Jump to content

Фарове за А4 В5


Plamen Kolev

Recommended Posts

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

NIKO, сложи ксенон, регулирай ги ДОБРЕ, така че нито да ти светкат, но на теб да ти свети добре, което си е напълно възможно - казвам го от опит.

И си ти ... Просто фаровете нямат забележки, визията също се промени, а :))))

Честито !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с оригиналните си 3-секционни фарове и колкото и да ми харесват фаровете на Facelift като визия няма да ги сменям. Причината е, че не съм фен на рязане, преправяне удължаване на кабели, лепене, снадки и прочее, а ако се реша на интервенцията с замяната на фаровете ще се наложи понеже трябва да си сваля фаровете за мъгла в бронята!

Ами то и аз си ги харесвах оригиналните Бош-ки, но вече си бяха много изтормозени, рефлекторите колкото и да бяха перфектни, все пак са на възраст над 10 годинки, а рязането е фасулска работа, това да ти е проблема.А и ето ти сам казваш че се налага свалянето на "мъгливите" фарки в бронята, в тая връзка винаги ми е било интересно да видя фейслифт броня( с мъгливки) под префейс фарове, някак се губи идеята за тия фарки долу ниско, затова следващия етап при мен е фейс бронето.

NIKO, сложи ксенон..............

Честито !

Благодарско! :) Бе какво си приказваш, тя кат блесна една ококорена, лъскава :) , не фарките са ефектни наистина, а и сега забелязах че отдолу си имат фабрично ниша за баластите, така че почва "операция ксенон".В тази връзка едно бързо куесчън, колко вата да са и колко келвина,четох четох из форума (и не само) и стигам до извода ,че най-удачните цифри са 4300 до 5000 келвина(най-близо до естествената дневна светлина) и 50 вата мощност, по възможност на слим баласт( чисто за икономия на пространство)?

(а иначе още снощи бяха регулирани на една стена, че докато им се радвах единия доста сериозно го бях размърдал)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има приоритети, но аз лично не виждам смисъл покрай копчето да шия балтон. За едни фарове (наистина изглеждат страхотно), но тепърва да купувам броня, фарове за мъгла да удължавам кабели за тях и к'во ли не ....

При теб се получава добре, а и имаш желание и интерес (също предполагам и парички не ти липсват за интервенцията) понеже ти видях темата, че търсиш фейс броня с фаровете за мъгла и фаромиеща с-ма, така че ти желая успех с проекта :respekt: Колата изглежда супер - постни още снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенонови системи за автомобили с тънки баласти за леки автомобили

ЦЕНА

12 мес. гаранция

Ксенон за автомобили с отделни секции за къси и дълги светлини (H7, H1 и др.)

128.50 лв.

Това мисля, че е добра цена за ксенон. Аз се чудя между 5000к и 6000к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрично ако искаш да изглежда - 4300 К, 35 вата - дневната светлина ;)

Аз за себе си избрах 5000К, 35 вата. Сложи слим баласт ако се събира добре в нишата, по-удобен е :hilezh:

Не слагай 50 вата, 35 си е перфектно ;) Сложи само на късите, аз имах и на дългите и ги махнах, излишно е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда супер - постни още снимки
абе не е баш така, на тъмното силуета е добре.........,иначе на светл......,мъка жива...
Ксенон за автомобили с отделни секции за къси и дълги светлини (H7, H1 и др.)

128.50 лв.Това мисля, че е добра цена за ксенон. Аз се чудя между 5000к и 6000к.

интересно, сега се почва с търсенето.

4300!!

:hilezh: това ще бъде!

5000K - макс и си свиркаш дори да не е 50W ами и 35W пак става ... .. .
;)
Фабрично ако искаш да изглежда - 4300 К, 35 вата - дневната светлина :lol:

Аз за себе си избрах 5000К, 35 вата. Сложи слим баласт ако се събира добре в нишата, по-удобен е :lol:

определено ще е 4300 на 35 вата,тънки баласти, това е.И стига съм ви занимавал с дреболийте си, голямо благодаря на всеки включил се по темата и ето с какво черпя задочно:

11878880016184816061279298439A0CeuxfHdkgDUWtPDgoE_m.JPG

(панирани миди, бексче(нищо че пише каменица :) ), плажле и море).

;)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за позитивното развитие на темата ти. Помня аз колко мераклия бях, когато го направих на моята кола.

Благодаря за почерпката... тази снимка излъчва нещо много готино - не морето, бирата или храната (е и те разбира се), но излъчва позитивизма от това как двете ръце бодат заедно хапването :)

Успех и с ксенона !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............как двете ръце бодат заедно хапването :) .....................

, без малко да се скараме за мезето, остави :) , до какво води семейния живот само :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя тръц като го взех беше с тайвански Сонар без машинки за реглаж. С помоща на колега се сдобих с Бош машинки , ми те като че ли за там са били произведени , станаха без никакъв проблем . Щрак буксите и всичко ок. , явно оригиналните са били Бош с 4 крушки щото имам един кабел свободен и е за халоген , копчето в купето потвърди .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя тръц.............

намерих машинки аз, но моргаджията категорично отказа да ги свали от фарките на една народна кола, така че поне знам какво търся, а оригинални нови са към 180 лева, някак си не ми се дават чак толкова :bia: .И разбрах за какво е малката беличка буксичка.

Страшно мразя нещо да не ми работи, или липсва по колата(само визията куца, ама......), когато я купих проверих по ВИН и излезе, че заводски е била с подлакътник, а го нямаше, сън не спах докато не го монтирах обратно :bia: .А тия машинки са полезни, днес по тъмно носих тежък багаж отзад, както и бая едрички пасажери и на няколко пъти ми цъкваха с дългите, друго си е да си врътнеш бутончето и да коригираш.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих машинки аз,.......

До колкото знам са различни Валеото и Бошовските машинки.

Боша са с по късо рамо .

И да наистина си е хубаво да работи реглажа на фарките, на магистрала като изляза съм ги нагласил на къси да светят максимално на горе без да заслепяват ( с лупа е фара) . Само сина ми като го оставя сам в колата и няма копче или врътка която да не пипне :rolleyes: , после като дам контакт и вс.тръгва, чистачки ,фарове духалки подгреви ..... :respekt: реглажа или е макс на горе или ги е забил на долу.

Редактирано от vancho20
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам са различни Валеото и Бошовските машинки.

Боша са с по късо рамо .

всъщност не производителя, а типа фар определя дължината на пинчето, преди и след фейслифтните фарове, както и дименсиите на самата машинка, поне с такова впечатление останах след ровичкането по моргите (и разните му каталози) онзи ден.А Бош-а са с по-дългото рамо, това са машинките, които се монтират отвън на фапа, валеовските са вътре и съответно рамото е по-късичко.Дори не знам дали Бош изобщо правят целия фейслифтов фар, по-знаещите ще кажат ако минат оттук.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НИКО, от каква кола намери машинки, ако не е тайна B)

И закакво е малката бяла букса, дето и се чудехме :rolleyes: ?

Бош не правят фар за фейслифт B)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НИКО, от каква кола намери машинки, ако не е тайна B)

И закакво е малката бяла букса, дето и се чудехме B) ?

е аз не ги взех машинките, собственика не ги даде за да не разкомплектова фаровете (не че не бяха престояли там цели ери, бяха доста прашасали), колата беше тройка/четворка фауве, валео фарки с лупа и за моя изненада със стъкло, а не пластмаса.Буксичката си е точно за машинката, ако намеря остава да мисля вариантите за подкачване към старата Бош-овска, да видим как ще осигурявам водонепроницаемост.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте на всички :hilezh:

Колеги имам нужда от помощ.

Не искам да пускам нова тема,търсих тук,но нещо не намерих.

Значи днес си купих Велео с лупа от фейс лифта,а оригиналните са ми пак валео,но са Н4.

Знам,че фейслифтошите са с Н7.Дадоха ми и буксите на новите фаровете.

Мисълта ми е кажете моля Ви какво следва,ако някой е правил това упражнение.

Не ми се вярва да се монтират новите фарчета на старата букса и на светнат.

Забелязах,че буксите и на старит Н4 фар и на новите са еднакви "кръгли".При фейса имат 5 кабела в буксата,вместо 4 като при Н4-ката.

Наистина Ви моля за помощ,може с линк ако има тема или снимков материал.

Благодаря Ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички

При H4 ползваш една маса за къси и дълги, при фейса са отделни.

МОЛЯ не цитирай целия пост на който отговаряш.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При H4 ползваш една маса за къси и дълги, при фейса са отделни.

Значи трябва да изведа още една маса,така ли?

Мога ли да я взема дъректно от минуса на акумулатора или да търся от корпуса наколата.

Че забелязах двете крушки Н7 са вярно с обща маса,сварзани са последователно крушките,от едната минава директно на другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........ако намеря остава да мисля вариантите за подкачване към старата Бош-овска, да видим как ще осигурявам водонепроницаемост.....

намерих, за да запазя обаче оригиналните Бош-овски букси се наложи да жертвам фаровите букси както и куплунгите на старите машинки( едната беше изгоряла, така че малко ми трябваше да ги резна) за да ги използвам за подкачането на фейслифтките.Резултата е добър, имам и реглаж, остава да мисля за осигуряване на водонепропускливост, за съжаление не успях да намеря оригиналните големи букси за фейслифта и затова тези компромиси.

Интересен момент е, че фаровете не са фиксирани по никакъв начин в края към мигача, това е меко казано притеснително, предполагам че фейслифтната броня има някакъв фиксатор там, само гадая, ако има хора с такава броня нека споделят, ще е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех,колеги все на някой му е минало през рацете.

Как точно да си вържа оригиналното феислифтово фарче Валео за да светят и късите и дългите заедно :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...