Jump to content

Продавам си "пуканката".Голф4.


Recommended Posts

Vw Golf 1.9 SDI

Дата на производство Февруари 2001

Тип двигател Дизелов

Скоростна кутия Ръчна

Категория Комби

Особености:

ABS, Airbag, Автопилот, Бартер, Имобилайзер, Климатроник

Допълнителни данни:

Оригинален теглич , Зимни гуми с джанти , всички консумативи сменени , данъка е 17 лева. Разход 4, 5/100. Бартер за А6 или Passat В 5.5

ЦЕНА 7000лв. При бартер 8000 лв.

post-47392-1281459522.jpg

post-47392-1281459529.jpg

post-47392-1281459536.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото на ''Пуканката'' е че е комби,че е 2001г.,че е с много здраво окачване,но двигателя :hilezh:

И двигателя е добър , по икономичен не съм срещал . Няма турбо да се разваля , практически е вечен . Колата си върви натоварена и с вкючен климатроник със 120-130 . А и по нашите пътища с колко да карате ? Всъщност зависи за какво ви трябва колата . Това си е икономичен катър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито е икономичен, нито катър, освен ако нямаш предвид, че е комби.

електрониката е същата като ТДИ, но няма турбо, което на ТДИ 90кс не съм чул да се чупи.

ако някой го купи, може сравнително лесно да го превърне в ТДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито е икономичен, нито катър, освен ако нямаш предвид, че е комби.

електрониката е същата като ТДИ, но няма турбо, което на ТДИ 90кс не съм чул да се чупи.

ако някой го купи, може сравнително лесно да го превърне в ТДИ.

Прав си ! Имах предвид , че е комби . Днес дойдох до Слънчев бряг със среден разход по бордкомпа 3,9/100. Иначе като натоварена ходих до Гърция , като минах 1500 км с 80 л. нафта. За турбото не знам дали не трябват допълнителни датчици. Но същия ефект се постига с Power box или чип , конете стават около 90 . А и колата е добра за начинаещи и позастарели шофьори да предприемат рисковани маневри и изпреварвания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито е икономичен, нито катър, освен ако нямаш предвид, че е комби.

електрониката е същата като ТДИ, но няма турбо, което на ТДИ 90кс не съм чул да се чупи.

ако някой го купи, може сравнително лесно да го превърне в ТДИ.

Бате,

Говориш наизуст колко да не зАспиш.

SDI е предкамерен дизел.

За да го направиш TDI трябва да смениш освен всичко друго и главата, колекторите и тн.

Не се лъжи от еднаквата кубатура - не е само да "лепнеш" турбината с Поксипол. :birthday:

Карал съм такъв мотор на Фабия - як и икономичен безпроблемен катър.

Тромав е, но закрепи ли скорост, и със 150 можеш без проблем да караш.

Зависи какви са ти приоритетите все пак - ако искаш да изпреварваш, това не е твоят мотор.

Ако искаш да си кюташ безпроблемно и евтино дълго време - нема друго такова магаре. :hilezh:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SDI е предкамерен дизел.

Сигурен ли си? SDI=Suction Diesel Direct Injection.

Предкамерен на ВАГ е примерно 2.4Д, но там няма електронна помпа.

Аз мисля, че всички дизели на ВАГ с електронна помпа не са предкамерни.

Но може и да греша. Имаш ли снимка на бутало или глава от SDI?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но същия ефект се постига с Power box или чип , конете стават около 90 .

Това е силно не препоръчително и на мен ми се вижда чиста форма мистификация откъде ще ги изсмучат тия коне при условие че няма как да се подобри пълненето както е при моторите с принудително пълнене.

А по темата карал съм Кади с този мотор и два дни си мислех че карам 1.6 моноинжекция докато един ден не ми го дадоха сутринта и се запали лампата за подгревните свещи :bia: . Нямше шум и вибрации, просто моторчето е тромаво но наистина за хора които карат много и не им пука че ще почакат малко повечко в колоната докато изпреварят си е много подходящ.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е силно не препоръчително и на мен ми се вижда чиста форма мистификация откъде ще ги изсмучат тия коне при условие че няма как да се подобри пълненето както е при моторите с принудително пълнене.

Не мога да ти го разясня научно но предполагам след като управлението на впръскването на горивото е с комп би трябвало да става . Ето ти някои параметри от

http://www.digitaltuning.bg/tuning/volkswa...v/1.9-sdi-68-cv

VOLKSWAGEN GOLF IV 1.9 SDI - 68 CV

Сравнителна характеристика

Технически параметър Стойност (фабрична) Стойност (DigitalTuning)

Максимална мощност (hp) 68 / 4200 min-1 89 / 4300 min-1

Максимален въртящ момент (Nm) 133 / 2600 min-1 168 / 2470 min-1

Максимална скорост (km/h) 160 172

Ускорение (km/h s) 17.2 15.2

Разход на гориво (l/100 km) 4.2 3.3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на тия тунек майстори съм чел писанията и хич не им вярвам. Но не ми се изпада в подробности

Колата изглежда добре и става за служебен автомобил отвсякаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нема кинти !!!

колата е супер , а колегите с алевите комети да сменят форума с този на НАСА.

упче от мен и късмет с продажбата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нема кинти !!!

колата е супер , а колегите с алевите комети да сменят форума с този на НАСА.

упче от мен и късмет с продажбата!!!

Жалко колега! И аз взех да се съмнявам , че тук нещо се продава . Май повече е чесане на езици . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

малко офф:

Съвет от мен- Пауърбокса е възможно най-лошото нещо което може да си сложиш на колата и по-добре го махни или него пиши като екстра защото не е за хвалене и всеки който разбира поне малко ще бяга от колата ти !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко офф:

Съвет от мен- Пауърбокса е възможно най-лошото нещо което може да си сложиш на колата и по-добре го махни или него пиши като екстра защото не е за хвалене и всеки който разбира поне малко ще бяга от колата ти !

Дадоха ми го от фирмата за проба за 2 дена. Обясни защо не трябва да го слагам ? Все пак се произвеждат и ги слагат на колите ... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти обясня какво е пауър бокс и как действа на колата ти на лични ако те мърси да потърсиш малко в google,за да не разводняваме темата ти или мнението ми да повлияе на някой бъдещ купувач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти обясня какво е пауър бокс и как действа на колата ти на лични ако те мърси да потърсиш малко в google,за да не разводняваме темата ти или мнението ми да повлияе на някой бъдещ купувач.

Това не е обяснение и отговор . Аз също попрочетох доста за РВ и не видях много отрицателни мнения освен за фалшификатите с по един резистор . Не може реномирани фирми като STEINBAUER да произвеждат и да предлагат на световния пазар този продукт и да просперират . Нали ако продават боклуци ще фалират ? Ама в българия е така - като кажат че сестра ти е к..ва иди доказвай , че нямаш сестра. Ето и малко мнения ...

http://www.tuningbox.com/

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopi...=30&t=11278

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...