Borislav Simeonov Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Здравейте колегиПреди седмица благодарение на колегата СЕКТОР се сдобих с борд компютър и ауточек система на моята Б4 АБК.Искам да ви попитам вас дето имате по отдавна борд компютър - Показанията на борда са 6 броя - отгоре и от ляво на дясно --- моментен разход - колко км може да се измине - НЕ ГО ЗНАМ - време на каране - среден разход - средна скорост това третото не го знам какво е - моля кажете какво е --- мисля че борда обаче не показва точно - по принцип колата ми гори до 10/100 а ми дава среден разход на борда около 14 - 15 - при вас така ли е. - Ауточека има 8 показателя - единият от тях е за маслото - при мен като дам на контакт и директно светва ОК - не би ли трябвало на контакт да свети маслото.- Второто показание на борда - оставащи км пробег - ми показва 310 а в резервоара имам около 60 литра гориво --- това мисля че не е нормалноБлагодаря на отговорилитеПП - термометъра за външна температура по схемата единия край на датчика се свързва на маса - би трябвало тогава да не се пускат 2 кабел от датчика до дисплея - един е достътъчен другия директно на маса - така става ли --- и ако си намеря още един датчик и го монтирам вътре в колата и с едно ключе като го прекъсна от дисплея кабела да отива или в единея или в другия то дали ще се получи и така с превключване трябва да се изписва или външна или вътрешна температура - това дали ще се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 и ако си намеря още един датчик и го монтирам вътре в колата и с едно ключе като го прекъсна от дисплея кабела да отива или в единея или в другия то дали ще се получи и така с превключване трябва да се изписва или външна или вътрешна температура - това дали ще се получиаха, обаче по този начин ще ти цъка през 0.5 градуса докато стигне новата температура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 (Редактирано) Третото показание на борда е разхода на гориво в движение от последното пускане на двигателя и се сменя през 30 метра.Ауточека,ако всичко му е вързано,след даване на контакт,трябва да ти покаже информация за изгоряла крушка/чекват се всички крушки без тези на стоповете/,натискаш педала на спирачката,проверява се здравината на крушките на стоповете и чак тогава ти дава показание ОК и после гасне.При теб,понеже не е монтиран модула за проверка на задните светлини,информационния кабел е вързан на "маса" и затова веднага получаваш показание ОК.Иначе,показание за маслото се получава единствено,когато има проблем/може да го пробваш,като си откачиш датчика за налягане на маслото и запалиш колата/.Другите показания на борда при мен си бачкат нормално,като единствено малко ми лъже средната скорост,но това не е кой знае какъв бъг. Редактирано 3 Май 2010 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Simeonov Публикувано 3 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Сиурен ли си че това е третото показание - като запаля колата и нулирам всички то не се променя - а времето от 4 опция си върви - и на третото показание отгоре пише литри по съм склонен да си исля че е изгореното гориво от стартирането на двигателя--- относно схемата за ързване на термометъра разбрах че е непълна и според това дето прочетох го разбирам такапо номерата на буксата на дисплея1 - към син/бял кабел на пин А18 ама не разбрах на синята или на жълтата букса2 - към единия извод на датчика3 - Маса4 - подсветка - това незнам къде да го вържа5 - захранване + след контакт и втория извод от датчика пак на масатака ли е схемата 4 - за посветката къде се вързва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Поправих го в предишния пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Simeonov Публикувано 3 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 А какво ще кажете за термометъра - че ще го свързвам утре или вдругиден и не ми се рискува да прецакам нещоето за коя схема говоря______1.doc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 1 май е на синята букса, но не съм много сигурен - аз не съм го вързал4 първо виж как ти свети и ако е добре може да не го връзваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 (Редактирано) Ето колега Svarzvane_Display_Termometar.pdfСъжалявам, не съм погледнал твоята схема. Сега видях е са еднакви.Ето още един линк със снимки и обясненияСвързване дисплей външна температура Редактирано 3 Май 2010 от mitaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Пин 1 и 4 може да не ги връзваш,като за начало.Другите са така,както ти си ги описал.Пин 1 служи,за да не се влияят показанията на термометъра от скоростта на колата,аз не съм го връзвал и пак всичко си бачка и показанията са вярни и не се сменят бързо при висока скорост.Пин 4 се връзва към осветлението на таблото или на врътките за парното,за да може да си регулираш осветлението на термометъра,заедно с всички останали уреди,но аз и това не съм го връзвал и разликата не е кой знае колко врапираща с другите уреди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Simeonov Публикувано 4 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Ето колега Svarzvane_Display_Termometar.pdfСъжалявам, не съм погледнал твоята схема. Сега видях е са еднакви.Ето още един линк със снимки и обясненияСвързване дисплей външна температура * 1 = Vehicle Speed signal - to pin 20 (brown/red) [blue 26-pin connector] * 2 = Temperature sensor - to sensor wire you have routed from the engine bay. * 3 = Earth (see above) * 4 = Illumination - to pin 5 (grey/blue) [yellow 26-pin connector] * 5 = +12v - to pin 16 (black/blue) [blue 26-pin connector]по новата ти схема това пише за начин на вързване - който е различен от другата схема - не съм много на ти с чуждите езици но това го разбирам по следния начин1 - Пин 20 от синя букса - кафяв/червен2 - До даткика отпред3 - Маса4 - Към пин 5 от жълтата букса - сив/син5 - Към пин 16 от синята букса - черен/синнякъде четох че първият кабел се връзва към пин 18 син бял или бял синвече незнам как да го вържа --- МОЛЯ изкажете мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Моя термометър съм го вързал точно както е описано и по казано във версията на www.audifans.net, която ти писах в предния пост.Всичко е точно така както си го превел - вляво от 1 до 5 са кабелите от буксата на дисплея,а вдясно са цветовете на кабелите и цветовете на буксите, от които излизат и към които трябва да вържеш съответните от дисплея.Първия съм вързал точно към пин 20 (кафяво/червено) от синята 26-пинова букса.Четвъртия също е свързан - към пин 5 (сиво/син) от жълтата 26-пинова букса на таблото(управлява осветлението на дисплея за температура).В резултат на всичкото това вързване, осветлението на дисплея се управлява от общия потенциометър за регулиране на осветлението на таблото.А стойностите, които показва не са много верни, тъй като не съм закачул датчика на точно определеното място - зад декоративните решетки на предната броня.Скоро гледах снимки къде е сложен оригинало, някой колега ги беше постнал тук. Това е накратко. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Simeonov Публикувано 4 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 БЛАГОДАРЯ колеги - точно така ще го вържа и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване