Jump to content

Повдигане окачването на Audi A8 2001г. Как?


lz1kka

Recommended Posts

Не се бъзикай, Масоне.

Пружините са със сложна форма в краищата. Не става с ножовка.

Ше ги барнеме с отнемащ диск накрая ве лам, от Инглощат ше ни искат после патент. :rolleyes:

Остай не троши колата, после кат я взема аз ше я направА кат хората. :hilezh::lol:

П.П Аве лек, снощи да си минавал към 22:30 под НИМ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П Аве лек, снощи да си минавал към 22:30 под НИМ?

Някой друг душегуб с изпърдело гърне ще да е бил. Аз по това време се боксирах с Милото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек по темата: Довечера щи донеса каталога на DTS да гледаме, че почвам се нервим. После доцента ще види къв дискаунт ще дадът и се гмуркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чай да видим колегата кво ще каже. Може да дотърчи до софето и да си ги сменим на крик. Ще бъде баси симбиозата.

Тежък, малкия има ЧРД, довечера ме нема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чай да видим колегата кво ще каже. Може да дотърчи до софето и да си ги сменим на крик. Ще бъде баси симбиозата.

Ае понеже си ми слабост ти спестих разкарването.

КлицК КлъцК А? А? А? ПрипаднА ли праФ?

Тежък, малкия има ЧРД, довечера ме нема.

Ей верно уе, цуни го дребния от мен. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що са по 2? Предни и задни ли са?

И там разбираш ли някак височината? Да не тупне по корем на паветата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що са по 2? Предни и задни ли са?

И там разбираш ли някак височината? Да не тупне по корем на паветата?

Да ве коНплет, за сички коУола. Едното е V1-вариант 1, другото V2-вариант 2, демек по-джикс, шпорт мада фака.

30-60 mm / 30-60 mm Ти е хода за преден и заден, UP спрямо stock 30mm, DOWN спрямо сток 60mm. Ламчев.

Ако сложиш такова, обещавам да ти завиждам нескрито и мноо. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Коко мое ви уреди с по добра цена.... ;)

Специално за KW по-добра цена от DTS няма никой, плюс че имат опция за оферта, даваш им цена, която си склонен да платиш и мое да върже. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност да, КВ ...те ползват амортисьори АЛКО или Кони маслените..... Коко ми уреди много добра цена за същото окачване вариант 3 демек регулируемо от всекаде и с маслени амортисьори , само че КОНИ .... на тая А8 ше му падната пломбите с газови амортисьори според мен...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойта много ми харесва как вози, хем не подскача злобно, хем дава инфо на волана.

само че КОНИ .... на тая А8 ше му падната пломбите с газови амортисьори според мен...!

Е тва как го реши, при положение, че те са с двойна регулация тия койлове, височина/твърдост. Аз мойто КОНИ, като го направя на най-меко и става една идея по-твърдо от стоковите ми Заксове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

da , ok ...ama я си представи сега возията със скъсен ход на амортисьора заради по ниската пружина ..... точно онова смешното голфово друсане ше се получи! за съжаление не сме в германия .... :flehan:

За това при спортните окачвания или най скъпото или правиш ужасен компромис....а и колата е А8 не е някоя лагерна количка!

не ве не ме разбрал ....аз казвам , че именно требе да е с маслените амортисьори, за да се регулира твърдоста и да нема дертове с возията...

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

da , ok ...ama я си представи сега возията със скъсен ход на амортисьора заради по ниската пружина ..... точно онова смешното голфово друсане ше се получи! за съжаление не сме в германия .... :flehan:

За това при спортните окачвания или най скъпото или правиш ужасен компромис....а и колата е А8 не е някоя лагерна количка!

не ве не ме разбрал ....аз казвам , че именно требе да е с маслените амортисьори, за да се регулира твърдоста и да нема дертове с возията...

Ми нема кво си представям, щот съм с такива, не съм със сток пружини, а KW 35mm и нема такъв ефект, при тая марка, продуктите за Ауди не са с различен брой намотки, разликите са в самия материал, плюс, че предните имат абсорбационна зона, която елиминира точно тоя тръскащият ефект. Тва за пружините, при койловете не знам.

Иначе за спортните окачвания и дали най-скъпото е най-доброто или се купува според конкретни нужди неам идея дали е така, може и да си прав. Ти с кое си, щот KW HLS individual, по-евтиното е 2499 евро, по-скъпото 3299 евра.

Има и малко по-компромисно Clubsport, то за наще тояжки е всичкото по 1999 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ги нямаше тия койлове....

имаха само варианти 1 2 и 3 ... аз бях с 3 демек реглаж по височина и по твърдост , но със маслен амортисьори !! возията беше супер приятна - нема друсане, нема люлеене ...изкара 5 години тва окачване! но един ден амортисьорите почнаха да дават фира и реших да купя само пълнителите , които се оказаха Кони, обаче нещеш ли конкретно тия пълнители били частна поръчка само за КВ и не се предлагат нито от Кони нито от КВ , за това отидохме на вариант ново окачване и тогава не можеха да ми доставят КВ и за тва взех Кони коилове пак същата конфигурация иноксови с маслените амортисьори ....с идеята че нали пълителя на КВ е кони , що да не си купя окачване кони..... като цяло е ок окачването същата стабилност , редуцирано недозавиване и другите преимущества си ги има ,..... мисля че цената е доста по ниска на Кони койловете от на КВ ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са хубави.

Тези пращат ли до Б-я и коолко е шипинга, защото във версандкостен няма Бг?

http://www.dtsshop.de/versandkosten.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги, отдавна не съм влизал във форума, но понеже колата претърпя лек удар и не е в движение вече доста време. Гледам тука темата се изместила към койлоувъри за по 1000+ евро, което не е същността на запитването. Хванах се тези дни да търся информация за пружините ми, отварях ЕТКИ, пращах запитвания... Е пълна каша е. В етка-та дават поне 10 модела пружини, като всеки един от тях е с различни характеристики, цветови обозначения и др. В крайна сметка какво търся аз? Желанието ми е да сложа пружини, които да вдигнат колата максимално, като в същото време да имат сравнително твърда возия и да стават на сегашните ми амортисьори. Разбира се, че най-лесният вариант е да се забия в някоя морга и да си реша проблемите за отрицателно време, но съм се заинатил и искам да събера оферти и за нови. Къде трябва да отида и да си пусна запитването? Едва ли ако отида в Порше България ще ми предложат нещо по-различно от заводските, а и цените ще са необосновано високи. На какви марки трябва да се спирам и какви характеристики трябва да гледам? Видовете и терминологиите що годе ми се изясниха, но местата на които трябва да търся нещо не ми се ядват... Ще ме въведете ли някак в нещата или да не се занимавам с глупости и да се засиля към моргите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...