RISTEE Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 (Редактирано) Темата също е за кой, къде и с кой се е дърпал, никой не казва собствените си преживявания по улиците Редактирано 20 Май 2010 от RISTEE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 Аудито днес се засече с един taureg TDI V5, колите до 2 се движеха заедно, но на 3 pm дръпна рязко и taureg остана на зад, мисля че аудито на 1,2 може да дръпне но не беше в оптимален режим, засича ли сме го с Ml 3.2 cdi и на него му се разказа играта още от 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 20 Май 2010 Доклад Share Публикувано 20 Май 2010 Като тръгна да се дърпам с някого, падам обикновено много позорно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 Аудито днес се засече с един taureg TDI V5, колите до 2 се движеха заедно, но на 3 pm дръпна рязко и taureg остана на зад, мисля че аудито на 1,2 може да дръпне но не беше в оптимален режим, засича ли сме го с Ml 3.2 cdi и на него му се разказа играта още от 1 кажи,че поста ти е шега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 Ако имаш предвид Touareg R5 (не знам да има V5) това е най-малкия двигател 5 цилиндъра 2.5 турбодизел. Не знам колко коня е, но е една от най-мъртвите коли които съм карал. Вдига 170 и спира, повече не може, на доускорение горе долу има живец все пак е с турбина, но като цяло е много зле. Виж за возене, удобство и комфорт е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 (Редактирано) Ако имаш предвид Touareg R5 (не знам да има V5) това е най-малкия двигател 5 цилиндъра 2.5 турбодизел. Не знам колко коня е, но е една от най-мъртвите коли които съм карал. Вдига 170 и спира, повече не може, на доускорение горе долу има живец все пак е с турбина, но като цяло е много зле. Виж за возене, удобство и комфорт е супер.бе карал съм ПМ и чак МЛ 32О да прескочи Редактирано 21 Май 2010 от Vorsprung durch Technik 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 22 Май 2010 Доклад Share Публикувано 22 Май 2010 Останал съм в заблуда за двигателя на туарега но изглежда че е бил р5 защото беше слаба работа, а за МЛ не се шегувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 22 Май 2010 Доклад Share Публикувано 22 Май 2010 Останал съм в заблуда за двигателя на туарега но изглежда че е бил р5 защото беше слаба работа, а за МЛ не се шегувамбаце ще ме прощаваш ама такъв МЛ мое го размине само некое АУДИ над 150 коня с турбо най-малко.На каката баща и има такъв и си дърпа сериозно,а да не говорим след като го чипира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 22 Май 2010 Доклад Share Публикувано 22 Май 2010 (Редактирано) Редактирано 22 Май 2010 от lubomir anastasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 22 Май 2010 Доклад Share Публикувано 22 Май 2010 (Редактирано) читаво Голфче 2.0 16кл пребива много маниашки такъв МЛ пробвано много пъти. Наско (качва се горе на Бояна) с Голф 4 1.9ТДИ АХФ 110коня с чип преби на няколко пъти на бояна МЛ320ЦДИ като си правеше по-няколко коли без проблем и нагоре картинката става много грозна. Саксо и Типо седичи валволе също пребиват без проблем X3 3.0D питайте werz тия коли не стават за даване на газ, но пък откъм екстри и за возене по дупките са екстра.А иначе мнението ми за Сувовете, е че за нищо не стават и са едно от недоразуменията на днешното автомобило строене, обосновавам се:Возят по-лошо от седан 4х4 или комби 4х4 за същите или по-малко пари (5та серия/А6/Е-класа), по-бавни са като ускорение и като макс.скорост, по-завойте са пълен леш, комфорта е по-нисък, спират по-зле. Единствено чичките им се кефят, че стоят на високо, което уж им дава усещане за сигурност. Демек купуваш си кола, която освен, че не е проходима като един истински 4х4 автомобил, но по-всички останали показатели (завиване, ускорение, макс.скорост, разход на гориво и т.н.) е по-зле от един нормален автомобил Ако искаш кола тип 3 в 1 като СУВ-овете накрая получаваш продукт, който е посредсвен във всички дисциплини.... Редактирано 22 Май 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 22 Май 2010 Доклад Share Публикувано 22 Май 2010 ама не изброи нито една кола по тежка от тон и 200 и да е 90 коня моноинвекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 23 Май 2010 Доклад Share Публикувано 23 Май 2010 ПМа в никакъв случай не е 1200 килограма камо ли пък по тежкапосле трябва да поясня ,че колата има леки модове като вал,генерация,дросел,доста мощен изпарител и др.... (да с АГУ е )трябва да поясня и ,че МЛа беше с 4 пасажери и бяхме горе доло зедно (преднина от калник не е значителна особенно при нашето тръгване тогава)но на 400 500 метър някаде когато аз преминавам от 3/4 той ме прескочи с поне кола така че драмите са безсмислени ,докато големия гоУф е баси мрътвеца с тоя мотор , там разликата беше с половин кола и при преминаването на 3та (при мен с около 105 10 по километраж) го разтеглих осезателно ,общо взето на цялата трета увеличавах разликата..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 23 Май 2010 Доклад Share Публикувано 23 Май 2010 ПМа в никакъв случай не е 1200 килограма камо ли пък по тежкапосле трябва да поясня ,че колата има леки модове като вал,генерация,дросел,доста мощен изпарител и др.... (да с АГУ е )трябва да поясня и ,че МЛа беше с 4 пасажери и бяхме горе доло зедно (преднина от калник не е значителна особенно при нашето тръгване тогава)но на 400 500 метър някаде когато аз преминавам от 3/4 той ме прескочи с поне кола така че драмите са безсмислени ,докато големия гоУф е баси мрътвеца с тоя мотор , там разликата беше с половин кола и при преминаването на 3та (при мен с около 105 10 по километраж) го разтеглих осезателно ,общо взето на цялата трета увеличавах разликата.....кат гледам как е засилен ПМ-а требва да ме прескочиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 23 Май 2010 Доклад Share Публикувано 23 Май 2010 кат гледам как е засилен ПМ-а требва да ме прескочиштемата не е за лични размишления дай някоя случка и ти сигурен съм че имаш интересни засечки ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване