Jump to content

Ауди А3 1.9 ТДИ 131 Коня. или 1.8 Т 20В 1999-2001 година


Recommended Posts

Здравейте на всички. Интересувам се за тези двата ДВГ кои им са слабите места, поддръжката дали е скъпа за съответния ДВГ, и също така за ходовата част преди и след фейслифта каде й са слабите места. :):) Благодаря предварително. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На точно тези два двигателя слабото място им е, че нямат слаби места :)

На дизела евентуално турбото може да ти изпуши и да трябва да инвестираш поне хиледарка за ново, защото НЕ се рециклират (или поне аз не съм чул за сполучливо ремонтиране на VTG турбина).

1.8Т е здрав, турбото и да сдаде багажа може да го ремонтираш, харчи 10-11 градско, върви както трябва....

Поддръжката и на двата двигателя е прилично евтина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искрено ти препоръчвам да преровиш форума, има много теми и мнения

така рискуваш и тази тема да стане поредната хранилка дизел / бензин

аз лично бих избрал дизела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходоват част преди и след фейслифта е една и съща, имал съм и двата вида,няма драми по окачването,

освен,че е доста ниска отпред.Фейса изглежда леко по-добре вътре и има сериино ЕСП,което си е добра екстра.

За моторите са ти писали,вече.

+1 за дизела,като по-икономичен и доста пъргав двигател.

Редактирано от hivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А все пак колко пари ще даваш, да не се окаже, че дизелът е обиколил Земята десетина пъти? Иначе е чудесен мотор, с някои скъпи детайли като съединител+маховик-2К, но пък ако се наложи да го правиш ще бъде веднъж...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук таме бях чел, че е най-добре да се сложи оригинална част... предполагам зависи от това колко възнамеряваш да караш колата, та 2000 май беше оригинален комплект. Все пак да знае, че дизелът има някои скъпи компоненти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за дизела. Тоолкова да търсих свестен такъв и да не открих... Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз без да съм собственик нито на дизел и 1.8 т съм карал голф с такъв двг и а4 1.8т дизелът определено доста много бега и кеф голем но километрите на тея коли хич не са малко и някои спомена маховик мисля че дилзелчето чупи повече маховик заради по големичките вибраций лично мое мнение но като вървеж + за тди и + за разхода

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...