Raino Публикувано 19 Март 2010 Доклад Share Публикувано 19 Март 2010 Тъй като от време на време чувах някакво странно скърцане,което много ме дразнеше реших да си сваля жабката защото го чувах от там. Сваляйки я реших,че би било интересно на ползвателите на Б6 да знаят как точно става монтажа и демонтажа и направих няколко снимчици.На тази снимка съм обозначил 3те болта намиращи се в гората част на жабката при отварянето й.развиват се напълно с глух ключ 8ца.След това развивате 2те болчета намиращи се в долната част на жабката(при краката на пасажера).Ето ги къде са:ВНИМАНИЕ ! При развиватнето на последните болтове независимо кои придържайте жабката стабилно с ръце.Да знаете,че не е особено лека.С леко разклащане ви остава в ръцете.Не бързайте да я дърпате защото има кабел захранващ осветлението.С натиска се разкача.С интерес установих и как се маха декорацията на салона( в моя случай алуминиевите лайсни)-развива се посочено болче и се освобождава,всичко друго е на щипки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HF Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 За да не отварям нова тема - преди малко дръпнах малко по-силно жабката, нещо прещрака и механизма и капака вече пада свободно - или съм счупил или съм откачил механизма за плавно отваряне. Съответно не се пали и осветлението, като е отворена. Оглеждах и не видях къде е този механизъм - някакви идеи, преди да свалям цялата жабка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Прецакал си амортисьорчето.То е отговорно за бавното падане на капака на жабката.Сега не мога да се сетя къде беше превключвателчето на лампичката,но според мен е пак някъде там.Без сваляне няма да се оправиш.Ако искаш след понеделник се обади да ти помогна със свалянето ако не се оправиш самичък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HF Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Къде се намира амортисьорчето - под жабката ли? Отделно - в моята жабка има чейнджър и охлаждащо отделение - ако всичко се сваля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Не е под жабката,отстрани е.Просто махни капачето отдясно между вратата и таблото(както е отляво за бушоните) и там е амортисьорчето Днес се занимавах цял ден с тая жабка(счупи ми се крачето на жабката отдясно точно заради "проклетото" амортисьорче),беше заяло нещо и не се отваряше свободно,та го залепих,ама да видим какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ervcho Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Това с дясната панта на жабката явно е проблем при повечето Б6'ци защото и моята се счупи и незнам как да го залепя. Колеги има ли вариант да се свали вратата на жабката без да се сваля цялата жабка? Трябва и аз да я ремонтирам че ако не го направя скоро рискувам да строша и другата.Мерси предварително за помоща ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Няма как да свалиш вратата без да свали цялата жабка,но тя самата излиза лесно(колегата Райно е показал как),не е трудно,после от долната страна на вратата ще видиш на двете панти че има 2 метални оси,които на практика държат пантите.Те се избиват с помощта на клещи резачи и чукче откъм вътрешната страна и вратата е отделена от жабката,ама с какво лепило си реши сам,аз пробвам сега с едно двукомпонентно от "Практикер" за полиуретан.Малко бавно съхне,ама днес ще я монтирам и ще кажа какво излезе от цялата работаОбаче целия проблем идва от тоя шибан амортисьор( и него разглобих,представлява едно буталце с гумичка накрая,която не позволява да се отваря изведнъж) и точно тя почва да върви много трудно и оттам идва целия проблем,сложих малко зехтин(с WD-40 не става) и пробих една дупка в центъра от задната му страна(4 мм),че да може да не прави толкова голям вакуум при отварянеУспех и на теб с "операцията" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Дайте по някоя снимка,да видим как е станало при вас.Аз съм със същия проблем и се чуда как да го оправам.Само че при мен в жабката има чейнджер и хладилник,не знам те как са закрепени и затова ми е шубе да разкачам целата жабка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Ето и малко снимков материал:Ей туй чудо е амортисьорчето,първо ми беше се счупило пластмасовото краче и сложих болтчеТова са двата водача на пантите,които трябва да се извадят за да излезе вратата на жабкатана отбелязането се хваща и удря смело с клещите -резачи ето това е залепената пантас ей това лепилоИмайте впредвид,че съхне бавно и му трябват поне 48 часа да стегне здраво и после се монтира по обратния редНадявам се да съм бил полезен,но ако имате още въпроси,ще помагам с каквото мога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Благодаря за снимките Значи при мен е счупена само дясната панта.Трябва да пробвам да я махна без да свалям жабката.А ако се подсили счупената панта с някаква ламаринка,дали няма да е по-надежно.След това да се боядиса отгоре.На мен това ми се върти в главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Благодаря за снимките Значи при мен е счупена само дясната панта.Трябва да пробвам да я махна без да свалям жабката.А ако се подсили счупената панта с някаква ламаринка,дали няма да е по-надежно.След това да се боядиса отгоре.На мен това ми се върти в главата То по принцип само дясната се чупи(и при мен е така),ама на мен ми се вижда доста трудно без да сваляш жабката да стане,ще има много псу....не ми се струва,ама няма лошо да пробваш и така(просто трябва да работиш легнал отдолу под жабката)Ако са ти оригинални ченджъра и хладилника,трябва да има букси и разкачането би трябвало да е лесноКолкото до идеята за ламаринка и на мен ми се въртя нещо такова ,ама се хванах с лепилото да пробвам,незнам какво ще излезе накраяУспех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dgerashki Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 За да не пускам нова тема ще ползвам тази. Моят проблем с жабката е, че днес изведнъж спря да се отваря. Струва ми се, че само в дясно задържа. Има ли начин при сваляне на страничния панел да бръкна и да я отворя? И какъв е механизма за отваряне? Ако е с жило явно с последното затваряне се е откачило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Аз като купих колата Б6,предишния мърльо беше лепил пантите с някакво лепило защото на капака явно се бяха облягали и я бяха изкъртили...опитах какво ли не накрая ми писна и поръчах нова,оригинална,бая пари ми струваше преди около година -около 200 лв,но нямаше друг начин да я оправя а много ме дразнеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 Имах подобрен проблем. Отворих вратата, и леко дърпаш станичния панел на таблото( Същия като за бушоните само че от дясната страна) след като го свалих, там се вижда как влиза езика(патрончето или незнам как да го нарека) в самата рамка на таблото. Само го натиснах леко и жабката ми се отвори. От тогава нямам проблем с отварянето на жабката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dgerashki Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 Благодаря, колега! Отворих я по този начин. Имаше защипана една ръкавица с капака и явно тя създаваше повече натиск на езичето. Извода е че не трябва да се дава на жени да си слагат каквото и да е в жабката без надзор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Здравейте колеги,искам да помоля некой от Вас ако може да направи снимка на жабката от страна на пасажера като се махне капачето. Интересува ме това прословуто амортисьорче, че при мен няма такава джаджа, а пак имам един жак който виси и предполагам че трябва да се включи некаде ама къде Съответно осветлението на жабката не ми работи Благодаря Ви предварително на озовалите се.Само аз ли не мога да ги отворя снимките на колегата stefanaki74 или така е и при Вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaf4e Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Колеги имам жабка от дясна дирекция на Б6 ако на някои му трябва нещо да се обажда ще измислим нещо!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Колеги имам жабка от дясна дирекция на Б6 ако на някои му трябва нещо да се обажда ще измислим нещо!!!!!Ами това амортисьорче ме убърква както и клучето което е за осветлението, предполагам че трябва да е там некаде. можеш ли да направиш некоя снимка да погледна от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Предполагам че това ограденото с кръг е амортисьорчето, а това където сочи стрелката е клучето което отговаря за осветлението на жабката. Който е разглабял да потвърди. Ако ги има имаш тие елемнти дай ми некаква цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 11 Март 2011 Доклад Share Публикувано 11 Март 2011 Никой ли няма условия да постне една такава снимка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 Колеги имам жабка от дясна дирекция на Б6 ако на някои му трябва нещо да се обажда ще измислим нещо!!!!!Колега какво стана с часта от жабката? Не ми отговори на лични, а мина доста време.Прилагам още една снимка какво точно ме интересува.Ако пак некой може да ми даде парт номера на таа джаджа ще съм му много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankok Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 Колега какво стана с часта от жабката? Не ми отговори на лични, а мина доста време.Прилагам още една снимка какво точно ме интересува.Ако пак некой може да ми даде парт номера на таа джаджа ще съм му много благодарен.Колега аз го имам амортисйорчето остана ми от старата жабка мога да ти го подаря обаче не е много здраво но за лампата да ти се пуска ще ти върши работа. Ако искаш званни ми на тел. 0886739310 иначе номера му е 8Е1 880324 май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 Колега аз го имам амортисйорчето остана ми от старата жабка мога да ти го подаря обаче не е много здраво но за лампата да ти се пуска ще ти върши работа. Ако искаш званни ми на тел. 0886739310 иначе номера му е 8Е1 880324 май Утре ще звънна, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batela Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Колеги дайте съвет ако сваля кората която е под жабкара ще мога ли да бръкна зад нея,тъй като са ми свалили чейнджъра и явно са набутали кабела през дупката....сега незнам цялата жабка ли да свалям за да го извадя или само котата отдолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 По-лесно и ползотворно ще е да свалиш цялата жабка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване