avalonteam Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 Тайванските също на са лоши, ТУК има също няколко от тях, но наистина трябва да се внимава да не са китайски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 NIKO, сложи ксенон, регулирай ги ДОБРЕ, така че нито да ти светкат, но на теб да ти свети добре, което си е напълно възможно - казвам го от опит.И си ти ... Просто фаровете нямат забележки, визията също се промени, а )))Честито ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 (Редактирано) Аз съм с оригиналните си 3-секционни фарове и колкото и да ми харесват фаровете на Facelift като визия няма да ги сменям. Причината е, че не съм фен на рязане, преправяне удължаване на кабели, лепене, снадки и прочее, а ако се реша на интервенцията с замяната на фаровете ще се наложи понеже трябва да си сваля фаровете за мъгла в бронята!Ами то и аз си ги харесвах оригиналните Бош-ки, но вече си бяха много изтормозени, рефлекторите колкото и да бяха перфектни, все пак са на възраст над 10 годинки, а рязането е фасулска работа, това да ти е проблема.А и ето ти сам казваш че се налага свалянето на "мъгливите" фарки в бронята, в тая връзка винаги ми е било интересно да видя фейслифт броня( с мъгливки) под префейс фарове, някак се губи идеята за тия фарки долу ниско, затова следващия етап при мен е фейс бронето.NIKO, сложи ксенон..............Честито !Благодарско! Бе какво си приказваш, тя кат блесна една ококорена, лъскава , не фарките са ефектни наистина, а и сега забелязах че отдолу си имат фабрично ниша за баластите, така че почва "операция ксенон".В тази връзка едно бързо куесчън, колко вата да са и колко келвина,четох четох из форума (и не само) и стигам до извода ,че най-удачните цифри са 4300 до 5000 келвина(най-близо до естествената дневна светлина) и 50 вата мощност, по възможност на слим баласт( чисто за икономия на пространство)?(а иначе още снощи бяха регулирани на една стена, че докато им се радвах единия доста сериозно го бях размърдал) Редактирано 16 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 Всеки си има приоритети, но аз лично не виждам смисъл покрай копчето да шия балтон. За едни фарове (наистина изглеждат страхотно), но тепърва да купувам броня, фарове за мъгла да удължавам кабели за тях и к'во ли не .... При теб се получава добре, а и имаш желание и интерес (също предполагам и парички не ти липсват за интервенцията) понеже ти видях темата, че търсиш фейс броня с фаровете за мъгла и фаромиеща с-ма, така че ти желая успех с проекта Колата изглежда супер - постни още снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 Ксенонови системи за автомобили с тънки баласти за леки автомобили ЦЕНА12 мес. гаранцияКсенон за автомобили с отделни секции за къси и дълги светлини (H7, H1 и др.) 128.50 лв.Това мисля, че е добра цена за ксенон. Аз се чудя между 5000к и 6000к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BANANA1 Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 4300!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 5000K - макс и си свиркаш дори да не е 50W ами и 35W пак става ... .. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 Фабрично ако искаш да изглежда - 4300 К, 35 вата - дневната светлина Аз за себе си избрах 5000К, 35 вата. Сложи слим баласт ако се събира добре в нишата, по-удобен е Не слагай 50 вата, 35 си е перфектно Сложи само на късите, аз имах и на дългите и ги махнах, излишно е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 (Редактирано) Колата изглежда супер - постни още снимкиабе не е баш така, на тъмното силуета е добре.........,иначе на светл......,мъка жива...Ксенон за автомобили с отделни секции за къси и дълги светлини (H7, H1 и др.) 128.50 лв.Това мисля, че е добра цена за ксенон. Аз се чудя между 5000к и 6000к.интересно, сега се почва с търсенето.4300!! това ще бъде!5000K - макс и си свиркаш дори да не е 50W ами и 35W пак става ... .. . Фабрично ако искаш да изглежда - 4300 К, 35 вата - дневната светлина Аз за себе си избрах 5000К, 35 вата. Сложи слим баласт ако се събира добре в нишата, по-удобен е определено ще е 4300 на 35 вата,тънки баласти, това е.И стига съм ви занимавал с дреболийте си, голямо благодаря на всеки включил се по темата и ето с какво черпя задочно: (панирани миди, бексче(нищо че пише каменица ), плажле и море). Редактирано 16 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 Радвам се за позитивното развитие на темата ти. Помня аз колко мераклия бях, когато го направих на моята кола.Благодаря за почерпката... тази снимка излъчва нещо много готино - не морето, бирата или храната (е и те разбира се), но излъчва позитивизма от това как двете ръце бодат заедно хапването Успех и с ксенона ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 ..............как двете ръце бодат заедно хапването ....................., без малко да се скараме за мезето, остави , до какво води семейния живот само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 17 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2010 Моя тръц като го взех беше с тайвански Сонар без машинки за реглаж. С помоща на колега се сдобих с Бош машинки , ми те като че ли за там са били произведени , станаха без никакъв проблем . Щрак буксите и всичко ок. , явно оригиналните са били Бош с 4 крушки щото имам един кабел свободен и е за халоген , копчето в купето потвърди . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2010 (Редактирано) Моя тръц.............намерих машинки аз, но моргаджията категорично отказа да ги свали от фарките на една народна кола, така че поне знам какво търся, а оригинални нови са към 180 лева, някак си не ми се дават чак толкова .И разбрах за какво е малката беличка буксичка.Страшно мразя нещо да не ми работи, или липсва по колата(само визията куца, ама......), когато я купих проверих по ВИН и излезе, че заводски е била с подлакътник, а го нямаше, сън не спах докато не го монтирах обратно .А тия машинки са полезни, днес по тъмно носих тежък багаж отзад, както и бая едрички пасажери и на няколко пъти ми цъкваха с дългите, друго си е да си врътнеш бутончето и да коригираш. Редактирано 17 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 18 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2010 (Редактирано) намерих машинки аз,.......До колкото знам са различни Валеото и Бошовските машинки.Боша са с по късо рамо . И да наистина си е хубаво да работи реглажа на фарките, на магистрала като изляза съм ги нагласил на къси да светят максимално на горе без да заслепяват ( с лупа е фара) . Само сина ми като го оставя сам в колата и няма копче или врътка която да не пипне , после като дам контакт и вс.тръгва, чистачки ,фарове духалки подгреви ..... реглажа или е макс на горе или ги е забил на долу. Редактирано 18 Юли 2010 от vancho20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2010 (Редактирано) До колкото знам са различни Валеото и Бошовските машинки.Боша са с по късо рамо .всъщност не производителя, а типа фар определя дължината на пинчето, преди и след фейслифтните фарове, както и дименсиите на самата машинка, поне с такова впечатление останах след ровичкането по моргите (и разните му каталози) онзи ден.А Бош-а са с по-дългото рамо, това са машинките, които се монтират отвън на фапа, валеовските са вътре и съответно рамото е по-късичко.Дори не знам дали Бош изобщо правят целия фейслифтов фар, по-знаещите ще кажат ако минат оттук. Редактирано 18 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BANANA1 Публикувано 18 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2010 само валео правят този фар.....другия от еската е на Хела....ако искаш машинки знаеш къде има ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 18 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2010 (Редактирано) НИКО, от каква кола намери машинки, ако не е тайна И закакво е малката бяла букса, дето и се чудехме ?Бош не правят фар за фейслифт Редактирано 18 Юли 2010 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 НИКО, от каква кола намери машинки, ако не е тайна И закакво е малката бяла букса, дето и се чудехме ?е аз не ги взех машинките, собственика не ги даде за да не разкомплектова фаровете (не че не бяха престояли там цели ери, бяха доста прашасали), колата беше тройка/четворка фауве, валео фарки с лупа и за моя изненада със стъкло, а не пластмаса.Буксичката си е точно за машинката, ако намеря остава да мисля вариантите за подкачване към старата Бош-овска, да видим как ще осигурявам водонепроницаемост..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
recaro_7 Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Здравейте на всички Колеги имам нужда от помощ.Не искам да пускам нова тема,търсих тук,но нещо не намерих.Значи днес си купих Велео с лупа от фейс лифта,а оригиналните са ми пак валео,но са Н4.Знам,че фейслифтошите са с Н7.Дадоха ми и буксите на новите фаровете.Мисълта ми е кажете моля Ви какво следва,ако някой е правил това упражнение.Не ми се вярва да се монтират новите фарчета на старата букса и на светнат.Забелязах,че буксите и на старит Н4 фар и на новите са еднакви "кръгли".При фейса имат 5 кабела в буксата,вместо 4 като при Н4-ката.Наистина Ви моля за помощ,може с линк ако има тема или снимков материал.Благодаря Ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 (Редактирано) Здравейте на всичкиПри H4 ползваш една маса за къси и дълги, при фейса са отделни. МОЛЯ не цитирай целия пост на който отговаряш. Редактирано 28 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
recaro_7 Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 При H4 ползваш една маса за къси и дълги, при фейса са отделни. Значи трябва да изведа още една маса,така ли?Мога ли да я взема дъректно от минуса на акумулатора или да търся от корпуса наколата.Че забелязах двете крушки Н7 са вярно с обща маса,сварзани са последователно крушките,от едната минава директно на другата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 ...........ако намеря остава да мисля вариантите за подкачване към старата Бош-овска, да видим как ще осигурявам водонепроницаемост.....намерих, за да запазя обаче оригиналните Бош-овски букси се наложи да жертвам фаровите букси както и куплунгите на старите машинки( едната беше изгоряла, така че малко ми трябваше да ги резна) за да ги използвам за подкачането на фейслифтките.Резултата е добър, имам и реглаж, остава да мисля за осигуряване на водонепропускливост, за съжаление не успях да намеря оригиналните големи букси за фейслифта и затова тези компромиси.Интересен момент е, че фаровете не са фиксирани по никакъв начин в края към мигача, това е меко казано притеснително, предполагам че фейслифтната броня има някакъв фиксатор там, само гадая, ако има хора с такава броня нека споделят, ще е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donkov Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Имам фарове и мигачи InPro с лупа, преди фейса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
recaro_7 Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Ех,колеги все на някой му е минало през рацете.Как точно да си вържа оригиналното феислифтово фарче Валео за да светят и късите и дългите заедно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 какви са ти предните фарове, три, или двусекционни?В смисъл "халогена" ти във фара ли беше вграден? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване