Jump to content

Филтър на климатика


TDI_Fan

Recommended Posts

Колеги Здравейте.

Имам 2 тъпи въпроса :)

1. Карам Ауди 100 1994г. 2.5 TDI ААТ, та има климатроник и въпроса ми е има ли такова малко филтърче и при мен ?

2. Филтъра на купето е този цилиндричния, който се намира някаде под чистачките ли? и имал ли такъв, защото там нямаше нищо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен като колегата отгоре ме интересува на кои модели и къде се намира въпросния филтър!? Честно казано за пръв път чувам, че съществува нещо подобно! Ако някой е по-осведомен нека обясни! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Здравейте.

Имам 2 тъпи въпроса :hilezh:

1. Карам Ауди 100 1994г. 2.5 TDI ААТ, та има климатроник и въпроса ми е има ли такова малко филтърче и при мен ?

2. Филтъра на купето е този цилиндричния, който се намира някаде под чистачките ли? и имал ли такъв, защото там нямаше нищо?

1. Сички коли с климатик би трябвало да имат.

2.Някой ти го е свил/несменил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.Някой ти го е свил/несменил.

Грешиш.

При 100- ца с климатроник салонен филтър няма (не е предвидено алтернативно място, понеже мястото пред вентилатора на купето е заето от клапите на климатроника)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър на купето:

- целта му е да задържа праха и всякакви други боклуци от засмукване от вентилатора на парното и последващо полепване по изпарителя на климатика/климатроника, както и да не позволи тази мръсотия да влезе в купето през духалките.

- къде се намира - винаги се намира пред вентилатора на парното, като най-честото му местоположение е под кората на чистачките.

- ако не се подменя редовно - задръства се с мръсотия и ефектът е - слаб климатик през лятото и слабо парно през зимата. Сменя се при смяна на другите фитри или при констатация, че е замърсен - по-често през лятото и по-рядко през зимата.

Филтър на климатика:

- целта му е да задържа всякакви частици движещи се с фреона, най-често това може да са метални стружки от компресора, както и други боклуци попаднали по един или друг начин в системата. Представлява тънка тръбичка с много финна цедка и много малък отвор. Почиства се при ежегодната профилактика на климатика.

- намира се във тънката тръбичка, която влиза от моторния кош в купето. На самия панел на коша, откъм мотора има снадка към което се завиват двете тръби влизащи в купето. Е, в в тънката е самия филтър.

- ако не се почиства редовно може да се получи нарушаване нормалното движение на фреона, което от своя страна води до товарене на компресора на климатика, респективно двигателя на колата - по муден двигател при пуснат климатик, както и по-слаб климатик, повишаване налягането в системата и всички произлизащи от това проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър на купето:

- целта му е да задържа праха и всякакви други боклуци от засмукване от вентилатора на парното и последващо полепване по изпарителя на климатика/климатроника, както и да не позволи тази мръсотия да влезе в купето през духалките.

- къде се намира - винаги се намира пред вентилатора на парното, като най-честото му местоположение е под кората на чистачките.

- ако не се подменя редовно - задръства се с мръсотия и ефектът е - слаб климатик през лятото и слабо парно през зимата. Сменя се при смяна на другите фитри или при констатация, че е замърсен - по-често през лятото и по-рядко през зимата.

Филтър на климатика:

- целта му е да задържа всякакви частици движещи се с фреона, най-често това може да са метални стружки от компресора, както и други боклуци попаднали по един или друг начин в системата. Представлява тънка тръбичка с много финна цедка и много малък отвор. Почиства се при ежегодната профилактика на климатика.

- намира се във тънката тръбичка, която влиза от моторния кош в купето. На самия панел на коша, откъм мотора има снадка към което се завиват двете тръби влизащи в купето. Е, в в тънката е самия филтър.

- ако не се почиства редовно може да се получи нарушаване нормалното движение на фреона, което от своя страна води до товарене на компресора на климатика, респективно двигателя на колата - по муден двигател при пуснат климатик, както и по-слаб климатик, повишаване налягането в системата и всички произлизащи от това проблеми.

:hilezh::steinigung::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е откъде ще влезнат тези боклуци във фреона :(

http://drive.bg/product_info.php?cPath=103...0571abbe3384d3f

само че го дават да се казва впръскваща дюза, разширителен клапан

То всичко много хубаво ама тая същата джаджа тук я дават за 60лв. ... и пише, че произхода е Франция! Тук се поразрових малко във един френски сайт от който ми се е случвало да си пазарувам и ето какво излезе: http://www.oscaro.com/detendeur-de-climati...183-1816-824-gt !!! Цена 5 евро или 10лв. ;) Ако някой тръгне да си го пазарува да внимава да не си дава парите на измамници като тия от линка на колегата!!! Само информативно - французите му викат регулатор на охлаждането!... Французи... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...