Travoltino Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Здравейте колеги! Търсих за подобни теми, но повечето бяха свързани с различни модификации на тампоните (слагане на допълнителен тампон от лада и т.н.) . Интересувам се как точно се сменява лагера на самия тампон. Нужно ли е да се свали целия амортисьор или се отвива само отгоре и се вдига на крик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 (Редактирано) Амортисьорите на земята,слагат се скоби на пружините и чак тогава се маха тампона.Лагера е от долната страна на самия тампон.Лагера ако е заминал едва ли тампона е в цветущо здраве,така че сменяй тампона с лагера.Да не разглобяваш после заради тампон. Редактирано 6 Юли 2010 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 6 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Амортисьорите на земята,слагат се скоби на пружините и чак тогава се маха тампона.Лагера е от долната страна на самия тампон.Лагера ако е заминал едва ли тампона е в цветущо здраве,така че сменяй тампона с лагера.Да не разглобяваш после заради тампон.Купил съм тампон заедно с лагер. И двете ще ги сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 СмянаПерфектно колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 6 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 7 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2010 Смених тампона обаче чукането си остана (при навиване на пълен ляв или при качване на колата на тротоар или някои дупки). Не знам явно нещо друго е причината, утре ще я закарам на майстор. Мерси все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 8 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2010 погледни последния пост и като ходиш на майстор нищо няма да му стане ако провери . пиши резултатите ако не ти е проблем .поздрави заповядай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 8 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2010 Оказа се че тампоните на накраиниците са били за смяна. Майстора ги смени и донатегна малко гайката на амортисйора, че не я бях затегнал хубаво и всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Това с тампоните на накрайниците малко не го разбрах......поясни малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 донатегна малко гайката на амортисйора, че не я бях затегнал хубавоДосадното "пукане" при навиване на волана и качване на бордюр или просто при маневриране е точно от слабо затегната гайка (тази с двете каналчета, която захваща лагера към стержена на амортисьора). Когато не е стегната добре пукането се получава от радиалната хлабина между гривната на лагера и диамеръра, на който тя ляга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване