shpeksi Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 (Редактирано) Трето знаеш ли какво означава GT1749VB и VNT20 ???Разбереш ли какво означават тези сложни обозначения ще си отговориш сам на много въпросиА ти разбираш ли ги ?Досега останахме с впечатления, че нищо не разбираш и нищо не може да покажеш. Редактирано 20 Юли 2010 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 20 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 А ти разбираш ли ги ?Досега останахме с впечатления, че нищо не разбираш и нищо не може да покажеш.Вече ти писъх веднъж че семкаджии има в темите за газово достатъчно,тук не ми трябват.п.п.А от това колко разбирам или не едва ли някой го вълнува толкова,но все пак когато ти си направиш ''ГАЗИРАНАТА'' барака с почти двойно повече коне от фабричното може да си поговорим пак кой колко разбира. п.п.Нищо лично към никого,но гледам че повечето спамери по темата ми карат бензинови коли и се стремят да оплюват максимално.Това вероятно е някаква завист спрямо тяхните коли които горят в литри двойно,а по вървене пак по две но надолу.А този който е заинтересован от колата знае как да се свърже с мен,да види колата да я пробва да му обясня всяка една модификация как и защо е направена и тогава вече да казва каквото ще казва.Аз голям зор да я дам за без пари нямам ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 п.п.Нищо лично към никого,но гледам че повечето спамери по темата ми карат бензинови коли и се стремят да оплюват максимално.Това вероятно е някаква завист спрямо тяхните коли които горят в литри двойно,а по вървене пак по две но надолу.трябва доста да върви този варел, за да си позволяваш толкова смели изказваниятест драйв предлагаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 20 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 трябва доста да върви този варел, за да си позволяваш толкова смели изказваниятест драйв предлагаш ли?Понавървява ''Варъла'' да Тест драйв само за сериозни купувачи,че много хора искат да я пробват ама идват с празни джобове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 жалко с много голям кеф бих се повозил, но за съжаление нямам парички, събирам от 5 години да си взема 2 предни гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 Не разбрахте ли че клиента определя пазара, докато това не го разберете, няма да си продадете кошниците.След като имаше запитвания за графика, за информация за колата - защо не го даваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UcnaHeTca Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 Абе бате, к'во направи ти бе "Монтирана е турбина от TDI 150k. s. (ARL)с големи дюзи и всичко е завършено с подходящ чип за съответните сменени неща и други подобрения" и колата от 90 коня , станА 170к.с. Не, че нещо и нищо лично, ама... Дай една графика да Ни затвориш устите и толкова... Без тая графика и без описания на подобренията, с тия коне, няма как да няма такива постове... Колкото и човек да има интерес към автомобила... Нищо, че аз нямам грам такъв, тъй като само като му видя волана и ми става ясно за какво иде реч, а и нито броя врати ми е по вкуса, нито цвета, но все пак... За евентуалните бъдещи купувачи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 21 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 Както казах и по-горе в темата графиката не я знам вече къде е и затова да се счита че няма графика към колата,а и не продавам колата с такава !!!Колата като беше направена,освен дино е пробвана с други коли с подобна и по-голяма мощност и се вижда колко еп.п.Към колегата с мъртвороденото 320CI - незнам от къде си,но ако ти стиска може само да се пробваш със смешния голф с изтъркания волан да те направя за смях с бмв-то ти когато пожелаеш Няма да си първия ококорен с бмв 320CI който гледа TDI как заминава Разбрал си какво означава АRL,сега остава да разбереш и какво е VNT 20 и какво става като се съчетаят двете неща в едно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 (Редактирано) БУХАХАХХАХАХАХХАХХХАХХАХ ма колега ти верно на тас калинка женска бива ли да и преписваш толко коне е пич па били те и на дизел с турбо и инжекция Ти си знаеш мен ще ме е срам да кажа такова нещо пък чак тема да пускам за смях да ставам. Пак ти казвам ти си знаеш. Разбирам те искаш да вържеш купувач ма не по тоя начин молим ти се от душа. И как стават тей, че става тая кола 170 коня пък можеш да ми ги смъкваш на 110 коня. Верно турбини ма то от турбина до турбина има разлика. Ай 150 по-може ама чакай сега да се разберем. Верно пусни една графика и спирам да споря, да спамя и .... абе млъквам и се копвам некаде. Да приемем, че е толкова коне, що я продаваш щом е толкова ценна и бърза пък и дизел. Редактирано 21 Юли 2010 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 Да се допитам и аз,Олфу с РК регистрация ли е, че не ми се чете цялата тема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Както казах и по-горе в темата графиката не я знам вече къде е и затова да се счита че няма графика към колата,а и не продавам колата с такава !!!Колата като беше направена,освен дино е пробвана с други коли с подобна и по-голяма мощност и се вижда колко еп.п.Към колегата с мъртвороденото 320CI - незнам от къде си,но ако ти стиска може само да се пробваш със смешния голф с изтъркания волан да те направя за смях с бмв-то ти когато пожелаеш Няма да си първия ококорен с бмв 320CI който гледа TDI как заминавадръпни се с мен, моята е по-спряла, по-тежка + това е 4х4, не искаш да ме возиш, дай поне да се замерим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UcnaHeTca Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 ЪшЪ-шЪ-шЪ-шЪ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Хибрида между 1749VB и VNT20, не е за подценяване.На много хора им е смешно и невероятно, но има ALH-и засилени доста повече от 170к.с.Който има интерес и невярва...... да хване колата и да я закара на дино - 80лв., какъв е проблема не струва милион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin86 Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 повече въздух- повече гориво.......................... за да не ти е бедна сместа................... как тогава няма да си е променила разхода..............???????????????? и това дизел бе колега да не ти е 1.8 турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 Хибрида между 1749VB и VNT20, не е за подценяване.На много хора им е смешно и невероятно, но има ALH-и засилени доста повече от 170к.с.Който има интерес и невярва...... да хване колата и да я закара на дино - 80лв., какъв е проблема не струва милион.това ми е ясно, един познат имаше такова животно, но го продаде преди 4 години, неговият беше 160 на вал, но когато се обявяват такива стойности трябва да са подкрепени с доказателства, ето например моята кола си я взех с графиката от диното (въпреки, че присъствах на мапа) и един ден като тръгна да я продавам, ще я дам с нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 - престанете да спамите! Ще почна да ви режа.- обявата е достатъчно грамотно написана и една графика няма да промени нещата изцяло- който иска да я взима, който не иска да си трае!- отворете си тема в Тунинг раздела за да избистрите положението с 170те коня! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване