Jump to content

Самофорсиране до 3000 оборота!


Recommended Posts

Значи колата си се самофорсира до към 2600-3000 оборота(при каране на газ,на бензин не съм я пробвал:steinigung: и си ги поддържа здраво!

Преди го правеше веднъж на 2-3 месеца,но сега зачести почти през ден или всеки ден.Това ме навежда на мисълта,че нещо рецидивира,но не знам какво!

Дайте някакви идеи,и майстори-газаджии евентуално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда ~ 80%, датчик за темературата на антифриза ~ 20%.

Все пак само преполагам... Имах същия проблем с пасата ми а той е почти 1:1 с твоя мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен посо4ените неща от колегата преди мене, евентуални причини могат да са моторчето за оборотите на празен ход; прекъсване в работата на запалителната система; допалнително засмуква въздух откъдето нетрябва(нарп. колекторите).

Аз имам същия двигател и същия проблем, след диагностика майстора се произнесе че е от моторчето за празния ход, но не съм го сменил още.

Пробвай да караш няколко дена на бензин само, аз забелязвам стабилизиране след това.

Като решиш проблема, пиши каква е била при4ината ако не те затруднява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студена ли го прави?

Май са ти за смяна мембраните на изпарителя?

Ако смучи въздух ще гасне според мен.

За газаджия си.Препоръчвам сервиза в гората "Автогаз сервиз" до ресторант Кошарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата си се самофорсира до към 2600-3000 оборота(при каране на газ,на бензин не съм я пробвал:steinigung: и си ги поддържа здраво!

Преди го правеше веднъж на 2-3 месеца,но сега зачести почти през ден или всеки ден.Това ме навежда на мисълта,че нещо рецидивира,но не знам какво!

Дайте някакви идеи,и майстори-газаджии евентуално!

колега провери си моторчето на празен ход най вероятно от там да идва проблема.при мен беше сьщия проблем като я купих колата преди 2години .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата да питам и за моя проблем. Колата е моноинжекция , РМ двигател. Когато двигателя е студен и паля на бензин , оборотите са според мен много високи , някъде около 1600 - 1700. Така е докато загрее , след това падат и колата си работи нормално. По принцип карам на газ и само сутрин паля на бензин докато загрее , на газ си работи добре след като мотора е позатоплен вече. Та да питам колегите които са със същия двигател - нормални ли са тези обороти ? :steinigung:

Мерси , предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газаджия си.Препоръчвам сервиза в гората "Автогаз сервиз"  до ресторант Кошарите.

Аз съм много претензиозен май за газ -майстори :steinigung: щот тез съм ги писъл в темата къде да не ходим <_< май аз разбирам за моя мотор повече от майстора който ми "диагностираше" LPG уредбата :blink:

По темата. Колегите са изброили много точно възможните проблеми, пробвай дали на бензин ти прави същия номер. Ако е така значи първо отиваш да ти видят работата на стъпковото моторче да го почистят/иш като начало със спрей за карбуратори или по - грубо с каквото намерят/иш, след това ако няма промяна да ти проверят работата на ламбда сондата ако имаш такава(забравих какъв ти е двигателя) най просто и пред теб може да го направят като закачат мултицет към кабелите на сондата и следят как се променят показателите но там където ще ти я прегледат знаят. Ако е за смяна сондата отиваш при газаджиите и ги караш да оправят проблема с АГУ-то ако могат(ще ти излезе по-евтино и като начало е вариант) и когато решиш сменяш сондата и пак следиш как се държи колата. Най добре отиди при Мишо-тел и координати ги има в сайта.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен от време на време съшо задържа на 2000 оборота, включвам на бензин и пак Чак като угася и постои се оправя. Двигателя е 1,8 SF карбуратор. Един колега ме вози ония ден и неговата Вектра направи същата история. Той е моноинжекция. Аз ще ходия тея дни на диагностика и настройка на карбуратора преди зимата, че нещо ми го разутаха и ще сменям меммбрани. Ще поразпитам. Мислех, че е само при мен ама явно и други имат такива ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зна4и и на мен ми праве6е са6тият проблем.на карбуратора има една вакуум помпа то4но до жилото за гаста това е като варне6 рязко гаста да не ти гасне колата.задаржа малко оборотите и някои пат като блокира ка4ва оборотите така.аз моята я изолирах и се оправи не е 4ак толкова важна :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много претензиозен май за газ -майстори :steinigung: щот тез съм ги писъл в темата къде да не ходим <_<  май аз разбирам за моя мотор повече от майстора който ми "диагностираше" LPG уредбата :blink:

По темата. Колегите са изброили много точно възможните проблеми, пробвай дали на бензин ти прави същия номер. Ако е така значи първо отиваш да ти видят работата на стъпковото моторче да го почистят/иш като начало със спрей за карбуратори или по - грубо с каквото намерят/иш, след това ако няма промяна да ти проверят работата на ламбда сондата ако имаш такава(забравих какъв ти е двигателя) най просто и пред теб може да го направят като закачат мултицет към кабелите на сондата и следят как се променят показателите но там където ще ти я прегледат знаят. Ако е за смяна сондата отиваш при газаджиите и ги караш да оправят проблема с АГУ-то ако могат(ще ти излезе по-евтино и като начало е вариант) и когато решиш сменяш сондата и пак следиш как се държи колата. Най добре отиди при Мишо-тел и координати ги има в сайта.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата да питам и за моя проблем. Колата е моноинжекция , РМ  двигател. Когато двигателя е студен и паля на бензин , оборотите са според мен много високи , някъде около 1600 - 1700. Така е докато загрее , след това падат и колата си работи нормално. По принцип карам на газ и само сутрин паля на бензин докато загрее , на газ си работи добре след като мотора е позатоплен вече. Та да питам колегите които са със същия двигател - нормални ли са тези обороти ?  :steinigung:

Мерси , предварително!

колега здравей!имам сьщия мотор като твоя ауди80 1.8 моножетроник двигател PM.значи ппри палене на студен двигател отначало на 1500-1600об. но само за секунда,две и след това пада на 1200об. и като почне да загрява оборотите падат до 900об.аз карам само на бензин та незнам на газ как трябва да се дьржи колата.когато ми беше развалено моторчето на празен ход при палене беше нормално но при подаване на газ оборотите се застопоряваха т.е. форсираш до 3000об. и там си остават това е ефекта на повредено стьпково моторче.пиши какво си направил и успех!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PM мотора има ламбда, но за какво да я гледаш като колата ти прави ядове на газ? Доколкото разбрах не си я пробвал на бензин как е. Та ламбда не играе при газ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<_< Колега puhy сигурен ли си, че ламбдата не играе роля при газ...щот аз мога да ти докажа обратното :blink: зависи от газовата уредба. При колегите с обикновенна газова наистина не оказва влияние при работа на газ, но при другите АГУ-та е друг въпрос :steinigung:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От най-обикновените газови е моята- с ръчно превклкючване бензин/газ.Така че от изказаното дотук май мембраните на изпарителя са моя проблем.

Откакто е монтирана газовата преди 4 г. и половина не са сменяни.

Ако има други предположения ще ми е полезно също!

Неприятното е,че на бензин не мога да я пробвам поради скапана помпа :willnicht:

Казаха ми че "БОШ" вече не давали гаранция за помпите слагани на газови коли.Има ли нещо вярно?Ако е така май ще се насочвам към китайските за около 120 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той колегата М sub :willnicht: правилно ме засече ама с оглед на возилото съм прав за случая :cry: .Иначе за гаранцията на помпите на Бош е вярно - не важи гаранцията за газови или изобщо за коли с монтирано алтернативно гориво. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам тоя проблем с моя двигател. Ще пробвам на бензин дали го има, но май е моторчето за празен ход - капризничи от студеното вероятно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това стъпково моторче подлежи ли на ремонт или трябва да се сменява с ново/втора употреба?

И на каква цена се намира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това стъпково моторче подлежи ли на ремонт или трябва да се сменява с ново/втора употреба?

И на каква цена се намира?

колега по-добре го смени .аз сьщо опитах този вариант но майстора ми каза,че няма смисьл не се знае колко ще искара.за цената мисля ако не есе льжа е около 30-40лв. втора употреба то това моторче илил работи или не работи то представлява едно моторче на което като подадеш захранване и се движи докато опре в упорния винт и като му смениш поляритета се врьща като вьтре има един кантакт които се отваря или затваря ,не е сложно устроиство но ако се е прецакал контакта направо го сменяи без да се замисляш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Ламбда ~ 80%, датчик за темературата на антифриза ~ 20%.

Все пак само преполагам... Имах същия проблем с пасата ми а той е почти  1:1 с твоя мотор...

dat4ika koito podava informaciq na komputara i laje kompa 4e e stydena,20 lv novo,dvigatel abt 2,0 66kw :gaehnen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

при мене има същия проблем с оборотите. Тествал съм всички датчици и компа. Ходих на 2-3 стенда. Според вас нормално ли е компа да се шашка от ланда сондата и затова да прави тия проблеми? Нямам емулатор. След като откача клемата на акумулатора за секунда и се оправя за известно време /за около 10-20 паленета/. Когато на газ вдигне оборотите, като превключа на бензин, оборотите са нормални, но колата трудно се форсира и под 3000 оборота придърпва. Колата е Ауди 1.8 РМ мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същия проблем само че на 90-ка 1.8 DZ мотор не съм на газ а на бензинче и го прави този проблем от около 2 месеца и не мога да намера решение помагаите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене има същия проблем с оборотите. Тествал съм всички датчици и компа. Ходих на 2-3 стенда. Според вас нормално ли е компа да се шашка от ланда сондата и затова да прави тия проблеми? Нямам емулатор. След като откача клемата на акумулатора за секунда и се оправя за известно време /за около 10-20 паленета/. Когато на газ вдигне оборотите, като превключа на бензин, оборотите са нормални, но колата трудно се форсира и под 3000 оборота придърпва. Колата е Ауди 1.8 РМ мотора

колега и аз съм с ауди1.8 90к pm мотор,имах същия проблем самофорсираше се.отговора е сложих си симулатор преди ламда сондата струва 40лв с монтажа и колата е като нова никакви проблеми засега.дано да съм ви помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...