Jump to content

НЕ пали Ауди 2,5 ТДИ


muftal4o

Recommended Posts

ами това е колеги,

интересъва ме някой ако се е сблъсквал с подобно проблемче?

с две думи

на пълен резервоар,давам контакт и върти ,но не пали-обезвъздушавам през дюзите-въртя докато от всички започне да пръска гориво,стягам , плая и всичко е ОК.

След около 2ч покой при опит да запаля се повтаря всичко.Смених маркучите на обратната нафта,включително и тези с 2те клапанчета които отиват към нафтовата помпа.Смених и горивния филтър и всичко се повтаря.

Някой сешта ли се да му се е случвало?

Предлагат ми да поставя клапан на обратната нафта преди филтъра и всичко ще бъдело ОК,но дали е така? :bia:

Други „добри майстори„ казват ,че имало клапан в нафтовата помпа и той се е цакнал и трябва ремонтен комплек-да с еотвори помпата и да се поправи и всичко щяло да е ОК,но ......

споделете мнения

точно двигателя е 2,5 ТДИ 180 к.с с код АКЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпа въздух някъде между помпата и резервоара. Не знам на при ауди как е, но на лукас помпите има клапан за спиране на горивото с пластмасова шапка, който някой "майстори" го превъртат. Ще ти трябва дизелджия :eusa_dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако си във Варна звънни на Ифидик да реши проблема :eusa_dance:

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпа въздух някъде между помпата и резервоара. Не знам на при ауди как е, но на лукас помпите има клапан за спиране на горивото с пластмасова шапка, който някой "майстори" го превъртат. Ще ти трябва дизелджия :)

днес бях на ВагКом, и излезе че датчика за положението на иглата или с други думи - Умната дюза се е цакнала.Дава 385 Ом съпротивление а тр да бъде 80-120 Ом и от нея било всичко,Заради нея губела центровка колата.

Борбата продължава - да видим к„во е

п.с мамка им и дизели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дюзата е сменена,но кой знае какъв резултат нямаше-

решението беше,да източа 40 л Лукойл-ска нафта да налея от ОМВ и всичко си дойде на мястото

добре ,че не пипаха помпа и други тънки агрегати

правете изводи какво зареждаме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
дюзата е сменена,но кой знае какъв резултат нямаше-

решението беше,да източа 40 л Лукойл-ска нафта да налея от ОМВ и всичко си дойде на мястото

добре ,че не пипаха помпа и други тънки агрегати

правете изводи какво зареждаме

здрасти друже,

И аз минах през нещо подобно, зареждах с туби, мазаница....,мнооооо въртене и 300 зора запалих - вода ш нафтата.....ужас..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дюзата е сменена,но кой знае какъв резултат нямаше-

решението беше,да източа 40 л Лукойл-ска нафта да налея от ОМВ и всичко си дойде на мястото

добре ,че не пипаха помпа и други тънки агрегати

правете изводи какво зареждаме

Толкова разправия заради нафтата :huh: Уж били хубави горивата на Лукойл <_< Гледам да зареждам винаги от тях и до сега съм нямал грижи :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

някой да знае какъв може да е проблемът??става въпрос за спомагателната помпа в резервоара!

Редактирано от djordjinio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да знае какъв може да е проблемът??става въпрос за спомагателната помпа в резервоара!

трябва да опишеш малко по-точно проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да опишеш малко по-точно проблема

kогато падне нивото на нафтата в резервоара под средата колата спира да пали, гасне и смече въздух!отворих от зад и спомагателната помпа в резервоара си работи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kогато падне нивото на нафтата в резервоара под средата колата спира да пали, гасне и смече въздух!отворих от зад и спомагателната помпа в резервоара си работи!

