the saint Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Здравейте колеги,колата ми е ауди А4, 1996, 1 600, 101кс, бензинот известно време забелязах, че на студено започва да пали малко по- трудно... при вървене понякога просто смъква мощността без видими за мен причини, колата понякога работи на " богата " смес- изгорелите газове са доста лютиви...Това понякога... Забелязах, че вътре в купето при повече обороти (особенно при рязко увеличаване ) в купето мирише на жигулка... Смених свещите- оказа че са били доста зле... Проблема стана нетрпим...вече пали с много зор и докато загреее не може да отцепи вобще... оборотите се клатушкат здраво, особенно като се опитам да потегля.. когато най- накрая тругне колата както си върви изведнъж започва да заадърпва и оборотите и мощноста падат яко.. същото е и когато я карам на пове4е от 3 000 оборота...На диагностика показва че имам проблем с дебитомера... Майстора ми каза, че е възможно да е запушен катализатора и колата да се мъчи да компенсира нещо си там.. съвета му е да махнем катализатора и да го заменим с резонаторно гърне... Въпроса ми е дали според вас е дебитомер или запушен катализатор?Моля препатили и или разбиращи да дадът съвети, че колата ми трябва много, а не ми се набутват пари за експериментиПоздрави и благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 За мен едва ли ако ти е запушен катализатора ще има значение за студеното палене, по скоро за мощността във високите обороти би имало. Но нека и някой специалист да каже. Мен ми се струва че този майстор взема едни парички за махане на катализатор успешно, но не разбира на диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the saint Публикувано 27 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 дросела е почистен - не беше много мръсен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Колега не набивай излишни пари, иди първо на диагностика и то при свестен диагностик.Мога да ти препоръчам сервиза, с който работя - там първо се изяснява къде е проблема - после се сменят компоненти ако е необходимо.В твоя случай са все скъпи неща, няма смисъл да се решава проблема на принципа сменяй наред.Ако искаш обади ми се утре след 8:30 да те свържа с нашия диагностик и да решиш какво да правиш.0895 678 489 - Жоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the saint Публикувано 27 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 (Редактирано) Колега не набивай излишни пари, иди първо на диагностика и то при свестен диагностик.Мога да ти препоръчам сервиза, с който работя - там първо се изяснява къде е проблема - после се сменят компоненти ако е необходимо.В твоя случай са все скъпи неща, няма смисъл да се решава проблема на принципа сменяй наред.Ако искаш обади ми се утре след 8:30 да те свържа с нашия диагностик и да решиш какво да правиш. - Жорона диагностиката излезе проблем при дебитомера... майстора ми препоръча анализ на газовете и махане на катализатора- имало вариант да е от него... Въпроса ми е дали някой е патил от такова... или как се разбира дали е от катализатор или дебитомер проблема...каде да си нправя добър анализ на газовете....твоя човек има ли оборудване и колко струва... Редактирано 27 Юни 2010 от the saint Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the saint Публикувано 29 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 на диагностиката излезе проблем при дебитомера... майстора ми препоръча анализ на газовете и махане на катализатора- имало вариант да е от него... Въпроса ми е дали някой е патил от такова... или как се разбира дали е от катализатор или дебитомер проблема...каде да си нправя добър анализ на газовете....твоя човек има ли оборудване и колко струва...По вероятно е да е дебитомера!Аз съм имал такъв проблем,направи следното отиди в сервиз кадето могат да ти сложат здрав дебитомер за проба или помоли някои от форума да ги размените само за да видиш дали е от него.В случаи ,че решиш да махаш катализатора не го изхвърляи запази го на всяка цена за да може да си го сложиш пак ако не е запушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 17 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2010 Koлега,ако се съмняваш в катализатора,както ти е казал майстора не бурзай да го махаш,режеш,изтръмбушваш и т.н.Иди някъде на канал и просто свали самия катализатор с тръбата/всичко е на снадки и болтове/ и пробвай пак колата.Ще е доста доста шумна,но поне със сигурност ще установиш дали прпблема наистина е от катализатора.п.п. имаш ли ламбда сонда на катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts