ekzorsist Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 http://www.sportgas.net/index.php?topic=of...ov_injekciontop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 Ами поинтересувай се какво са спестили за да дойде на тия пари. Кат се почне нивомер, евросонда и т. н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 Не съм виждал какво представлява, от личен опит мога да споделя че миналата седмица дойде една Зафира 1.8 , на която е монтиран такъв Блу троник и един месец са се борили с нея да я настройват, дори производителите са я настройвали няколко пъти, накрая са се отказали и са я демонтирали разбира се са върнали парите на клиента.Проверих набързо как работи на бензин, нямаше никакви ядове освен малко старички свещи, сложих му веднага нови свещи, монтирахме му Фобус и колата заработи без никакви забележки, което ме навежда на мисълта че Блу троника има някакви сериозни софтуерни недостатъци, след всички ядове и нерви с първата си газова уредба клиента беше силно притеснен дали колата ще заработи добре, след като я изпробва и се убеди че работи отлично беше на седмото небе от радост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 Не съм виждал какво представлява, от личен опит мога да споделя че миналата седмица дойде една Зафира 1.8 , на която е монтиран такъв Блу троник и един месец са се борили с нея да я настройват, дори производителите са я настройвали няколко пъти, накрая са се отказали и са я демонтирали разбира се са върнали парите на клиента.Проверих набързо как работи на бензин, нямаше никакви ядове освен малко старички свещи, сложих му веднага нови свещи, монтирахме му Фобус и колата заработи без никакви забележки, което ме навежда на мисълта че Блу троника има някакви сериозни софтуерни недостатъци, след всички ядове и нерви с първата си газова уредба клиента беше силно притеснен дали колата ще заработи добре, след като я изпробва и се убеди че работи отлично беше на седмото небе от радост. И ако системата не беше Фобос нямаше да работи въпросната кола До скоро Бардолини беше вържа на сладоледа сега Фобос БРАВО пич С това което работим това е върха на сладоледа Стана банален вече не мислиш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 А не бе фобос си е супер. Жалко, че нарочно си спряха форума иначе можеше да прочетете за многото доволни клиенти. Това сменяне на целия комп или рейката си е в реда на нещата. Там оправия няма. Общо взето тото, или заработва от първия път или после се влачите до сервиза постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 Тука говориме за Блу троника, споделям това което знам за него, Зафирата тръгна с Фобус защото личния избор на клиента беше такъв, можеше да поиска Бардолини или някоя друга марка и колата пак щеше да си тръгне без проблеми, просто защото колата си беше наред, въпреки че му бяха обяснили че имала сериозен проблем и никакъв газов инжекцион няма да тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 А не бе фобос си е супер. Жалко, че нарочно си спряха форума иначе можеше да прочетете за многото доволни клиенти. Това сменяне на целия комп или рейката си е в реда на нещата. Там оправия няма. Общо взето тото, или заработва от първия път или после се влачите до сервиза постоянно.Форумите ми са ясни и 80% от случаите служат на разни майсторчета да си набират клиенти.Както виждаш от регистрацията ми 4год. мин. се ровя и се научих да отсявам плявата от житото,направих си обаче труда да вляза във форума на фобос и прочетох 4страници ми то само проблеми бе братле и начини за тяхното разрешаване даже се изненадах.Обикновенно във форумите само хвалебствия с цел самореклама а тук проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ekzorsist Публикувано 7 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 колеги, не се карайте, май ще сложа обикновено ловато то тук ----> http://www.magnumbg.com/gas.htm ,някой от пловдив с отзиви за този сервиз?p.s. или с препоръка къде в пловдив да ида, да ми монтират кадърно газова уредба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 колеги, не се карайте, май ще сложа обикновено ловато то тук ----> http://www.magnumbg.com/gas.htm ,някой от пловдив с отзиви за този сервиз?p.s. или с препоръка къде в пловдив да ида, да ми монтират кадърно газова уредба?Ако АС е Италианска газова система то аз съм космонавт.Глупости на търкалета както и системата за омасляване което е Анадолско производство.Това мога да кажа след като посетих сайта. Зависи какво търсиш ако е нещо евтинджост това е точното място,след монтажа коментара ще го дадеш ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 (Редактирано) Системата за омасляване на клапани се произвежда в Австралия, засега няма нищо анадолско в нея, ето и официалния сайт http://www.flashlube.com/Колегата със 4 годишната регистрация, първо се научи да четеш и да уважаваш съфорумците си, в тази тема никъде не съм рекламирал Фобос, единственото което написах е че Блу троника беше свален от Зафира 1.8 и заменен с Фобос, ако някой не вярва мога да му дам телефона на клиента да се убеди лично, пък ако някой иска да си пробва късмета с Блу троник прав му път, всеки сам си решава.И какво толкова си прочел във форума на Фобос, най нормални експлоатационни и злободневни проблеми, съвсем нормално е при направени хиляди монтажи предимно на стари коли, и повечето монтирани от сервизи които нямат никакво образование и познания, съвсем естествено е да има недоволни, това значи ли че Фобос е лоша система. Редактирано 7 Май 2010 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 Системата за омасляване на клапани се произвежда в Австралия, засега няма нищо анадолско в нея, ето и официалния сайт http://www.flashlube.com/Колегата със 4 годишната регистрация, първо се научи да четеш и да уважаваш съфорумците си, в тази тема никъде не съм рекламирал Фобос, единственото което написах е че Блу троника беше свален от Зафира 1.8 и заменен с Фобос, ако някой не вярва мога да му дам телефона на клиента да се убеди лично, пък ако някой иска да си пробва късмета с Блу троник прав му път, всеки сам си решава.И какво толкова си прочел във форума на Фобос, най нормални експлоатационни и злободневни проблеми, съвсем нормално е при направени хиляди монтажи предимно на стари коли, и повечето монтирани от сервизи които нямат никакво образование и познания, съвсем естествено е да има недоволни, това значи ли че Фобос е лоша система. Пич ти май не си отрезнял от вчерашния празник и не можеш да разсъж даваш или четеш.Прочети внимателно всичко по горе и ситуацията трябва да ти се изясни,все пак ако не успееш ще имам търпението да ти я разясня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 А значи от Австралия идва Калгонита за газифицираните двигатели..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 Явно си търсиш да се заяждаш с някой, нямам никакво намерение да съм опонент на невъзпитани хора, неможеш да ползваш форума да си избиваш агресията, айде със здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Май 2010 Доклад Share Публикувано 8 Май 2010 Аз агресия не избивам само държа да не се споменават ей така мимоходом продукти които са си чиста проба психологическо въздействие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 8 Май 2010 Доклад Share Публикувано 8 Май 2010 Аз агресия не избивам само държа да не се споменават ей така мимоходом продукти които са си чиста проба психологическо въздействие.Евала колега Погледни във всички форуми е на всяко гърне миродия Отначало Бардолини сега Фобос и нищо не рекламирал Това е интересно http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopi...p;sk=t&sd=a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Май 2010 Доклад Share Публикувано 8 Май 2010 Бе той нека си ги хвали Фобос ли Бардолини ли който иска но това са продукти които имат "реално" измерение във вид на разход вървеж лекота на обслужването и т.н. Докато тази смазка за клапани си нема такава психология, за същите пари човек си купува нов изпарител. И затова се дразня, вече веднъж мисля се опитва да ни докаже поне малко ефикасноста ама няма как да се получи и все се използват едни измислени заучени фрази точно като в рекламата на Калгонит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 8 Май 2010 Доклад Share Публикувано 8 Май 2010 (Редактирано) Глупости, никога не съм хвалил калгонита, напротив винаги съм го отричал и съм бил против, вносителите се отказаха да спорят и вдигнаха ръце. http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=20449Ето ти темата която цитираш http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...20&start=20Колкото до Волво клуба, там стана нещо много интересно, явно е че темата е силно тенденциозна и пресилена, преди монтажа клиента си поръчва най-голямата бутилка за резервна гума, предупреждаваме го че ще надига цялото дъно и той се съгласява (винаги първо уточняваме всички детайли преди монтаж), след време пише че едва ли не ние сме му избрали тази бутилка без негово знание, и видиш ли тя не се събира и надигала дъното, поспорихме малко и накрая се оказа че практически няма никакви претенции към нас.Впоследствие обаче се оказа че няма лоша реклама, и всички от този клуб минаха през сервиза ни, и си монтираха си газови инжекциони, явно народопсихологията ни е такава http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopi...=28&t=12495 ..................... http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopi...f=28&t=7823 има и още такива теми.Освен това се изненадах когато модератора на Волво клуб, сам реши да смени заглавието на темата, от "не ходете в този сервиз" на "в търсене на истината за газов инжекцион", дори изяви желание именно ние да му поставиме газов инжекцион на личното му Волво, и съвсем скоро неговата кола ще се газифицира точно при нас, определено такива теми са полезни за бизнеса . Редактирано 8 Май 2010 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Май 2010 Доклад Share Публикувано 9 Май 2010 Да знаеш ще ти искам авторски хонорар Бях останал с впечатление че май с теб спорихме за калгонита, ама както и да е.Последно нищо ли друго няма да се каже по темата за BLUE TRONIC-а че ме заинтересува, един приятел сподели че на неговото Терано е имал такова и си е работело добре но пък на кума му същия инжекцион е имал проблем със запомнянето на горивната карта. Говорим за пълноценните варианти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 11 Май 2010 Доклад Share Публикувано 11 Май 2010 (Редактирано) На калгонита, от мен твърдо не !!!За Блу троника, моите уважения но много отскоро се произвежда, и като всичко ново си има доста детски проблеми които трябва да се решат, като си извърви пътя на развитие ( поне още три години опит и като инвестират още много пари) накрая ще се получи добра стабилно работеща система.Какво не ми харесва, твърдо съм против това че Блу троник гони възможно най-ниските цени и заради това жертва качеството и се комплектова със най-калпавата и евтина окомплектовка, изпарител Мемтекс (постоянни гаранционни проблеми с него) както и турска рейка и турска сонда.Така алчни търговци гонещи бързи печалби съсипват името на марката още в зародиш, много глупав начин за прохождане на една система, незнам как производителите на Блу троник го позволяват, всеки уважаващ себе си производител комплектова предния мини кит със изпарител и рейка по негова преценка (качествени компоненти които да не излагат марката), тука продават електрониката и сервизите сами комплектоват с каквото им падне ? Неможе в гаранционния срок от една година да ти сменят три пъти изпарителя и два пъти компа на газта, а след като изтече гаранцията да полудееш от проблеми. http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=58177 Редактирано 11 Май 2010 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnnn1 Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 На 7.05.2010 г. at 17:14, eurogas написа: Системата за омасляване на клапани се произвежда в Австралия, засега няма нищо анадолско в нея, ето и официалния сайт http://www.flashlube.com/ Колегата със 4 годишната регистрация, първо се научи да четеш и да уважаваш съфорумците си, в тази тема никъде не съм рекламирал Фобос, единственото което написах е че Блу троника беше свален от Зафира 1.8 и заменен с Фобос, ако някой не вярва мога да му дам телефона на клиента да се убеди лично, пък ако някой иска да си пробва късмета с Блу троник прав му път, всеки сам си решава. И какво толкова си прочел във форума на Фобос, най нормални експлоатационни и злободневни проблеми, съвсем нормално е при направени хиляди монтажи предимно на стари коли, и повечето монтирани от сервизи които нямат никакво образование и познания, съвсем естествено е да има недоволни, това значи ли че Фобос е лоша система. аз си сложих такава(Blue tronic) преди 5 г. и съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Такъв ГИ може ли успешно да се монтира на 2.3 ААР ? Какви проблеми би имало ? Гледам че имат опция за мех. инжекцион, но не намирам достатъчно инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване