valentin8850 Публикувано 24 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 Здравеите колеги имам проблем с карбуратора на ауди 80 б3 1,8 чист карбуратор 75 коня.Не ми работи 2-рата клапа и по карбуратора сякаш липсват елементи.Някой ако миже да помогне със схема или снимки ще сам много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 24 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 Коя клапа не рботи на смукача ли?Я снимай твойта да сравня и да ти кажа къде може да е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 25 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 (Редактирано) Ускорителната клапа(или втората клапа както я наричат някои) дето я контролира вакуум и дето принципно отваря след 2500 оборота не му работи!Погледни внимателно лостчетата,имат пластмасови втулчици и с времето се чупят,лостчето излиза и дори и да работи вакуума,не може да я управлява...Ако това е случая отиваш в железарията и си купуваш шайбичка с този размер(струва точно една стотинка и влиза на края на лостчето с леко набиване и забряваш за проблема).В момента колата е спъната...Повече от 120 надали вдига...А пък смукача е на жило...там отказ няма... Редактирано 25 Юли 2010 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentin8850 Публикувано 25 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 След дълго човаркане се оказа,че вакуумния регулатор е прецакан и вакуумните маркучета бяха погрешно сварзани сварзах ги така,че да я видя работеща тая клапа.И сега работи постоянно,като варви държи висаки обороти на празен ход стигат до 2500,като включа трета и се успокоява.Жалко,че днес са затворени магазините да купя тоя регулатор,и после ще иска сериозна центровка,че тая клапа не е бачкала никога малката е опушена и черна,а тая втората си е бяла.На бензин повече от 140км не вдига и то с голям зор, а като има още 4 човека пада на 110км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 25 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 (Редактирано) Не вярвам да можеш да го купиш от някъде нов не се предлага. Какво си объркал по вакумите те са два един към клапата успокояваща оборотите при отпускане на газта и един към въздушния филтър. Редактирано 25 Юли 2010 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ahmed bozov Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 (Редактирано) Здравейте колеги,По молба на мой приятел искам да питам за една резервна част- от къде може да се купи или някой от форума да продаде ако има.Става въпрос за поплавъка на карбуратора. Колата е същата като на колегата пуснал настоящата тема. Въпросния поплавък е лепен няколко пъти и сега вече се скапа тотално.ако може някой да помогне било с акъл за алтернатива някаква, ще бъда благодарен. Редактирано 28 Юли 2010 от ahmed bozov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Здравейте КОЛЕГИ,Аз съм от скоро във този готин и полезен форум и моля да бъда извинен предварително ако имам пропуски някъде.При мен също се оказва проблемен този карбуратор. Имам AUDI 80, модел RU, бензин, произв. 1989г. Правих скоро центровка на колата в сервиз, механика пръска с някакъв спрей за почистване ва карбуратори, но ПРОБЛЕМА си остава. При превключване на предавките и при потегляне колата поема и в един момент придърпва(прекъсва) и след това набира нормално. Това го прави и сткудена(на смукач) и загряла. Смених свещи, тампон на карбуратора(въпреки че беше здрав) и какво ли не, но си остава все така . Всички вакуумни регулатори и клапи работят. Смених и делко комплект с плочката(втора ръка) и като че ли тогава започна проблема, макар че не мисе вярва.Ако някой има идея от какво може да е и ако друг има опит с прословутите карбуратори, МНОГО МОЛЯ да сподели и дапомогне.Поздрави на всички !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 (Редактирано) Здравейте КОЛЕГИ,ускурителната помпа гледахте ли я дали хвърля бензин Редактирано 28 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Здравей feri, благодаря ти за информацията. Когато ида отново на сервиз ще ги накарам да погледнат ускорителната помпа, защото аз общо взето много не разбирам от карбуратори. Ако има още нещо моля те да споделиш!!!Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Здравей feri, благодаря ти за информацията. Когато ида отново на сервиз ще ги накарам да погледнат ускорителната помпа, защото аз общо взето много не разбирам от карбуратори. Ако има още нещо моля те да споделиш!!!Благодаря!Провери си палеца на делкото да няма видими пукнатини или черен нагар защото преди години при мен имаше ядове точно с него или най добре го смени с чисто ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Провери си палеца на делкото да няма видими пукнатини или черен нагар защото преди години при мен имаше ядове точно с него или най добре го смени с чисто новоБлагодаря ти feri за помоща . Ще направя всичко това което ме посъветва. Ако се сещаш за други евентуални причини, моля те пиши!!!От колегите разбрах че карбуратора има много настройки и променяш ли една, тя води до промени в останалите. Аз не знам какъв модел е моят карбуратор. Ако някой знае моля да го напише, а още по-добре ако има и технически чертеж с описание.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Карбуратора ти е КЕЙХЕН 2 уникален дзвер прост колкото си искъш но сравнително труден за настрайка. А пък ако си с газ забрави за настройиките да изкарат повече от 3 месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 (Редактирано) На капака трябва да има лепенка със схема как се връзват вакуми те Така на изуст не мога да ти помогна. Редактирано 28 Юли 2010 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 (Редактирано) Я не се изказвай неподготвен ПИЕРБУРГ СЕ СЛАГА САМО НА 1,6 и 1,8 и до 87 г. на 1,8 РУ е мотор с КЕЙХЕН 2 Редактирано 28 Юли 2010 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 Благодаря ви ДОБРИ ХОРА - shwepi, Niki001 !!! Всичко това ще ми бъде от голяма полза.Поздрави на всички AUDI фенове!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 Koйто иска енциклопедия за карбуратори да пише на лични! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts