Jump to content

Проблем с карбуратор


Recommended Posts

Здравеите колеги имам проблем с карбуратора на ауди 80 б3 1,8 чист карбуратор 75 коня.Не ми работи 2-рата клапа и по карбуратора сякаш липсват елементи.Някой ако миже да помогне със схема или снимки ще сам много благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ускорителната клапа(или втората клапа както я наричат някои) дето я контролира вакуум и дето принципно отваря след 2500 оборота не му работи!Погледни внимателно лостчетата,имат пластмасови втулчици и с времето се чупят,лостчето излиза и дори и да работи вакуума,не може да я управлява...Ако това е случая отиваш в железарията и си купуваш шайбичка с този размер(струва точно една стотинка и влиза на края на лостчето с леко набиване и забряваш за проблема).В момента колата е спъната...Повече от 120 надали вдига...А пък смукача е на жило...там отказ няма...

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълго човаркане се оказа,че вакуумния регулатор е прецакан и вакуумните маркучета бяха погрешно сварзани сварзах ги така,че да я видя работеща тая клапа.И сега работи постоянно,като варви държи висаки обороти на празен ход стигат до 2500,като включа трета и се успокоява.Жалко,че днес са затворени магазините да купя тоя регулатор,и после ще иска сериозна центровка,че тая клапа не е бачкала никога малката е опушена и черна,а тая втората си е бяла.

На бензин повече от 140км не вдига и то с голям зор, а като има още 4 човека пада на 110км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да можеш да го купиш от някъде нов не се предлага. Какво си объркал по вакумите те са два един към клапата успокояваща оборотите при отпускане на газта и един към въздушния филтър.

Редактирано от shwepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

По молба на мой приятел искам да питам за една резервна част- от къде може да се купи или някой от форума да продаде ако има.

Става въпрос за поплавъка на карбуратора. Колата е същата като на колегата пуснал настоящата тема.

Въпросния поплавък е лепен няколко пъти и сега вече се скапа тотално.

ако може някой да помогне било с акъл за алтернатива някаква, ще бъда благодарен.

Редактирано от ahmed bozov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте КОЛЕГИ,

Аз съм от скоро във този готин и полезен форум и моля да бъда извинен предварително ако имам пропуски някъде.

При мен също се оказва проблемен този карбуратор. Имам AUDI 80, модел RU, бензин, произв. 1989г. Правих скоро центровка на колата в сервиз, механика пръска с някакъв спрей за почистване ва карбуратори, но ПРОБЛЕМА си остава. При превключване на предавките и при потегляне колата поема и в един момент придърпва(прекъсва) и след това набира нормално. Това го прави и сткудена(на смукач) и загряла. Смених свещи, тампон на карбуратора(въпреки че беше здрав) и какво ли не, но си остава все така :steinigung: . Всички вакуумни регулатори и клапи работят. Смених и делко комплект с плочката(втора ръка) и като че ли тогава започна проблема, макар че не мисе вярва.

Ако някой има идея от какво може да е и ако друг има опит с прословутите карбуратори, МНОГО МОЛЯ :f_ck_you: да сподели и дапомогне.

Поздрави на всички !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей feri, благодаря ти за информацията. Когато ида отново на сервиз ще ги накарам да погледнат ускорителната помпа, защото аз общо взето много не разбирам от карбуратори. Ако има още нещо моля те да споделиш!!!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей feri, благодаря ти за информацията. Когато ида отново на сервиз ще ги накарам да погледнат ускорителната помпа, защото аз общо взето много не разбирам от карбуратори. Ако има още нещо моля те да споделиш!!!

Благодаря!

Провери си палеца на делкото да няма видими пукнатини или черен нагар защото преди години при мен имаше ядове точно с него или най добре го смени с чисто ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си палеца на делкото да няма видими пукнатини или черен нагар защото преди години при мен имаше ядове точно с него или най добре го смени с чисто ново

Благодаря ти feri за помоща :bia: . Ще направя всичко това което ме посъветва. Ако се сещаш за други евентуални причини, моля те пиши!!!

От колегите разбрах че карбуратора има много настройки и променяш ли една, тя води до промени в останалите. Аз не знам какъв модел е моят карбуратор. Ако някой знае моля да го напише, а още по-добре ако има и технически чертеж с описание.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратора ти е КЕЙХЕН 2 уникален дзвер прост колкото си искъш но сравнително труден за настрайка. А пък ако си с газ забрави за настройиките да изкарат повече от 3 месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капака трябва да има лепенка със схема как се връзват вакуми те :respekt: Така на изуст не мога да ти помогна.

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я не се изказвай неподготвен ПИЕРБУРГ СЕ СЛАГА САМО НА 1,6 и 1,8 и до 87 г. на 1,8 РУ е мотор с КЕЙХЕН 2

post-353-1280355887.gif

Редактирано от shwepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...