Jump to content

Моето Audi и Мишо


M_sub

Recommended Posts

:bia: Хубавите неща които се случват на нашите Audi-та. Реших да постна една темичка.

Отново благодарности на Мишо. :all_coholic:

Като бях намекнал в различни теми колата ми претърпя едно освежаващо ремонтче, благодарение на Мишо който прие да го направи и да обслужва другите коли отвън защото моята беше заела гаража за седмица. Някои колеги са я видяли там "гола" :lol: Когато ходих за първи път при Мишо след преглед се разбра, че е необходимо да се смени веригата на валовете а не както ми бяха казали хидравлични повдигачи. И след обстойно обяснение от негова страна, кое защо трябва да стане така защо такива части трябва да се вземат и други неща които постоянно го питах реших, че ще направя ремонта.

Колата ми си работеше и вървеше перфектно само ме дразнеше ромоленето на веригата. Мишо ми обясни какво е добре да се направи при отваряне на двигателя и защо не се прави(от финансова гледна точка) След съдействие на Димо(the..) частите бяха при мен и се почна. :all_coholic:

С отваряне на двигателя се установи, че хидравличните повдигачи са ОК и не са за смяна но аз си бях взел независимо че Мишо каза че няма нужда. Главата бе портвана с лазар, както и леглата на клапаните. Сменена беше гарнитурата на капака както и на главата като последната беше метална. Водачи и гумички на клапаните. Клапаните си бяха ок. Гарнитурите на колектора и двуцевката. Колектора беше паснат перфектно. Сменени са и термостата, свещи и ламбда сонда. Дебитомера беше перфектно почистен. Профилактично бяха сменени масла филтри антифриз. Всичко бе съгласувано с мен като Мишо ми се обаждаше всеки ден да ми каже до къде е стигнал и какво е сменил. Главата го забави защото не се прави при него но е стана перфектно.

Сега колицата е щастлива а аз съм спокоен че всичко по мотора е без забележки!

Да са живи и здрави майстори като него! :D

Малко снимки но са от телефон.

post-1313-1133341639_thumb.jpgpost-1313-1133341647_thumb.jpgpost-1313-1133341667_thumb.jpgpost-1313-1133341674_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, много се радвам за теб и твоята колица, защото имаме единомислие, аз тази година вложих над 2500лева в моята стара кола, защото предпочитам старата ми кола отколкото някоя 5 години по-нова нов внос

Гледам, че и ти мислиш така :)

Правих и подобен ремонт на твоя, но не толкова обстоен (сегменти, гумички клап; биални лагери, повдигачи, семеринги)

Сега съм щастлив, колата е като нова и се чувства :)

Едно голямо браво и :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята (седана) прочнах от сегменти, напаснахме клапани, смяна на гумички, шлайфане на тиквата, биалните не бяха съвсем за смяна ама така и така я бяхме отворили и тях ги сменихме. Основните лагери и буталата не сме пипали, не сме шлайфали колянов вал, Смяна на ангренажния ремък, ролки, свещи, кабели, делко, палци,чукове и наковални :), водната помпа беше за кофата.

Пак при Мишо, цената ми дойде за всичко + частите към 850 лева

Но е трудно да сравнявате цените щото на някои места взимат 200 за отваряне на двигател и само ви сменят гарнитурата и ви пуснат по пързалката на някои взимат твърдо 400 независимо какво ще правят по двигателя. На мен труда ми излезе към 350 но си зависи колко неща се правят.

Шлайфането на главата и леглата на клапаните ми ги правиха на същото място дето и на колегата М и изглеждаше главата по същия лъскъв начин:) а и беше перфектно напасната след като видяхме колко от клапаните са ми провиснали водачи поразбити и яко нагар.

Та сега градския разход на ABT-то ми след ремонта лятно време с кротко каране в центъра на софия яко в задръстванията - 10.5 литра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Verter, няма значение колко е стара колата както казваш за да я поддържаш.

В моя както и в на колегата Ngoro, случаи може да се избегне портването на главата което за моята беше 200 лв. Иначе всичко с частите които си бях купил предварително е малко над 1000 лв. :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно уточнение което трябва да направя. :hilezh: Главата не е портвана с лазер а с " лазерно заточени ножове и лазерна кординация на оста ,която обработва леглата на клапаните.Това не значи , че я обработва лазер, той коригира ъгъла и наклона...за по-голяма точност.От там идва и гладкостта на обработката, а не от самия лазер."

-от извора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойто преди време претърпя същите модификации само че на мене ми се наложи и клапаните да сменя. Чувството после е супер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...