според мен трябва да извадиш интакпомпата и да я огледаш за спуквания, скъсвания на маркучи или нещо друго подозрително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здр! Онзи ден имах същия проблем с моята. Цял ден въртях с колата ,вечерта отидох на работа и сутринта,когато трябваше да се прибирам,трябваше да се прибера сам в къщи, с две думи не запали !!! Издърпах я до един сервиз и започнахме да се чешем по главите.Ток да та убии,нафта да та удави.Когато свалих маркуча на правата нафта,там където влиза в горивния филтър,беше сухо,нафта изобщо несе качваше до него.Свалихме помпата,която е в резервоара,работи си нормално,имаше малко мрусотия,но не в това беше проблема.тогава се върнахме отново отпред и видяхме ,че клапана на нафтовия филтър беше наранен отдолу от някой Умник ,който го е ръчкал с отверка и самия клапан,беше започнал в една много лека форма да придава конусовидна форма. И в крайна сметка вземаше от този клапан въздух и в това беше проблема,ама ни отне два дена докато го разберем.Нов клапан за 40лв.,нови маркучи на обратната нафта за 10лв. и отново и чух гласа. Дано съм помогнал на някой с тази инфо ,Успех и поздрави !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здр. колеги! Аз продължавам с моя "филм". Една седмица пали една неще.Хапя се за г..а и никой неможе да ми каже какъв е проблема,колата отново непали.Сложих и клапан на обратната нафта.когато я обезвъздуша запали и на следващия ден,отново проблем,смених и нафтата и пак нищо.Закачихме я на компа и каза,че намало нафта в резервоара,апък беше малко над средата,допълних го до капачката,обезвъздушаване,запали и на сутринта,пак нема палене.

Можели да е нещо от ГНП-то или пък и аз вече незнам,втора седмица съм така, моля ПОМАГАЙТЕ.

Благодаря предварително !!!

Редактирано от pancho1982
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дюзата е сменена,но кой знае какъв резултат нямаше-

решението беше,да източа 40 л Лукойл-ска нафта да налея от ОМВ и всичко си дойде на мястото

Това е пълна глупост за мен!

Значи в сервиза ти смениха дюзата за няма нищо... а нафтата била виновна.... :steinigung:

Pancho, това само на студено ли го прави? С кой двигател си?

Редактирано от snoopy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здрасти, и аз съм със същия проблем. като обезвъздуша през дюзите и запали, след като угася и мине време няма палене. някой път гасне след 2-3 дни. случи се да угасне и както работи, пак за липса на гориво - има въздух в системата. и аз имам клапан преди филтъра на маркуча за горивото. имам познати със същия проблем. някаой вече са го оправили. на едно ауди беше спукан маркуча между дюзите на обратната нафта, и не се забелязва тъй като е с оплетка. трябва да се сменят всички. евтино е. при друг познат смуче въздух от пласмасовия трипътник - клапан на горивния филтър, и при мен е така, проверих го като сложих прозрачни маркучи само за проба за да видя от къде се появяват мехурчетата въздух. като постои в покой колата започва да се изпразва горивния филтър и като запалиш докато засмуче нафта във филтъра въздуха влиза в гнп-то и мотора и гасне не може да обезвъздуши сам. човека купил нов филтър и клапан и пак проблем, след смяна на 3 броя филтри от 20 до 100 лева бошов, все тая. майстор му казал, че проблема е в гумичката на филтъра където се щрака пластмасовия клапан. силикона не бил качествен, бил с черен цвят, а оригиналния е синьо-зелен. след замяната му с такова оплътнение не е имал проблем вече 2 години. сложете прозрачни маркучи където влиза във филтъра и обратната нафта и от двете страни по парченца от 5 см. и ще видите къде е проблема. направете го и като изолирате филтъра снаждате маркучите с по едно парче прозрачен маркуч за да сте сигурни, че не е от друго място - резервоара или гнп-то. и ако пали безпроблемно - значи е филтъра. както стана и при мен. стягате яко със скоби на снадките за да не ви подлъже ако влезе въздух от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Здр. колеги! Аз продължавам с моя "филм". Една седмица пали една неще.Хапя се за г..а и никой неможе да ми каже какъв е проблема,колата отново непали.Сложих и клапан на обратната нафта.когато я обезвъздуша запали и на следващия ден,отново проблем,смених и нафтата и пак нищо.Закачихме я на компа и каза,че намало нафта в резервоара,апък беше малко над средата,допълних го до капачката,обезвъздушаване,запали и на сутринта,пак нема палене.

Можели да е нещо от ГНП-то или пък и аз вече незнам,втора седмица съм така, моля ПОМАГАЙТЕ.

Благодаря предварително !!!

Панчо,

При мен се оказа изгоряло бушонче на копеленцето, което решава от кой от двата резервоара да дърпа нафта.

След миене на пароструйка.

Както при теб, нафта има а не пали.

Редактирано от Sako8222
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е пълна глупост за мен!

Значи в сервиза ти смениха дюзата за няма нищо... а нафтата била виновна.... :rolleyes:

Pancho, това само на студено ли го прави? С кой двигател си?

Ами да,когато престои около 14-15 часа да не е палена те тогава непали,монтирах помпичка преди горивния филтър. Сега преди да запаля вдигам капака пълня системата с нафта и тогава паля,и така съм вече цял месец,писнало ми е. 2.5 TDI Quattro

Панчо,

При мен се оказа изгоряло бушонче на копеленцето, което решава от кой от двата резервоара да дърпа нафта.

След миене на пароструйка.

Както при теб, нафта има а не пали.

Можеш ли да ми обясниш,къде да го потърся този бушон? Мерси !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте момчета!!!

И моята кола е със същия проблем. :bia::hilezh::hilezh:

Утре сутрин си взимам колата от сервиза след смяна ГНП-то и разпределителни валове.

Но прочетох всичките Ви коментари и имам един въпрос, къде да търся това бушонче???? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

<!--quoteo(post=1285833:date=Aug 10 2010, 19:03:name=KFZ-Azubi)--><div class='quotetop'>QUOTE (KFZ-Azubi @ Aug 10 2010, 19:03) <a href="index.php?act=findpost&pid=1285833"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->трябва да опишеш малко по-точно проблема<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

kогато падне нивото на нафтата в резервоара под средата колата спира да пали, гасне и смече въздух!отворих от зад и спомагателната помпа в резервоара си работи!

Здр колега!!! Интересуваме дали си оправил проблема с въздуха и ако да ,къде е бил той. Благодаря предварително !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета!!!

И моята кола е със същия проблем. :gruebel::hilezh::hilezh:

Утре сутрин си взимам колата от сервиза след смяна ГНП-то и разпределителни валове.

Но прочетох всичките Ви коментари и имам един въпрос, къде да търся това бушонче???? :hilezh:

Здр. Вече девети месец си я карам така,кат неще да запали което е през 4-5 дена,вдигам капака пълня принудително системите до ГНП-то с нафта,въртя и паля.Смених доста горивни филтри клапани на обратната нафта,маркучлета и нищо.Един даже преди около 4 месеца,каза,че ми е свършила ГНП-то и ми искаше 1000лв. за ремонт,ама ако е помпата ,как се питам,ще работи колата вече толкова време.След като изгася колата и на десетата секунда,тъй като сложих едно прозрачно маркучле,започва да се пълни с въздух,а от долу теч на нафта нема.Е сега,ако някой може да помогне !!! Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Някой има ли добави как е разрешил проблема си с паленето, че и аз влязох в тоя филм. Помпа (след ремонт с 1г гаранция), подгревателни (4 нови), маркучи (сменени), клапанче и филтър (нови) .... 2-ра седмица .

Незнам дали си въобразявам, но ми се струва че проблемите ми тръгнаха от пълно зареждане от Лукойл в Ботевград (в града)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здр. Вече девети месец си я карам така,кат неще да запали което е през 4-5 дена,вдигам капака пълня принудително системите до ГНП-то с нафта,въртя и паля.Смених доста горивни филтри клапани на обратната нафта,маркучлета и нищо.Един даже преди около 4 месеца,каза,че ми е свършила ГНП-то и ми искаше 1000лв. за ремонт,ама ако е помпата ,как се питам,ще работи колата вече толкова време.След като изгася колата и на десетата секунда,тъй като сложих едно прозрачно маркучле,започва да се пълни с въздух,а от долу теч на нафта нема.Е сега,ако някой може да помогне !!! Благодаря предварително

Колега, имаш ли развитие по въпроса. Каква беше причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...