Jump to content

Имобилайзер умръзна ми


enviro

Recommended Posts

ще кажете има доста такива теми да ама ги прочетох почти всички казвам почти защото може да има някоя която съм изтървал кажете какво става с тези Имобилайзери значи мислих си че е от горивото да ама не просто супер често взе да го прави пали и угасва после след завъртане на ключа само върти без да запалва,трябва да извадя ключа и да го вкарам отново за запали и пак да угасне и после отново върти без резултат лампата на имобил. мисля че ми свети и намигва постоянно, до вччера го правише така че след 2-3 опита запалваше но преди малко чак след 15-я път запали какви са вариантите колеги АУди А4 97год.

Редактирано от enviro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата leo е писал в тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...mp;#entry862055 ще взема да пробвам утре малар че аз бях сменял климореда предполагам че всичко ще си е нормално там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случай се получава лош контакт в буксата на приемника. Това е пластмасовия ринг около патрона на ключа. Мисля че може да се стигне до нея след като се свали долната кора на кормилната колонка.

Следващия етап е доста радикален: премахване на имобилайзера от ключар. За съжаление или за щастие не всеки може да го направи. Имаше обяви тук във форума за такава услуга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпо и неприятно упражнение е това...Вариантите са , емулатор на мястото на имобилайзера, нов имобилайзер, който да бъде обучен на мястото на стария да разпознава ключовете, или всичко комплект ключове + имобилайзер втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз забелязах, че при мен това с имобилайзера се получава когато колата не е карам близо седмица, акумулатора ми не е първа младост, явно като падне заряда малко така се получава. Като е покарам малко и след това почти нямам проблем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз минах през този път. Когато взех колата всеки ден палех от 5-6 ти път, а и ми беше изгоряла лампата на имобилайзера и я мъчих напразно без да знам че няма да запали.

Не съм правил нищо съществено освен, че от време на време увивам около ключа една салфетка която я напръсквам с малко дезодорант и го пъхам до половината (повече не иска) и го пораздвижвам малко и така явно се почиства от вътре, тъй като около месец няма проблеми и после пак същото :)

btw когато бяха големите снегове, един ден ми блокира и този вариант не помогна. Изнервих се много, отворих вратата боднах ключа в снега и с малко сняг в ключалката та запали от рас :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна работа направо да пробвам да пръсна с един дезедорант направо в самата ключалка един приятел преди доста време имаше К300 телефон джойстика му се развали и му искаха доста пари да го оправят и беше го напръскал по същия начин и се оправи всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна работа направо да пробвам да пръсна с един дезедорант направо в самата ключалка един приятел преди доста време имаше К300 телефон джойстика му се развали и му искаха доста пари да го оправят и беше го напръскал по същия начин и се оправи всичко.

Аз съм с w800 и на него му пръскам джойстика през месец. Просто дезодоранта съдържа спирт и почиства замърсяванията. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно приятелче автоключар.Изключва имобилайзера и си палите без проблем.То с имобилайзер или не ако решат да я крадат няма спасение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....btw когато бяха големите снегове, един ден ми блокира и този вариант не помогна. Изнервих се много, отворих вратата боднах ключа в снега и с малко сняг в ключалката та запали от рас :flehan:

Съмнявам се това да е причината да запали, а има вероятност и да си прецакаш патронника така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От майстор съм чувал ,че е добре да свалят корите и да се пръснат клемите на кабелите с контактен спрей ...малко окис по тях и правело проблем.Ако нестане знам,че има ключари който се справят с проблема и пемахват имобелазера нацяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 years later...

Здравейте колеги и колежки, имам следното питане като имаш кола ауди а4 б5 2.6 в6 95г. На газ и бензин с два борд компютъра и този на газовата инжекция е изгорял, дали е възможно да пали само на бензин не иска възможно ле самия климоред на стартера да работи на бензин и газ в следствие като е здрав само компютъра на колата без този на газовата инжекция. Та ключът за стартиране да е обучен да работи съвместно с двата модула на газ и бензин. Имобилазера да прави проблем като не е палена колата от близо година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...