mcorg Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 Когато ми рециклираха кардана тъй, като се интересувах за колко време ще е готова колата ми обясниха, че ще отнеме малко повече време, защото ще носят кардана на друга фирма, където след смяна на частите се калибрира, натоварва и тества. Което е задължително за да няма проблеми, като вибрации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 Ако се сменя само висящият лагер, няма никаква нужда от баланс и каквито и да било "калибрации" и "тестове", такива са правят само ако има паднала балансна тежест, не се балансира дори ако се смени и "кръстачката", стига да е правилно монтирана. Смяната на лагер в сервиз отнема не повече от час-два максимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 На теория няма нужда да се балансира стига да не се завъртят шлиците.На практика понякога след ремонта кардана вибрира,въпреки че всичко е направено по книга.Аз си решавам проблема като го кача на колата и покарам,ако няма вибрации ОК,ако тресе в Бургас има много добър майстор,на всичкото отгоре не е скъпчия,занимава се само с баланс на кардани,ротори и валове.Е разбира се рискувам едно сваляне и качване,но чак толкова не ме мързи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danitsanev53 Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 На 7.07.2010 г. at 23:02, shwepi написа: Тампон от Опел Омега преправянето е малко и правено десетина пъти лошото е че гумата е доста тъничка но за 20лв толкова /омегата гние преди гумата/ лагера се копува отделно. БМВ Е36 или Е39 или Е38 при някой марки тампона е комплект с лагера и като гума е доста по масивен за преработка е по сложно тъй като оригиналния тампон на В5 е леко ексцентричен. Ако послушаш "малкочервено" ще те посъветва да сложиш този от БМВ за да имаш нещо от истинска кола моя съвет е този от Орела тъй като на Ауди кардана е на твърдо окачване каретата са метални а не като на другите гумени и вибраците и баланса е доста по добър. А някой да знае някой майстор в София, който може да я направи тая операция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 това е безмислено, отдавна на пазара вече има автърмаркет висящи лагери, дори има избор на лагерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване