M_sub Публикувано 30 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2005 Хубавите неща които се случват на нашите Audi-та. Реших да постна една темичка.Отново благодарности на Мишо. Като бях намекнал в различни теми колата ми претърпя едно освежаващо ремонтче, благодарение на Мишо който прие да го направи и да обслужва другите коли отвън защото моята беше заела гаража за седмица. Някои колеги са я видяли там "гола" Когато ходих за първи път при Мишо след преглед се разбра, че е необходимо да се смени веригата на валовете а не както ми бяха казали хидравлични повдигачи. И след обстойно обяснение от негова страна, кое защо трябва да стане така защо такива части трябва да се вземат и други неща които постоянно го питах реших, че ще направя ремонта.Колата ми си работеше и вървеше перфектно само ме дразнеше ромоленето на веригата. Мишо ми обясни какво е добре да се направи при отваряне на двигателя и защо не се прави(от финансова гледна точка) След съдействие на Димо(the..) частите бяха при мен и се почна. С отваряне на двигателя се установи, че хидравличните повдигачи са ОК и не са за смяна но аз си бях взел независимо че Мишо каза че няма нужда. Главата бе портвана с лазар, както и леглата на клапаните. Сменена беше гарнитурата на капака както и на главата като последната беше метална. Водачи и гумички на клапаните. Клапаните си бяха ок. Гарнитурите на колектора и двуцевката. Колектора беше паснат перфектно. Сменени са и термостата, свещи и ламбда сонда. Дебитомера беше перфектно почистен. Профилактично бяха сменени масла филтри антифриз. Всичко бе съгласувано с мен като Мишо ми се обаждаше всеки ден да ми каже до къде е стигнал и какво е сменил. Главата го забави защото не се прави при него но е стана перфектно. Сега колицата е щастлива а аз съм спокоен че всичко по мотора е без забележки!Да са живи и здрави майстори като него! Малко снимки но са от телефон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koneto Публикувано 30 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2005 Е сега направо си "бренд ню"( ама я обади ,колко ти е излезнал ремонта) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 30 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2005 (Редактирано) и аз чакам да обадиш, даже подробно(с цени) Редактирано 30 Ноември 2005 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 1 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2005 Браво колега, много се радвам за теб и твоята колица, защото имаме единомислие, аз тази година вложих над 2500лева в моята стара кола, защото предпочитам старата ми кола отколкото някоя 5 години по-нова нов вносГледам, че и ти мислиш така Правих и подобен ремонт на твоя, но не толкова обстоен (сегменти, гумички клап; биални лагери, повдигачи, семеринги)Сега съм щастлив, колата е като нова и се чувства Едно голямо браво и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 1 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2005 Аз на моята (седана) прочнах от сегменти, напаснахме клапани, смяна на гумички, шлайфане на тиквата, биалните не бяха съвсем за смяна ама така и така я бяхме отворили и тях ги сменихме. Основните лагери и буталата не сме пипали, не сме шлайфали колянов вал, Смяна на ангренажния ремък, ролки, свещи, кабели, делко, палци,чукове и наковални , водната помпа беше за кофата.Пак при Мишо, цената ми дойде за всичко + частите към 850 леваНо е трудно да сравнявате цените щото на някои места взимат 200 за отваряне на двигател и само ви сменят гарнитурата и ви пуснат по пързалката на някои взимат твърдо 400 независимо какво ще правят по двигателя. На мен труда ми излезе към 350 но си зависи колко неща се правят.Шлайфането на главата и леглата на клапаните ми ги правиха на същото място дето и на колегата М и изглеждаше главата по същия лъскъв начин а и беше перфектно напасната след като видяхме колко от клапаните са ми провиснали водачи поразбити и яко нагар.Та сега градския разход на ABT-то ми след ремонта лятно време с кротко каране в центъра на софия яко в задръстванията - 10.5 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 1 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2005 Verter, няма значение колко е стара колата както казваш за да я поддържаш.В моя както и в на колегата Ngoro, случаи може да се избегне портването на главата което за моята беше 200 лв. Иначе всичко с частите които си бях купил предварително е малко над 1000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 2 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 Едно уточнение което трябва да направя. Главата не е портвана с лазер а с " лазерно заточени ножове и лазерна кординация на оста ,която обработва леглата на клапаните.Това не значи , че я обработва лазер, той коригира ъгъла и наклона...за по-голяма точност.От там идва и гладкостта на обработката, а не от самия лазер."-от извора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 2 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 И мойто преди време претърпя същите модификации само че на мене ми се наложи и клапаните да сменя. Чувството после е супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts