Jump to content

Нормален ли е този шум?


Sven_Gamer

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

От скоро имам А4 1.8 '96 г. (125 hp) и не знам дали е нормално при 100 км оборотите да са 3к? Интересувам се защото като стигна 110 км (3800 оборота) колата изведнъж почва да бучи много странно...

Моля да споделите на колко оборота са Вашите аудита (същия модел и двигател) при различната скорост и дали има такова бучене.

Ако това не е нормално (както си мисля), моля да споделите от какво може да е проблема.

Благодаря предварително!

П.С. Ако някой може да ми даде кординати на майстор във Варна, който да е коректен (не да лъже, че нещо е за смяна, а то да е здраво и да ме преметне, понеже вижда, че не разбирам дали това което ми казва е лъжа или истина).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

От скоро имам А4 1.8 '96 г. (125 hp) и не знам дали е нормално при 100 км оборотите да са 3к? Интересувам се защото като стигна 110 км (3800 оборота) колата изведнъж почва да бучи много странно...

Моля да споделите на колко оборота са Вашите аудита (същия модел и двигател) при различната скорост и дали има такова бучене.

Ако това не е нормално (както си мисля), моля да споделите от какво може да е проблема.

Благодаря предварително!

П.С. Ако някой може да ми даде кординати на майстор във Варна, който да е коректен (не да лъже, че нещо е за смяна, а то да е здраво и да ме преметне, понеже вижда, че не разбирам дали това което ми казва е лъжа или истина).

Това на коя предавка бе човек

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда... ако беше на 130 с 3000 или малко + може би нямаше да се чудя толкова, но при мен на 130 са 4000+ ... и при 110 почва да бучи както вече казах, та се чудя дали това не е от оборотите ...

П.С. Споделете дали го има бученето за което говоря при Вас

Не е 3-та сигурен съм ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

''при 100 км оборотите да са 3к? Интересувам се защото като стигна 110 км (3800 оборота)''

това е мн. странно за 10км/ч за ди вдигне от 3000 до 3800!!!! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. на мен ми е направило впечатление .. че на 5-та предавка .. стрелките на на оборотомера и на скоростомера са насочени по един и същи (или поне много близо) начин .. под един и същ ъгъл спрямо вертикалата .. примерно .. правя си тест с VAG-COM за правилността на положението на стрелките .. при което всички стрелки на таблото ми застават вертикално .. което показва че всичко е ОК .. ;> .. иначе .. не съм забелязал "странно бучене" .. над 110-130 .. според мен може да е всичко .. от триенето на въздуха .. до ................ действието на адреналина .. примерно .. ;>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя ако е заминал и превърта така злобно ще се запали направо :flipoff: Едва ли е от него, аз залагам на грешен километраж или оборотомер. Колега на дисплея на климатроника можеш да изкараш и двете показания и да сравниш с показанията на таблото. Виж в темата за кодовете за климатроника на кои канали бяха. Може и с гпс да замериш. Шума най-вероятно е от ауспуха. Виж да не издиша от някъде. А имаш ли катализатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много видове скоростни кутии . За седан с предно е една за куатро седан друга. За авант с предно една , за авант куатро друга. На всички различно показват уредите на таблото. При мен на 5-та с 4000 оборота е 150км/ч Авант куатро 1.8Т.

Но при теб това наистина е странно , да не ти е заминал съединителя и да преплъзва на високи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Ако това не е нормално (както си мисля), моля да споделите от какво може да е проблема.

..........

нормално е - при мен ADR двигател 120-130 са към 3000+ rpm

Не е нормално. На доста места съм писал да си сметате по около 35км/ч на 1000 оборота на 5-та предавка. 3000об.~105км/ч и 4000об.~ 140км/ч

Да не ти е заминал съединителя примерно? Само предполагам. Или да не ти е верен километража?

+1 за заминал съединител с опция и това за километража да се окаже вярно. Най-лесно се засича с втори автомобил, но гледаш да стигнеш 4000 оборота за по-сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги, които изказаха мнение по въпроса. Нов съм във форума и се изненадвам приятно от отзивчивостта ви.

Limona, Todir и Shubert изказаха мнение, че може да е заминал съединителя и съм склонен да вярвам, защото ми е доста странно, че съединителя отделя много горе(почти в състоянието в което не е натиснат изобщо). А колкото до странния шум, склонен съм да вярвам на Todir за мнението му, че може да е от ауспуха, но сега не мога да го погледна защото тези дни е все мокро... но като се оправи времето това ще е първото, което ще погледна.

Ако има някой който да даде друго мнение от какво може да е, ще се радвам да го чуя.

П.С. Никой нищо не казва за читав майстор във Варна.... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочети тук Цък на страница 12 и 13 само тази част от моите постове, които са свързани с твоя проблем.

С 2 думи насочи се към генерацията, аз го имам същия до ден днешен :steinigung:

Не може да си на 3800об. и на 110км. по скоро 130-140 :unsure:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...