумулатора ми не е първа младост, явно като падне заряда малко така се получава. Като е покарам малко и след това почти нямам проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Споко и по лошо може да е ) аз съм седял по полувин час без да запали и реши ли проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Колега и аз минах през този път. Когато взех колата всеки ден палех от 5-6 ти път, а и ми беше изгоряла лампата на имобилайзера и я мъчих напразно без да знам че няма да запали.Не съм правил нищо съществено освен, че от време на време увивам около ключа една салфетка която я напръсквам с малко дезодорант и го пъхам до половината (повече не иска) и го пораздвижвам малко и така явно се почиства от вътре, тъй като около месец няма проблеми и после пак същото btw когато бяха големите снегове, един ден ми блокира и този вариант не помогна. Изнервих се много, отворих вратата боднах ключа в снега и с малко сняг в ключалката та запали от рас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 6 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 интересна работа направо да пробвам да пръсна с един дезедорант направо в самата ключалка един приятел преди доста време имаше К300 телефон джойстика му се развали и му искаха доста пари да го оправят и беше го напръскал по същия начин и се оправи всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 интересна работа направо да пробвам да пръсна с един дезедорант направо в самата ключалка един приятел преди доста време имаше К300 телефон джойстика му се развали и му искаха доста пари да го оправят и беше го напръскал по същия начин и се оправи всичко.Аз съм с w800 и на него му пръскам джойстика през месец. Просто дезодоранта съдържа спирт и почиства замърсяванията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 Имам едно приятелче автоключар.Изключва имобилайзера и си палите без проблем.То с имобилайзер или не ако решат да я крадат няма спасение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 .....btw когато бяха големите снегове, един ден ми блокира и този вариант не помогна. Изнервих се много, отворих вратата боднах ключа в снега и с малко сняг в ключалката та запали от рас Съмнявам се това да е причината да запали, а има вероятност и да си прецакаш патронника така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedo kolio Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 От майстор съм чувал ,че е добре да свалят корите и да се пръснат клемите на кабелите с контактен спрей ...малко окис по тях и правело проблем.Ако нестане знам,че има ключари който се справят с проблема и пемахват имобелазера нацяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko.a Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 Namerisi edin poqlnik,svali i si pripoi imoto,posle razglobi korata pod volana za da stigne6 do antenata,tam ima buksa,zapoi kabelita napravo na buksata,taka se re6ava problema.niama smisal da smenia6 nisto.tova sam go pravil mnogo pati Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valio_w83 Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 Здравейте колеги и колежки, имам следното питане като имаш кола ауди а4 б5 2.6 в6 95г. На газ и бензин с два борд компютъра и този на газовата инжекция е изгорял, дали е възможно да пали само на бензин не иска възможно ле самия климоред на стартера да работи на бензин и газ в следствие като е здрав само компютъра на колата без този на газовата инжекция. Та ключът за стартиране да е обучен да работи съвместно с двата модула на газ и бензин. Имобилазера да прави проблем като не е палена колата от близо година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване