Dichev Публикувано 24 Май 2010 Доклад Share Публикувано 24 Май 2010 Здравейте...имам проблем с Аудито от известно време...колата не даржи ниски обороти и постоянно играят в диапазона 200-1000 наи-вече при топъл мотор...закарах я на диагностика и ми отчете грешка в датчика за положението на дроселовата клапа...някой може ли да ми даде инфо за цената на вапросния датчик,или някой ако има втора употреба го взимам веднага... Предварително Би благодаря....ако някой има тази джаджа 0878986565 Ради !Забравих да добавя че дросела и изчистен преди 2 дни....Audi B4 Competition 2.0 16V quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Май 2010 Доклад Share Публикувано 24 Май 2010 Здравейте...имам проблем с Аудито от известно време...колата не даржи ниски обороти и постоянно играят в диапазона 200-1000Провери отнякъде да не ти смуче въздух,виж всички въздохопроводи + тези около стъпковия мотор.Имаш ли газова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dichev Публикувано 24 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2010 Провери отнякъде да не ти смуче въздух,виж всички въздохопроводи + тези около стъпковия мотор.Имаш ли газова?Да колата има газ...но винаги се пали и гаси на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 24 Май 2010 Доклад Share Публикувано 24 Май 2010 (Редактирано) Докато играят оборотите включи бутона за отопление на задният прозорец, и виж дали ще се оправи. Редактирано 24 Май 2010 от plamen7905 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dichev Публикувано 24 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2010 Докато играят оборотите включи бутона за отопление на задният прозорец, и виж дали ще се оправи.Нищо не се променя...замерихме датчика и неработи както трябва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Докато играят оборотите включи бутона за отопление на задният прозорец, и виж дали ще се оправи. Това пък откъде го измисли? Газовата ти къде е слагана в БГ или в Италия? За механичните инжекции , за да работи нормално на газ, бензиновата помпа трябва да работи постоянно и да вкарва налягане на бензин, за да не играе въпросната клапа,понеже ако няма налягане,тя започва да играе нагоре-надолу и това предизвиква да се менят оборотите. Ослушай се докато работи на газ, дали помпата продължава да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Човекът си казва каква грешка му дава. Тоя сензор на дроселната клапа чисто нов струва умопомрачителна сума, за това което представлява. Според мен потърси втора употреба или го отремонтирай /вътре има 2 ключета само-едното отчита напълно затворена клапа а другото напълно отворена/. Има и трети вариант с който ще минеш за 2 лева-монтирай външно ключе, но ще трябва да се срежат оригиналните кабели-моята е с този вариант. Всъщност има още един вариант, който е като крайна мярка за съсипана инжекция-откача се стъпковото моторче за празния ход и на негово място се свързва кранче от газова уредба и ръчно се нагласят ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dichev Публикувано 25 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 (Редактирано) Това пък откъде го измисли?Газовата е слагана тук....и когато работи на газ бензиновата помпа нефункционира....Не съм я слагал аз така си купих колата но гледам,че българска...Човекът си казва каква грешка му дава.Мерси за инфото колега...а тези методи които си предприел на твоята колица ефективни ли са? Редактирано 25 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
competition Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Газовата е слагана тук....и когато работи на газ бензиновата помпа нефункционира....Не съм я слагал аз така си купих колата но гледам,че българска...Мерси за инфото колега...а тези методи които си предприел на твоята колица ефективни ли са?Колега, по добре виж при Емо за датчик втора употреба,не слагай мех.ключета, че филма става после безкраен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Газовата е слагана тук....и когато работи на газ бензиновата помпа нефункционираКолата на бензин ли прави този проблем или на газ или на двата вида гориво,това не уточнихме, а колкото за датчика,колегите по горе споменаха какво да правиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dichev Публикувано 25 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Колата на бензин ли прави този проблем или на газ или на двата вида гориво,това не уточнихме, а колкото за датчика,колегите по горе споменаха какво да правишПроблема го има и в двата случая...газ,бензин.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Проблема го има и в двата случая...газ,бензин....А преди това как работеше мотора, имаше ли пак някакви колебания с оборотите/менене на оборотите/.Трябва да си провериш и клапата на дебитомера да не е деформирана,гърмяла ли е скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Батка ти олигофрен ли си? Ама честно? Човека хиляда пъти каза, че диагностика е показала проблем в шалтера за idle и WOT ти го пусна у царевицата да гледа мембрани и тъпотии. Няма ли да го посъветваш да си демонтира теглича, ако има такъв защото проблема е най-вероятно от него?!? Като нямаш кво да напишеш по някоя тема, по-добре не пиши, щот в случая пишеш само небивалици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Това го разбрах но съм със същия мотор и имах абс същия проблем,мн добре видях че е писал за датчика,но на газ този датчик не играе никаква роля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dichev Публикувано 25 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 А преди това как работеше мотора, имаше ли пак някакви колебания с оборотите/менене на оборотите/.Трябва да си провериш и клапата на дебитомера да не е деформирана,гърмяла ли е скоро?Вчера ми грамна за пръв път от как тази кола е при мен...днес забелязах че когато я запалих на бензин оборотите НЕиграха...когато прехварли на газ започна да тресе и да играят мн гадно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 (Редактирано) Вчера ми грамна за пръв път от как тази кола е при мен...днес забелязах че когато я запалих на бензин оборотите НЕиграха...когато прехварли на газ започна да тресе и да играят мн гадно...Единственото, за което се сещам в момента е че клапата ти на дебитомера играе и влиза неравномерно въздух.При мен,както и при други колеги беше същия проблем,но при мен клапата е застопорена от налягането на бензина в главата на дебитомера и стои в едно положение,когато няма налягане там,тя се мъндахерца и оборотите играят.Прегледай тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58956&st=120Видях на едно АСЕ как собственика направо махна клапата, /но колата тогава ще работи само на газ,на бенз е изкл и да припали/ и двг започна да работи прекрасно на газ. Всеки сам решава, аз не бих го направил. Редактирано 26 Май 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Мерси за инфото колега...а тези методи които си предприел на твоята колица ефективни ли са?При мен само е дублирано ключето за WOT. Всичко работи нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 мн добре видях че е писал за датчика,но на газ този датчик не играе никаква роляе как де не играе никва роля. Когато караш на газ и налягането в главата спадне,клапата се надига и седи вдигната. Тогава датчика "вижда" че клапата е вдигната, стойностите вече са му други и се опитва да намали оборотите като затваря въздуха към мотора перез моторчето. Компа не знае че колата е на газ и нема и кой да му каже. Той вижда че клапата се вдига след като е олекнала защото няма налягане на бензин в главата. Компа като види че клапата е вдигната, той си знае че минава много въздух по стойностите на този датчик и се опитва да затвори моторчето за да намали въздуха. За това са ниски оборотите. А некоректните стойности от датчика вече е съвсем друго. Ако нещо бъркам някой да ме поправи Ако се махне клапата както е казал колегата колата работи прекрасно на газ защото си става като обикновен карбуратор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pumata Публикувано 25 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2012 колеги,притежавам ауди 80 В4 2.0 моноинжекция 1994г. при мен е подобен проблем. след като запаля на бензин и работи около 5 мин. оборотите са нормални през цялото време. превключвам на газ и през оределен интервал от време се повишават за кратко време и отново се връщат на предишните. и така цикълът се повтаря. въпроса ми е и при мен ли е същата ситуация с изключена горивна помпа по време на работа с газ или е повреден датчика за въздуха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване