Sarov Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 Здравейте на всички. Интересувам се за тези двата ДВГ кои им са слабите места, поддръжката дали е скъпа за съответния ДВГ, и също така за ходовата част преди и след фейслифта каде й са слабите места. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 На точно тези два двигателя слабото място им е, че нямат слаби места На дизела евентуално турбото може да ти изпуши и да трябва да инвестираш поне хиледарка за ново, защото НЕ се рециклират (или поне аз не съм чул за сполучливо ремонтиране на VTG турбина). 1.8Т е здрав, турбото и да сдаде багажа може да го ремонтираш, харчи 10-11 градско, върви както трябва.... Поддръжката и на двата двигателя е прилично евтина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 искрено ти препоръчвам да преровиш форума, има много теми и мнениятака рискуваш и тази тема да стане поредната хранилка дизел / бензиназ лично бих избрал дизела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 А, да - и аз ти препоръчвам дизела! МНОГО приятно върви, харчи нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hivanov Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 (Редактирано) Ходоват част преди и след фейслифта е една и съща, имал съм и двата вида,няма драми по окачването,освен,че е доста ниска отпред.Фейса изглежда леко по-добре вътре и има сериино ЕСП,което си е добра екстра.За моторите са ти писали,вече.+1 за дизела,като по-икономичен и доста пъргав двигател. Редактирано 12 Март 2010 от hivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sarov Публикувано 12 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 (Редактирано) Мерси на всички за инфото. Редактирано 12 Март 2010 от Sarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 Дай ся 5лв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sarov Публикувано 12 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 хахах....нямам...неска ги дадох за нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 (Редактирано) е тогава къде си тръгнал бензинка да купуваш Редактирано 12 Март 2010 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 А все пак колко пари ще даваш, да не се окаже, че дизелът е обиколил Земята десетина пъти? Иначе е чудесен мотор, с някои скъпи детайли като съединител+маховик-2К, но пък ако се наложи да го правиш ще бъде веднъж... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 Съединител+демпферен маховик = 1300лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 Тук таме бях чел, че е най-добре да се сложи оригинална част... предполагам зависи от това колко възнамеряваш да караш колата, та 2000 май беше оригинален комплект. Все пак да знае, че дизелът има някои скъпи компоненти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 То това го има и при 1,8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 То това го има и при 1,8Т Ууупс, не знаех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 Все пак колегата да е наясно,че и там има изваждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 Все пак колегата да е наясно,че и там има изваждане еле, то всичко е изваждане - как излезеш от външната врата и вече си на минус... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 +1 за дизела. Тоолкова да търсих свестен такъв и да не открих... Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 15 Март 2010 Доклад Share Публикувано 15 Март 2010 (Редактирано) аз без да съм собственик нито на дизел и 1.8 т съм карал голф с такъв двг и а4 1.8т дизелът определено доста много бега и кеф голем но километрите на тея коли хич не са малко и някои спомена маховик мисля че дилзелчето чупи повече маховик заради по големичките вибраций лично мое мнение но като вървеж + за тди и + за разхода Редактирано 15 Март 2010 от stangata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване